![]() |
een raar lichaamsdeel
eej kweetniet of dit al geweest is (i'm a nieuwtje)
maar heb jij een raar lichaamsdeel of iets vaags wat je met je lichaam kan doen ofzo? like i know iemand die dan altyd zun benen om zyn nek doet of iemand die zeg maar zun handen bij elkaar heevt en ze dan over zun hoofd doet dat ze weer recht naar beneden hangen (achter je rug) en dan zonder zun handen uit elkaar te doen he! maar ja, en ik, ik ben normaal :( ik kan alleen me vingers verder naar achter trekken dan de meeste mensen |
Ik kan mn buik heel bol maken, of verschillende buikspieren aanspannen en de rest loslaten. Kan ook een beetje buikdansen.
Mwa niet echt speciaal |
ik kan mijn tenen allemaal uit elkaar zetten.
|
Citaat:
|
Buikdansen :D
|
k kan echt bijna niks bijzonders.... m'n benen in me nek leggen en that's it!
|
Ik kan mn arm uit de kom laten schieten en m vervolgens weer terug laten schieten.
|
Citaat:
|
Ik kan m'n benen in m'n nek leggen (niet speciaal), m'n vingers knakken (niet speciaal), en mn voeten tegen elkaar zetten 180 graden ten opzichte van elkaar en nog verder (naja)
|
ik weet wel dat 't met je lichaam te maken heeft, maar ik vind het toch meer een kantinetopic.
L&G-->Kantine |
Ik niet echt iets speciaals...
Ow ja, 'holle tong', dat is iets wat in de familie zit. ;) (Hoe leg je dat uit, wat ik bedoel? :confused: ) :o |
ik kan buikdansen.... en ik heb flaporen die ik ook nog es kan bewegen..
|
Citaat:
Verder kan ik mijn tong heel ver buiten m'n bek laten hangen. Gewoon een kwestie van oefenen. Bek zo ver mogelijk open doen en je tong er uit persen richting je kin. REIE |
Eh, ik kan leuk kraken en daar mijn vader mee pesten, hehehe.
|
ik hep aan beide pinken maar 2 kootjes (y)
|
Tja, mijn neus kan zich omdraaien. :confused:
|
ik kan al mijn gewrichten laten kraken, hebalve die van m'n ruggegraat en heupen
|
k kan mn tenen laten kraken :p
en ook mn rechterknie als k de trap afloop maar dat gaat vanzelf :rolleyes: :D |
Citaat:
|
mijn pink kan heel vaag in een S vorm buigen :eek:
|
ik kan zeg maar 'buikdansen' met mijn tong..
ik weet niet hoe, ik kan het als sinds ik 6 was ofzow.. ziet er erg leuk uit ;) :p |
dr zijn van die luitjes die met hun vingers kraken, wat echt een rotgeluid geeft..
dat doe ik met mijn heupen :o |
mijn duim tegen mijn pols aanleggen
|
Ik kan niks.
|
Ik kan m'n schouders elk willekeurig moment uit de kom halen. :eek:
|
Citaat:
|
Mijn vingers zijn ENORM krom.
En ik heb een bultje op mijn oor wat op kanker lijkt (altijd al, dus niks ergs). En mijn penis.. |
Ik kan m'n oren bewegen. Je krijgt er iedereen mee aan het lachen want het ziet er echt weird uit!
|
ik kan mijn rechterwijsvinger klem zetten ofzow, zodat het onderste kootje niet knakt zeg maar... :o
|
Citaat:
|
Ook m'n voeten draaien> zie nare man.
En ik kan met m'n tong fluiten :D |
ik kan 3 ribbels in mijn tong leggen, als je het niet snapt, er staan op het kunstjes topic een foto
|
er zijn dus sommige mensen die da niet kunnen maar ik kan min tenen over elkaar leggen,maar dan echt helemaal he dat ze elkaar helemaal kruisen
|
kan me neus beetje bewegen zal maar zeggen...vedrer niks eigenlijk
|
eh.. holle tong kan ik ook ja.. en mijn tong omdraaien.. en me buikspieren naar boven laten komen.. (zoiets) enne.. ja dat was het :)
niet echt speciaal.. maargoed :) |
'holle tong', m'n neusgaten heel ver open doen, soms m'n knieen laten knakken.
|
Kan veel botten laten kraken :o
|
Citaat:
Ik kan met mijn oog basketballen :o |
ik kan mijn duim helemaal ombuigen zodat ie een hoek van 90 graden maakt
|
Ik heb een heel elastisch gezicht. En een webcam binnenkort. ;)
|
Linkerduim uit de kom laten schieten (het lijkt dus net alsof ie dan breekt :D)
Vingers knakken Kaak laten knakken Rechterooglid dicht doen zonder ook maar een spiertje van mn andere ooglid te bewegen :) |
Citaat:
|
euhm, kheb superflexibele schouders...kan dus achter m'n rug m'n handen pakken en die dan tot ongeveer boven m'n hoofd omhoog doen...
kan m'n rug laten knakken, m'n vingers, m'n tenen en m'n knieën... ook holle tong... kan m'n pink in 90 graden tot m'n hand zetten zeg maar...da wasset wel denk ik... |
mmmmmm nou moe ik ben helemaal niet zo speciaal vergeleken met jullie allemaal
|
ik kan met mijn tong mijn neus raken
:):) goede referentie in een relatie |
ik kon m'n wijs en middelvinger van m'n linkerhand zo ver omduwen dat ze tegen de rug van m'n linkerhand aankwamen :D
... ten gevolge van een vinger-ombreek-actie van iemand anders, dat was minder tof :] hmm.. en inmiddels kan ik dat allang niet meer ontdek ik net. Zonde. |
Ik kan m'n been in m'n nek leggen, met m'n tong 't puntje van m'n neus aanraken (niet zo bijzonder eigenlijk) en als ik m'n hand op de tafel zet kan ik m'n elleboog heel ver naar buiten draaien (beetje moeilijk uit te leggen)
|
Citaat:
|
Ik kan mijn vingers knakken... verder niet veel
|
mijn piemeltje kan groter en harder worden, echt koel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |