![]() |
Gemeen, maar toch erg blij...
Wat was het laatste waar jullie heel blij mee waren, maar wat eigenlijk best gemeen was om blij mee te zijn?
Ik ben blij dat het zo goed als uitgaat tussen mijn vader en zijn vriendin... |
Ik ben heel blij dat de vriendin van mijn broer een rot vakantie heeft in Turkije! :D :o Zij lust namelijk alleen maar eten van de McDonalds, maar mijn broer sleurt haar mee naar allerlei Turkse restaurants enzo. En ze kan niet tegen de zon.. Laat het daar nou net rond de 40 graden zijn! :eek: :D :o
|
Citaat:
|
dat ik een kamer heb gekregen (midden in t centrum van amsterdam) van een meisje die gezakt is en dus nog een jaartje thuis moet wonen :o
het is niet gemeen eigenlijk, maar wel oneerlijk |
is al een tijdje terug maar ik was verliefd op een jongen die een vriendin had.. en nu is dat mijn vriend...
Maar goed... :) t leven is geven en nemen, toch? |
Citaat:
|
Dat ik sneaky ging door smsen, aan mijn andere collega's dat een collega van mij zat te zoenen met een slet.
|
Citaat:
|
Ik was even blij toen ik hoorde dat 1 van mijn vriendinnen niet meer op vakantie ging dit jaar en ik dus niet de enige achterblijver zou zijn. Dat was lekker egoïstisch, waarschijnlijk ben ik ook gestraft want ze ging ineens toch wel :mad:
|
dat iemand die mij pestte op een gegeven moment zelf ook verschrikkelijk gepest werd... nu trekt ie z'n mond tegen mij niet meer open :)
|
Ik ben blij dat mijn broertje mee moet op vakantie omdat het een ongelooflijke lul is :o
|
Ik lag op het strand en er vloog een zeemeeuw rond, en toen poepte hij op het hoofd van een klein jongetje, die onwijs begon te krijzen.
Whaha, lag echt zo lang in een deuk:D was wel gemeen van me... |
Vanmiddag kwam er een moeder met 3 zontjes in de winkel...alle drie ongelooflijk krijsend...en asociaal...En toen ik ze een broodje gaf werd moeder boos omdat ze geen dankjewel zeiden, en toen ze uiteindelijk toch zeiden deden ze dat heel spottend enzo, en toen werd die moeder rood van boosheid/schaamte en toen was ik echt heel heel heel heel heel erg blij dat ik geen kinderen heb en goed ben opgevoed :D
|
Nee sorry, dat vind ik echt TE erg om hier neer te zetten :o
|
Citaat:
|
Ik ben blij dat er de laatste tijd veel Palestijnse aanslagen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
En die Heinsbroek maar zeiken :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |