![]() |
Waar slaap jij vannacht?
En dan heb ik het niet over de plaats, maar het gedoe om je heen....
Wat voor bed? Hemelbed? Waterbed? Gewoon 1-persoonsbed? Wat voor dekbedovertrek? Bloemetjes? Bob de Bouwer? Tijgerprint? Wat ligt er nog meer in je bed? Vriend(in)? Knuffelbeer? Wekker? Troep? Wat voor kamer? Jouw kamer? Hotelkamer? Tent? Boot? |
Wat voor bed? Gewoon 1-persoonsbed
Wat voor dekbedovertrek? geel met zonnetjes en vage tekentjes Wat ligt er nog meer in je bed? mijn onzichtbare vriendje :rolleyes: maar em nee it's just me.. Wat voor kamer? mijn kamer. [SIZE=0,1]en ik ben weer klaar met de zeer boeiende info..[/SIZE] |
Voor de tweede nacht in mijn eigen bed, eentje met lattenboden en een Walra-dekbedovertrek (groen-rood-zwart-wit-geel). Het kan zijn dat vanavond de afstandsbediening van de radio in mijn bed beland, zoniet dan ligtie op mijn nachtkastje. En ik slaap in mijn eigen kamer...
|
Wat voor bed? Twijfelaar heet dat toch? Queensize?
Wat voor dekbedovertrek? roze ruit Wat ligt er nog meer in je bed? niks Wat voor kamer? mijn kamer ... |
Wat voor bed? Gewoon 1-persoonsbed?
Wat voor dekbedovertrek? Herman Brood-dekbedovertrek )past bij de schilderijen die ook op m'n kamer hangen) Wat ligt er nog meer in je bed? Teddy (knuffelbeer) Wat voor kamer? Mijn eigen kleine net-opgeknapte kamertje |
Wat voor bed? krakend 1 persoons.
Wat voor dekbedovertrek? camouflagepatroon, dan zien de muggen me niet. Wat ligt er nog meer in je bed? you dont wanna know Wat voor kamer? een halve. |
Wat voor bed? 1 persoonsbedje..
Wat voor dekbedovertrek? uhm, volgens mij een soort zwart-witte vishjes :o Wat ligt er nog meer in je bed? Niks :( Nuja misschien mn discman Wat voor kamer? Mijn eigen nederige stulpje :P |
Wat voor bed? Gewoon 2-persoonsbed
Wat voor dekbedovertrek? Geen idee...vaag motief Wat ligt er nog meer in je bed?een aantal afstandsbedieningen.. Wat voor kamer? mijn eigen kamer |
Wat voor bed? 1 persoons
Wat voor dekbedovertrek?groene met knal roze. Wat ligt er nog meer in je bed? Eric :D en da's een knuffelbeer trouwens (van stof dus :p) Wat voor kamer? Mijn eigen geweldige paarse kamer. |
Wat voor bed? Hemelbed? Waterbed? een verhoogs 1-persoonsbed
Wat voor dekbedovertrek? een blauw/geel/wit bekbed (zachte kleuren) Wat ligt er nog meer in je bed? zakdoek Wat voor kamer? mn eigen kamer die morgenochtend op wordt geruimd voor 10:30 ;) |
Wat voor bed?
gewoon een houten bed Wat voor dekbedovertrek? David de Kabouter *gniffel* Wat ligt er nog meer in je bed? Nijlpaard knuffel en een roze-ster-kussen Wat voor kamer? Een chaotische.. zo'n btje : kinderkamer meets exorcist :p kep een mickey-mouse-band op mn behang, maar mn muur is wel totaal ondergekladderd :D |
Wat voor bed?Gewoon 1-persoonsbed
Wat voor dekbedovertrek? Ajax Wat ligt er nog meer in je bed? Een kussen, sprei Wat voor kamer? Mijn kamer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[b]Wat voor bed?
een normaal 1persoonsbed (helaas) [b]Wat voor dekbedovertrek? Een lichtblauw dekbedovertrek met oranje tulpen (o god wat klinkt dit beroerd! ziet er leuk uit hoor!) [b]Wat ligt er nog meer in je bed? Niemand :p [b]Wat voor kamer? Mijn eigen kamer, nog 4 nachtjes :) |
Citaat:
|
Wat voor bed? 1persoonsje
Wat voor dekbedovertrek? donkerrood met lichtere rode bollen van de hema en donkerblauwe onderlaken Wat ligt er nog meer in je bed? steunkussen om tegen rechtop te zitten, nog een kussen, een pijamazak in de vorm van een lievenheersbeestje, een konijn, een schaap, mn horloge, boek van fysica maar dat ga ik eruit gooien, EN IKKE NATUURLIJK Wat voor kamer? mijn kotje :D (studentenkamer dus) best wel klein maar supergezellig (y) |
[QUOTE]Amidala schreef:
[B]En dan heb ik het niet over de plaats, maar het gedoe om je heen.... Wat voor bed? 2 pers. waterbed (oude van m'n ouders) Wat voor dekbedovertrek? een paarse met een exotische bloem erop Wat ligt er nog meer in je bed? m'n vriendje vandaag Wat voor kamer? mijn kamer |
[QUOTE]Amidala schreef:
Wat voor bed? 1 persoons bed Wat voor dekbedovertrek? van die vage mennekes van uhm..zo'n halve kunstenaar, even de naam kwijt...! Wat ligt er nog meer in je bed? koekiemonster, nijn, pluisje , een hoop kussens, en ik natuutlijk! Wat voor kamer? mijn eigen kamer! |
1 persoons bed
lichtblauwe hoezen, twee grote zachte kussens slaap er alleen in m'n eigen kamer |
Wat voor bed? 1 persoons bed
Wat voor dekbedovertrek? Uhm geel met blauw en oranje en op mn kussen staat dan een zon/maan achtig iets Wat ligt er nog meer in je bed? Uhm.. een paar giraffeknuffels, een beer en wat kussens.... Wat voor kamer? m'n eigen kamertje!:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat voor bed? 1-persoonsbed
Wat voor dekbedovertrek? Donkerblauw, met zonnetjes, maantjes en sterretjes Wat ligt er nog meer in je bed? Niks eigenlijk, gewoon, ik Wat voor kamer? Mijn eigen kamer die ik net weer een beetje aan het opruimen ben :) |
Citaat:
|
Wat voor bed? Gewoon 1-persoonsbed?
Wat voor dekbedovertrek? Abstracte figuren in grijstinten... beter kan ik het niet omschrijven Wat ligt er nog meer in je bed? Niks, alleen ik Wat voor kamer? Zolderkamer, werk in uitvoering, beetje rommeltje zegmaar :) |
Wat voor bed?
Tweepersoonsbed van mn ouders Wat voor dekbedovertrek? blauwe en witte blokken van 30 bij 30 cm Wat ligt er nog meer in je bed? mn vriend en de kat Wat voor kamer? de kamer van mijn ouders dus :p |
Wat voor bed? Gewoon 1-persoonsbed, zo'n houte.
Wat voor dekbedovertrek? beetje Maya-achtige tekens... ene kant zwart wit, andere kant rood-wit. Heeft me moeder gemaakt. :) Wat ligt er nog meer in je bed? Mijn matras en dat dekbed dan he. Wat voor kamer? toch wel een slaapkamer. Zo eentje met muren plafond en vloer. Heel saai, maar er staat wel een computer :)! |
Wat voor bed? Zwartmetalen 1 persoonsbed
Wat voor dekbedovertrek? Zwart, met een panter Wat ligt er nog meer in je bed? me laptop ligt er nu Wat voor kamer?M'n kamer is zwart en felrood |
Wat voor bed?
Bovenin een stapelbed. Wat voor dekbedovertrek? Wat vage vormen in 't beige, blauw en groen. Wat ligt er nog meer in je bed? Knuffelbeer en 2 tijdschriften. Wat voor kamer? M'n eigen kamer. |
Wat voor bed? Stapelbed. Ik slaap boven, en mijn bed is breed genoeg voor twee; een tweepersoons-stapelbed dus. :)
Wat voor dekbedovertrek? Garfield. :o :D Wat ligt er nog meer in je bed? Niks. Ik heb wel een rekje naast mijn bed hangen, waar mijn wekker, een boek en wat CD's opstaan. Wat voor kamer? Mijn eigen kamer (die ik deel met mijn zusje). Ripper |
Heyz...
Ik slaap heerlijk in mijn 2 persoonsbedje! Met een heel mooi groen/oranje dekbed (als dat niet te warm is..) er ligt verder niks... En uiteraard in mn eigen kamer!!!! ;) ;) |
Wat voor bed? Gewoon 1.5 persoonsbed
Wat voor dekbedovertrek? Vage dingen :o Wat ligt er nog meer in je bed? mn phone meestal ook wel :o Wat voor kamer? mijn kamer |
ol he maar doorgeren naar hjis, lek me fijner voort morgen...
Wat voor bed? pocketvering `1persoons matars Wat voor dekbedovertrek? gaaf ikea Wat ligt er nog meer in je bed? nikx paar kussens Wat voor kamer? mijn kamr3 in delft |
1 persoons bed met klamboe en dekbedovertrek die hetzelfde als m'n gordijnen is.
Ik lig alleen in bed maar in m'n bedrand ligt nog zooi als, gsm, afstandsbediening en een boek ivm klamboe. En m'n kamer bevindt zich in het huis van m'n ouders. |
van8 geslapen;
Wat voor bed? 1-persoonsbed Wat voor dekbedovertrek? donald duck Wat ligt er nog meer in je bed? zakdoek (ikke ben verkoude) Wat voor kamer? Die rare kamer van mij |
Wat voor dekbedovertrek? beige met een of andere tekst erop Wat ligt er nog meer in je bed?nothing Wat voor kamer? mijn eigen slaapkamer |
Wat voor bed?2persoonsbed
Wat voor dekbedovertrek? BLauw en licht blauw door elkaar Wat ligt er nog meer in je bed? Tot paar dagen geleden m'n vriend, nu heb ik het bed voor mij alleen, samen met mijn mobieltje (ligt 's morgens onder bed) en drie knuffels Wat voor kamer?Mijn eigen kamer ja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat voor bed? een twijfelaar da piept en kraakt langs alle kanten weet niet wat ik ermee heb uitgespookt
Wat voor dekbedovertrek? normaal van die lompe onozele vage mannekes maar vannacht zal het zonder zijn als het zo warm blijft Wat ligt er nog meer in je bed? rommel mijn gsm waarschijnlijk daartussen zal ik vannacht ook nog wel ergens mijn vriend vinden Wat voor kamer? een rommelkamer (die van mij dus :p ) |
Wat voor dekbedovertrek? Bloemetjes Wat ligt er nog meer in je bed? nix Wat voor kamer? Jouw kamer?] |
Wat voor bed? 180x200 2 Persoons bed met zwart leer bekleed, gekocht bij de wehkamp een jaar geleden
Wat voor dekbedovertrek? Een grijze poema-achtige print Wat ligt er nog meer in je bed? Op het moment ligt mijn laptop tas, en twee handdoeken. Wat voor kamer? In mijn eigen slaapkamer. http://www.marcade.net/bed.jpg |
Wat voor bed? 2 persoonsbed
Wat voor dekbedovertrek? Blauw Wat ligt er nog meer in je bed? Mn vriend en mn beertje :oWat voor kamer? De slaapkamer |
1 persoonsbed
rood flowerpowerdekbed 4 knuffels mijn eigen kamer |
Wat voor bed? Gewoon 1-persoonsbed.
Wat voor dekbedovertrek? Een extreem licht blauwe. Wat ligt er nog meer in je bed? Noppes. Wat voor kamer? Mijn kamer. |
twijfelaar
zwart met allemaal gekleurde figuren niks mn eigen kamer |
Wat voor bed? Hemelbed? Waterbed? Gewoon 1-persoonsbed?
eenpersoonsbed helaas...ik haat eenpersoonsbedden:o Wat voor dekbedovertrek? Bloemetjes? Bob de Bouwer? Tijgerprint? euhm blauwig met mooie sterretjes en maantjes en dito kussen(y) Wat ligt er nog meer in je bed? Vriend(in)? Knuffelbeer? Wekker? Troep? ín mijn bed? euh geen knuffelbeer, geen wekker(lijkt me toch praktischer dat die op mijn nachtkastje staat:p)en ook geen vriendje:( Wat voor kamer? Jouw kamer? Hotelkamer? Tent? Boot? me eigen kamertje. mooie geelachtig behang met overal het terugkerende thema van sterrren en manen en blauw en bordeaux en rozen enzow:o een meisjeskamer dus:p gelukkig ben ik dat dan ook :rolleyes: dusssss... |
Wat voor dekbedovertrek? rood-geel-groen dekbed (drie grote banen..jaja..die-hard reggae/skagurly :p Wat ligt er nog meer in je bed? Mijn vriendje (maar voor 1 nachtje :( ) Wat voor kamer? Mijn eigen kamer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |