![]() |
Tmf-id
Wie van jullie heeft een TMF-ID? Waarom wel/niet?
En geef ons links naar de meest trieste ID's! :D btw. ik heb er geeneen (en ook geen gsm) |
ik ook niet
|
Tmf -id?
|
ik NIET!
ik vind t echt totaal klote dat je nu tegenwoordig VERPLICHT moet es-em-essen naar TMF voordat je kan chatten, of wat dan ook :| Ik doe er dan ook niet aan mee... Heb je wel eens gezien hoeveel leden ze wel niet hebben? 13.000 zoveel of inmiddels nogmeer.. Ze verdienen echt goud geld (0,70 per bericht.. ) door al die 1000en smsjes :| NEE! :( dag |
Weet je hoe vaak je er met je smsjes gewoon niet doorkomt.. Ik heb gelezen dat je er toch voor betaalt. Dank je hartelijk.
|
Citaat:
ga maar naar tmf.nl ---> klik bovenaan op id en daar staat een ID zoekmachientje. have fun :D(y)! trouwens, voor de mensen @ muziek, kijk hier es :p: http://script02.tmf.nl/id/id.php?pro...54&mode=normal |
Citaat:
|
nee
|
nee...
|
dit is reklame voor tmf .. zout er mee op
|
tmf laadt niet eens bij mij.. :)
|
Nee
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik heb niet zo'n id, vind t een beetje nutteloos, tenzij je de hele dag achter je PC wil zitten om met vage mensjes de ouwenelen (hé, dat begint aardig op scholieren.com forum te lijken ;) :p ) |
Uch.. neej bedankt.. ik doe niet aan die onzin :)
|
Ik heet er Mrkickass
|
ik hep er geejn:cool:
|
neuh, wrom zou ik.
|
ik heb een profiel en sms elke dag 15 x naar tmf
vet gaaf ;) |
Citaat:
|
ik boycot die shit, kost alleen maar geld die zooi , kan ik beter aan andere dingen uitgeven :cool: :D , wil niet bij die "kudde"horen :p
|
Citaat:
|
lmaopimp
|
Nee.. ik heb wel betere doeleinden voor m'n smstegoed!
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu doet ie het wel, maar wat maakt mij het uit, heb er toch niks nodig :) |
Citaat:
|
Jah wel.
(Alleen mijn vrienden lijst en wannebe lijst zit vol (n)) En dan heb je er niks meer aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is wel leuk,.. maar 70cent per bericht tikt lekker aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zonder mobiele telefoon kan je niet eens lid worden. maar ook als ik een gsm zou hebben, zou ik toch geen lid zijn. geldverspilling.
|
Ik nie
|
Ik ook niet...ik ben me een beetje aant afzetten tegen die TMF-cultuur... Ik vind t ook helemaal niet meer zo leuk als eerst, nu MTV TMF heeft overgenomen en TMF een interactieve zender is geworden. En tis natuurlijk ook veel te duur ;)
|
tmf id sucked
als het die dingen zijn die zwaar irritant 15% van het beeld innemen tijdens een clip. Wat een onnozel shit zooi. Dat mensen daar werkelijk smsen naar sturen. |
Citaat:
|
Nee dat heb ik niet .. ik vind het ook zo hersendodend dat die smsjes steeds onder in beeld staan ..
dan blijf ik daar gewoon naar kijken, en meestal is alles wat er staat een 'cool' : "check me id" .. (ook nog ME!..maargoed) .. en dat er dan ondertussen van die schijtmuziek speelt hoor ik nieteens, ik staar alleen maar naar die loze smsjes en foto's waar de egograad van de sms-ers vanaf spat! 1 woord: BAH! |
Nee!
Zonde van m'n geld, sms liever naar mensen die ik WEL ken en waarvan ik weet dat ze het leuk vinden als ik sms. Bovendien is het nog duur ook. Wat een onzin! |
nee hebk nie
|
Citaat:
|
en alle mensen die wel een tmf id hebben op dit forum reageren nu natuurlijk niet..
|
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |