Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Morgen met de bus van Zutphen naar Amsterdam... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=429697)

Rabbi Daniel 14-08-2002 21:36

Morgen met de bus van Zutphen naar Amsterdam...

Ben 6 uur onderweg heen en 5 uur terug. :D

Heen over Arnhem-Utrecht, terug over Hilversum-Amersfoort-Apeldoorn. :)

Met de zomerzwerfkaart, voor €7,80 het hele land door met alle bussen/trams/metro's/treinen waar je met een strippenkaart in kan. Ook bvb. de treinen in de Achterhoek (Zutphen-Winterswijk en Arnhem-Winterswijk). :o

:cool:

Wie heeft ook wel eens zo'n reisje gemaakt? :o

Over die kaart overigens: alleen in juli en augustus, alleen bij de chauffeur te koop, €7,80, overal geldig waar strippenkaarten geldig zijn.

RekZ 14-08-2002 21:42

Hihi

WolterB 14-08-2002 21:43

[mierenneukmodus]
zijn het geen treinen of boten, dan zijn het wel bussen
[/mierenneukmodus]

ontopic:
ik heb nog nooit zo'n reisje gemaakt, heb er wel info over opgevraagd, maar mn vakantie zat dit jaar zo vol dat ik er geen tijd voor heb gehad

maybe volgend jaar

PV 14-08-2002 21:46

zoiets heb k alleen een x gedaan omdat het voor school nodig was.. van Zeeland naar Tilburg naar Arnhem en weer terug, op 1 dag.. dat was niet leuk.

owja.. dit was bus - trein - trein - trein - trein - bus

BBEM 14-08-2002 21:47

je moet er maar zin in hebben om met de hitte van morgen in zo'n klote bus te gaan zitten

Rabbi Daniel 14-08-2002 21:49

Citaat:

BBEM schreef:
je moet er maar zin in hebben om met de hitte van morgen in zo'n klote bus te gaan zitten
Ach, ik heb geld mee om de trein terug te nemen, mocht het té erg worden. :)

Koen 14-08-2002 21:53

Kan iemand mij vertellen wat daar nou precies de lol van is? :)

Onlyme 14-08-2002 22:24

Ik w8 gewoon tot mn OV weer geldt. Dan kan ik dat iedere -door de weekse- dag doen :P

Paperz 14-08-2002 22:42

Citaat:

OnLyMe schreef:
Ik w8 gewoon tot mn OV weer geldt. Dan kan ik dat iedere -door de weekse- dag doen :P
(y) (y)

G-Lo 15-08-2002 07:45

Best ideaal...Hmjah ...met de bus naar de belgische grens ben je wel ene tijdje onderweg i guess... Mjah..scheelt wel een boel geld ;)

Rabbi Daniel 15-08-2002 08:23

Mwa, ik ben maar niet gegaan...

Weinig geld (zó weinig ja :o), en vond de voorspelde temperaturen misschien toch te hoog...

Misschien volgende week. :)

Maar ik ga het wel zeker doen, binnenkort. ;) :D

Onlyme 15-08-2002 08:33

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

Maar ik ga het wel zeker doen, binnenkort. ;) :D

Met wat als nut?

Rabbi Daniel 15-08-2002 08:35

Citaat:

OnLyMe schreef:
Met wat als nut?
Gewoon, reizen, vind ik leuk. :)

Boogie 15-08-2002 09:20

Groningen-Antwerpen is ook een redelijke tocht ;)

maar ik zou ook wel eens zoiets willen doen

wabbit 15-08-2002 12:48

slotjuh!

nare man 15-08-2002 13:54

Reizen is leuk, treinreizen vooral, dat moet ik toegeven.

maar als ik ergens een schijthekel aan heb dan is het wel aan bussen!

Mr.Oizo 15-08-2002 15:55

Ik nie, maar je mot maar denken: alles is beter dan de NS. :D

BTW: NS = Niet Snel :D

BBEM 15-08-2002 16:22

en hoe (warm) was de reis ? :)

Tampert 15-08-2002 16:26

Citaat:

nare man schreef:
Reizen is leuk, treinreizen vooral, dat moet ik toegeven.

maar als ik ergens een schijthekel aan heb dan is het wel aan bussen!

:)(y)

zo denk ik er ook wel over. Reizen in je eentje vind ik trouwens wel aardig maar niet bijster leuk. Dan reis ik liever met meerdere mensen :)

nare man 15-08-2002 16:27

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Ik nie, maar je mot maar denken: alles is beter dan de NS. :D

BTW: NS = Niet Snel :D

Hahaha, dus niet. Ik kar het hele land door, van Nijmegen tot Rotterdam, Groningen, Haarlem, Utrecht, Maastricht, alles en ik heb werkelijk nog nooit meer dan tien minuten vertraging gehad of een uitgevallen trein gehad. Nooit.

De meeste mensen die zeiken op de NS doen dat alleen maar omdat andere mensen zeiken op de NS.

Tampert 15-08-2002 16:52

Citaat:

nare man schreef:

Hahaha, dus niet. Ik kar het hele land door, van Nijmegen tot Rotterdam, Groningen, Haarlem, Utrecht, Maastricht, alles en ik heb werkelijk nog nooit meer dan tien minuten vertraging gehad of een uitgevallen trein gehad. Nooit.

De meeste mensen die zeiken op de NS doen dat alleen maar omdat andere mensen zeiken op de NS.

wederom :) (y)(y)(y)

ik heb één keer een vertraging van 50 minuten gehad en daarme netjes mijn halve kaartje teruggekregen... np at all!

perseus 15-08-2002 17:02

Citaat:

nare man schreef:

Tegenwoordig rijden ze idd allemaal weer netjes op tijd, van Enschede tot Den Helder, maar daarvoor had ik nog wel eens een half uurtje vertraging hoor. En koninginnedag 2001 was natuurlijk rampzalig, maar dat was eenmalig.

Paulaah 15-08-2002 18:33

Lijkt me leuk.. ga ik volgend jaar doen :)

Lateralus 15-08-2002 19:15

ik HAAT t om lang in een bus te zitten! ik ben 1 keer met de bus van zaandam naar amsterdam geweest, en ik doe t NOOIT meer! over dat kleine ***-stukje heb ik meer dan driekwartier gedaan! en ik moest nog staan ook. met de trein ben je er in nog geen 10 min.
maar als jij het leuk vind wil ik de pret niet drukken hoor :p

Rabbi Daniel 15-08-2002 21:21

Genoemde dingen haat ik ook. :D

Wat ik echt haat is bvb. naar skivakantie met de bus... van 21 tot 11 uur in de bus continu. :mad:

Geef mij maar de trein dan!
Voor een lange reis liever de trein.

Maar bussen kúnnen heel leuk zijn. :)

Moet alleen wel altijd voorin zitten, achterin krijg ik wagenziekte...

Lateralus 15-08-2002 22:09

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

Wat ik echt haat is bvb. naar skivakantie met de bus... van 21 tot 11 uur in de bus continu. :mad:

ik van 20.00 tot 14.00 :mad: dat werd me echt ff wat te gek! aan een stuk door in de file gestaan daar bij de grens tussen duitsland en oostenrijk! en toen begaf de airco van die dubbeldekkerbus het ook nog eens, waardoor alle warme lucht opsteeg naar boven!(waar ik dus zat :( )

owkee, tot zover mijn busreisfrustraties :p :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.