![]() |
als jij over straat loopt...
denk jij dan ook wel es
goh die zou ook wel eens op het forum kunnen zitten, dus dat je diegene herkent? :confused: |
neu
|
nee
|
nop :)
|
Nee, als ik iemand zie weet ik het eigenlijk ook vrijwel zeker dat ie hier komt, van fototopics enz :)
k heb gisteren wel ruby soho zien lopen :) |
niet op straat, want niemand komt bij mij in dit kutdorpje..
maar wel op parkpop, toen had ik er wat wat herkent |
Nee, maar ik kwam er laatst wel achter dat een meisje wat ik via-via ken ook op het forum heeft gezeten...en ik heb samen met Gothic in Utrecht wel eens een forummer zien lopen maar voor de rest zie ik ze nooit.
|
Mijn zus ziet er meer en die komt hier niet eens :eek: :o
Eigenlijk zie ik zelden forummers 'spontaan', tis denk ik twee keer voorgekomen en dat allebei in een trein. Dus nee, ik sta er niet bij stil :) |
Nee, als ik op straat ben, denk ik niet aan het forum.
|
Nope
|
neej
|
Nee, niet echt.
;) |
jawel, dr is een zown meis, die woont in groesbeek en die zie k wel eens in de stad, maar dan weet k niet helemaal zeker of zij het is.
|
Citaat:
|
neej
|
Citaat:
|
nope, iedereen waarvan ik weet dat ze op 't forum zitten van hier in de buurt ken ik wel, van fototopics, en de rest, tja, da's moeilijk om ze te herkennen zonder foto's eh! ;)
|
nee en blij toe. Dat betekend dat het diep triest met mij zou zijn omdat ik als ik niet op het forum zit nog aan het forum denk
|
Citaat:
|
Ja...heel vaak...maar dan blijkt het gewoon niet zo te zijn :eek:
|
Een keer in de trein zaten er een stel mensen naast me waarvan ik dacht dat ze van t forum waren. Maar ik heb niks gehoord van een meeting ofzo dus t zal wel niet zo geweest zijn, ze waren echt met een groep, en ze kende elkaar niet supergoed.
|
1 keer gehad..
|
Ja :D Een paar mensen van dit forum zitten bji mij om de hoek op school :p :)
|
Citaat:
:confused: |
ik heb dat best vaak, vooral als ik in de trein zit :o
|
nee, nooit.
|
nopez
|
nee niet echt..
|
:eek: nee,is volgens mij toch vrij normaal dat je dat niet denkt,misschien als je vrienden bent en elkaar fot'gezien hebt en meer niet
|
dat voelen wij forummers toch aan?
die band die wij met elkaar hebben?? |
Citaat:
|
Nee dat niet, niet dat ik ze denk te herkennen of zo. Maar wel dat ik soms denk van "zou hij/zij ook lid zijn?".
|
Ik ken maar één (ex)medeforummer uit Groningen van gezicht, en dat is Merlijn (W1ZZ).
Soms denk ik hem wel es te zien, maar ik ga er maar gewoon van uit dat hij het niet is :D |
Neeh...
|
nee
|
volgens mij komen er geen forummers uit de stad waar ik woon
|
tis vaker andersom...
ik ben niet zo goed in gezichten herkennen en onthouden, zeker niet van de vage foto's in die topics hier... of je moet een heel aparte kop hebben :p |
neuh
|
Bij festivals/concerten soms.. maja ik ga niet elk hoofd onthouden hoor..
|
neuh, denk niet aan forum als 'k der niet op zit
|
Mwa... vreemd... Bijna niemand heeft dat! maar ik eerlijk gezegd ook wel een beetje! hahaha
Het zou natuurlijk zomaar kunnen!! Stel je hebt in real life dikke ruzies... En hier heb je nickname allebei, en zijn jullie de beste vrienden! hahahaha greets |
nope, nevvur
kheb het wel gedacht in 6flags .. :o .. maar nog nooit zomaar op straat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wie waar wat hoe wanneer :D? |
Nog nooit gehad maar ik denk dat er uit mijn buurt niet veel forummers zijn....
|
Ehm... ja, maar ik herken niemand. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja een keer, was Friso (in Rotterdam) :)
Verder nooit eignelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |