![]() |
Trots op jezelf zijn!
Waar ben je nou echt trots op bij jezelf?
|
Ik heb bijvoorbeeld deze vakantie een behoorlijk goed ritme gekregen, kom niet meer te laat s ochtends (*afkloppen*), besteed m'n dagen goed, enz, enz.
En daar ben ik best wel een beetje trots op, omdat ik mezelf lang genoeg ken om te weten dat het normaal altijd wel heeeel anders ging. |
Eigenlijk ben ik momenteel helemaal niet trots op mezelf.
|
Dat ik ondanks dat ik 5 maanden niet op school ben geweest (mavo 4) alsnog geslaagd ben..zonder dat ik de aantekeningen had!!! En dat ik binne 2 weken alle werkstukken heb gemaakt die anderen in 3 maanden hebben gemaakt *is stiekempjuhs wel een btjuh trots :p*
|
Citaat:
|
Ik ben er trots op dat er op deze aardkloot tenminste één meisje is dat mij leuk vindt. *Verliefd...* *Zucht diep.*
|
Trots op mijn prestatie :D
*logica* |
heel de vakantie mezelf al de pleuris werken voor een brommer, terwijl een kennis van me er zomaar eentje van z'n ouders krijgt (verwend figuur)
dan vind ik toch zonder arro te doen dat ik heb beter doe |
ik ben niet echt trots meer.. ik ben de kutwijf geworden waar ik vroeger altijd een hekel aan had.. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik voor een toets studeer en het haal...
(Mja bij mij haal ik nog wel eens dingen waar ik geen flikker voor doe :s ) |
uhm..... denk..... denk.....
kweet nie :( |
Citaat:
|
dat ik nu eindelijk de motivatie heb aan de lijn te doen. Nu nog volhouden ;)
|
ik ben nu niet trots op mezelf, heb dat soort momenten niet zo vaak.
Maar daarom geniet ik wel extra van de momenten dat ik ht wel ben (y) |
Ik ben trots op mezelf, omdat ik eindelijk eens ga werken.
|
Opdat ik de mooiste blauwe ogen heb.
|
uuuuuuuuhm, ja, omdat ik vandaag besloten heb maar is ietsjes gezonder te gaan leven:)
|
Citaat:
Ik ben trots op mezelf omdat ik gisteren de HEW-cyclassics in Hamburg heb gereden (55 km in 1 uur en 50 min met het laatste uur regen). :D |
Ik ben trots dat ik écht blij kan zijn dat mn beste vriend superverliefd is op een ander meisje, en dat ik niet jaloers ben ofzo, en ik ben trots op mezelf dat ik meer zelfvertrouwen heb als vroeger! YEAH! :D
|
ik ben trots op mezelf omdat ik mezelf over mijn ziekteperiode heb gezet.
Ik ben trots op mezelf dat ik me de dingen minder aantrek en beter naast me neer kan leggen Ik ben trots op mezelf dat ik bewust de keuze heb gemaakt om een niveau terug te gaan... |
een iets recentere: ik heb m'n lichtaansturinkje (waar gisteren de vonken nog vanaf sloegen!) weer aan de praat, daar bennik nou alweer 5 weekjuhs aan bezig geloof ik :)
toch leuk om dat zelf weer voor mekaar gekregen te hebben :) |
Citaat:
|
Citaat:
Trots? Een heel klein beetje :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben trots op mijn toekomstbaan:
opvolger van GOD :rolleyes: |
:confused:
|
Citaat:
Op dit moment kan ik alleen maar even een soort van trots zijn op iets wat alleen één persoon begrijpt..... |
Citaat:
|
nergens op eigenlij :S
|
Ik ben wel trots op m'n tekeningen :)
|
Citaat:
|
m'n VWO diploma? :confused:
|
Ik ben trots op mezelf omdat ik heel erg snel 2 studies doe. Ik ben ook trots op mezelf als andere mensen trots op mij zijn :D
|
OP m'n zelfbeheersing :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ik elke dag nog leer op me werk en dat ik tegenwoordig doe wat ik leuk vind en niet wat er van mij verwacht word
|
We hebben het hier toch over de trots door het bereiken van iets waar je je best voor gedaan hebt?
Dan ben ik namelijk niet trots op iets, vwo gaat me op het moment redelijk makkelijk af, vind ik dus niet iets om trots op te zijn, verder schiet me niks te binnen. (misschien mn tanden na het dragen van een beugel) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben trots op mn vrienden en vriendin..
dat ik altijd mensen om me heen heb als ik ze nodig heb.. dat ik dit jaar mn diploma heb gehaald :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |