![]() |
bromfietscertificaat
Hallo!!
Ik moet vanmiddag voor het bromfietscertificaat... Vonden jullie het meevallen/tegenvallen?? (voor diegenen die het al hebben gehaald...!!!) Groetjes en bedankt, Diamonde |
Als je dr wat aan gedaan hebt is het simpel.. heb je dr nix aan gedaan kan het je nog behoorlijk tegenvallen :)
De trick is: veel oefenvragen maken... Ik had t ook in 1x :) |
Fjoe, is erg lang geleden. Ik vond het geloof ik erg makkelijk.
|
Ik zat bij 6 vragen te twijfelen. Ze gingen bijvoorbeeld in plaats van een lijnbus opeens over een touringcar enzo praten. Maar uiteindelijk had ik maar 2 fout.
|
het is mee gevallen ik had mijn bromfietscertificaat in 1 keer en voor mijn auto ook.
|
Ik was in één keer geslaagd met 0 fouten.
|
mwa ik had het in 2 keer gehaald :o 1e keer 7 fout, 2e keer 3. De 2e keer had ik veel meer geleerd/geoefend, dus das idd wel belangrijk..
|
ik heb er 3 keer over gedaan :eek:
1e : 6 fout 2e : 9 fout 3e : 5 fout :D |
1e 6 fout
2e 6 fout 3e 3 fout *had een verouderd boekkie en zat dus oude regels te leren..* |
hmmm ligt eraan het is vooral logisch beredeneren ik had het in 1 keer met heel weinig leren (theorie voor auto hetzelfde)
brommer 3 fouten auto 5 fouten |
Ik ben eerste keer gezakt met 7 fouten maar dat kwam omdat ik de week ervoor toetsweek op school had en dus niet goed kon leren.
Daarna geslaagd met 3 fouten. Veel mensen onderschatten het dus hoop voor je dat je het goed hebt geleerd. |
Hallo!!!
Ik ben weer thuis en ben geslaagd!!! Had 3 (domme) foutjes!! Het viel me wel tegen en ik had het slagingspercentage ook hoger geschat... er waren maar 11 van de 41 geslaagd!!! Groetjes diamonde!!! |
gefeliciteerd
|
ik had de eerste keer 6 fout doordat ik een oud boek had (werd nog geen rekening met die smurfenregel gehouden, dom dom dom), daarna een goed boek gekocht en met 2 foutjes geslaagd :)
|
Ik heb 't in 1 keer gehaald.. jaja.. maar het is niet echt moeilijk zolang je de regels uit het theorieboekje goed kent en je veel oefenvragen hebt gemaakt.. een een nerdy buurman tijdens het examen is ook altijd handig :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb het 1 keer gedaan ik had absoluut niet geleerd ik was nog te laat ook haha ik had 15 fout!
ik moet volgende week weer maar nu heb ik al heel goed geleerd en geoefent dus ik denk dak het wel haal |
Citaat:
tis er alleen maar makkelijker op geworden, op gelijkwaardige kruispunten moet je nu gewoon voorrang verlenen aan rechts :) |
Gewoon ff een paar uurtjes leren en daar relaxed gaan zitten... haal je t gewoon...
|
ik heb em dinsdag, maar dat boekje is echt veels te dik, sommige dingen weet ik dan nog niet maar er staat ook zoveel shit tussen :mad:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |