![]() |
Ken jij mensen die in een hotel wonen?
in series en soaps en zo wonen er altijd wel een aantal mensen in een hotel.. als ze zo 'realistisch' over willen komen, waarom ken ik dan niemand die in een hotel woont? Kan ook aan mij liggen natuurlijk, maar ken jij mensen die in een hotel wonen? en hoe duur zou dat wel niet zijn.. :confused:
|
Nee ken ik niet.
Ik ken wel iemand die een paar maanden in zo'n Centerparcs-huisje heeft gewoond omdat hij geen kamer kon vinden :D Relaxed, maar wel duur. |
telt werken ook?
|
Nee :)
|
Nope
|
Citaat:
|
ja half he, een vriend van mij heeft daar 4 maanden ofzo gewoond met z'n moeder, omdat ze nog naar een ander huis opzoek waren, maar nu niet meer dus.. :) Alleen maar tijdelijk. Ik denk niet dat iemand echt voor altijd in een hotel woont ofzo :confused: Toch best wel duur he!
|
Zoiets is duur, maar dat zal iedereen wel zo ongeveer weten ;)
Nee, daarvan ken ik niemand. |
Bedoel je Basyl en Sybel van Fawlty Towers? Die wonen in een hotel.
Ik ken ook mensen die 2 maanden een huisje huurden, omdat hun huis werd verbouwd. REIE |
Citaat:
|
Diegene bedoeld waarschijnlijk het Lakeview uit As The World Turns, waar Katie, Craig en Carly wonen.
|
en in gtst ook..
ben ff vergeten wie maar daar hebben er vast ook een aantal in dat hotel gewoond |
Nee, ken alleen mensen die tijdje in hun stacaravan hebben gewoond omdat ze gingen verhuizen en het huis nog niet klaar was....
|
Citaat:
nee,ik ken geen mensen die in een hotel wonen. |
Ik wel, een vriend van me woont in Hilversum in een hotel... superrelaxte kamer. En de directeur van het hotel waar ik werk woont ook soms in het hotel (heeft er een appartement), wonen wel meer mensen voor vast trouwens :)
|
noop
ik ken idd wel mensen die in zown vakantieparkhuisje wonen *moet er zelf niet aan denken om in een hotel te wonen* mja, kheb net 2 nachten in een vervallen Parijs hotel achter me kiezen, dus..:) |
nee
|
Nope
|
Neej.. lijkt me wel leuk :) Maar dan wel in penthouse ofzo :)
|
Mijn baas, die is het huis uigekicked door zijn vrouw, + stuk of 3 gezinnen die een eigen hotel hebben en er wonen. En de directeur van Huis Ter Duin en zijn vrouw wonen ook gewoon in HTD
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |