![]() |
Coca-cola Light Lemon
Volgens mij is dit spul nog niet zo lang in Nederland, maar goed ik kwam het vandaag tegen dus meteen maar wat gekocht.
Ik moet zeggen het smaakt best lekker, eerst gewoon naar Cola en zodra je doorslikt komt de citroenachtige nasmaak naar boven (net als bij vanilla coke eigenlijk). Wel vaag dat het alleen bij Light is, smaakt naar mijn mening toch wat minder. Maar goed het is gezond he :) Meningen? |
lekker (y)
|
nog nooit van gehoord :confused: :o
|
lijkt me errugggggggggg lekker eigenlijk
|
Citaat:
Of het me lekker lijkt, I dunno .. mag geen Cola meer drinken :/ |
ik heb t op en vind het weer zo'n rankje waar je na een half glas alweer genoeg van hebt. In het begin denk je; ja lekker, maar na een aantal slokken gaat het steeds minder worden..
Dat het light is speelt daarbij overigens wel een belangrijke rol, light zuigt enorm Kom op met de normale Lemon |
ja ik kwam net 'n blikje in de koelkast van me vader tegen (gelijk maar meegenome). en ik ben 't nu zo ongeveer aant drinke en tis best lekker moe'k zegge :) (SpiT is 't er mee eens :D)
|
nog niet geproefd
|
ik heb het nog nooit gehad, maar het lijkt me best lekker eigenlijk... :)
|
ik wist niet dat het in Nederland te koop was.. in Amerika dronk ik 't redelijk vaak, is ook wel lekker dus...
Die vanille cola is trouwens oinwijs ranzig!!! |
kom in mijn woonplaats in een bepaald café :p op vrijdagmiddag en iedereen drinkt cola light met citroen!
|
ik heb dat in de US gehad en mijn mening is....... HEEEEEEEEEERLIJK !!!!!!!!!
|
Het lijkt me juist hartstikke goor :S
|
Citaat:
Dit is Cola Lemon, net zoiets als Fanta Lemon.. De lemon zit er dus in verwerkt.... |
niet echt super
|
Wegens mijn aangeboren fobie voor light frisdranken heb ik het nog niet geproefd eigenlijk...
Ik wacht wel tot ze regular lemon uitbrengen.... Trouwens, in spanje iig krijg je altijd standaard een schijf citroen in je cola ..en das best erg lekker... |
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ernog nooit van gehoord hebt.. Ook niet van vanilla coke ? :o
|
Citaat:
|
de citroen smaakt beetje te hard door vind ik :(
kheb ook Pepsi twist 'ns geprobeerd, en dat vond ik iets beter gelukt, terwijl ik eigenlijk geen Pepsi lust :o :confused: maar ik zal me wel aanpassen aan de smaak van de coca cola light lemon :o |
Citaat:
enne wrom maggie geen cola? |
Ik loop weer eens achter :/
|
Hm! We hebben net een fles ervan in de koelkast.. strax ff proeven .. maar light is idd wel erg goor, dus hm! Vanilla heb ik btw ook nog nooit gehad!
|
hmmm lijkt me wel lekker
krijg je hetzelfde als je cola en fanta lemon door elkaar gooit? ga ik zo maar es proberen of dat lekker is :) |
Ik heb hem zelf nog niet geprobeert. Me zus en me ma vinden hem erg lekker zeggen dat het beetje naar bacardi lemon cola proeft alleen zonder alcohol
|
niet geprobeerd, ben geen cola-fan, dus zal dit ook wel nooit proberen
|
Citaat:
|
bah cola
|
ik hebbet alleen in frankrijk gezien
ben nog niet in NLse supermarkten geweest |
Okay!!
Ik heb m afgelopen week geproefd!! Hij is heeeeerlijk!! :D :D :D :D :D Baco Lemon!! :D :D :D :D |
deed me erg denken aan die 7-UP variant van een paar jaar geleden.. 7-UP coke ofzo :)
in ieder geval: die cola doet me meer aan spa citroen/7-up denken dan aan cola |
Ik lust geen cola dus ook dit niet
|
TJa, het lijkt mij niet zo lekker. De naam alleen al. Zal het eens proberen.
|
Cola is best lekker, maar light gezond? Echt niet hoor...
De fenylalanine is zoo slecht...En dan heb ik het nog niet over de andere 100000824807 bestanddelen gehad die je kans op kanker per glas met 50% verhogen |
Als ik cola drink (=niet vaak) dan drink ik light dus ik ga het zeker een keertje uit tryen.
|
In Amerika voor het eerst op. Ik vind het echt lekker fris en ook nog eens suikervrij :).
|
Citaat:
|
Nx voor mij eigenlijk. Lust op zich al geen cola-light, en citroen vind ik ook maar nx.
Ik haat het dan ook wanneer ze een schijfje citroen in je cola doen als je iets gaat drinken. Dan moet ik dzy daar altijd op één of andere manier zien uit te krijgen, wat niet altijd handig is. :o I know, I'm weird, forgive me.... :) |
M'n ouders hebben het gisteren meegenomen, en als je niet weet dan het Cola Lemon is denk je dat er iets is misgegaan in de fabriek. Het is echt net cola met een raar bijsmaakje.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |