![]() |
stolking
hallo ik ben M&m.
ik moet eigelijk iets kwijt . een paar dagen terug werd ik gebeld door Devotee (mijn vriendin ) met het bericht dat er een jongen hier op het Forum een beetje (op zijn zachts gezegt ) gekke dingen over haar had gezegt een grapje is leuk en kan ik en anderen om lachen maar dingen zo als privacy inbraak wat toen die avond is gebuurd vind ik een beetje jammer :(. En maakt mij eigelijk een beetje boos . en zeker nu ik weet wie het was en gewoon te bang is om te zegen wie hij is :mad:. ik vind het niet kunnen en het is strafbaar en ten 2e de goede naam van het scholieren forum kan hier door kapot gaan. dus wil ik jullie vragen ( als jullei het met mij eens zijn) te posten op deze topic, en te zegen wat je er van vind groetjes M&m voor de mensen die niet weten waar ik over praat. hier de URL van het voorval: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=178643 |
Ik heb het hele verhaal eens doorgelezen, en om het nu stalking te noemen vind ik iets te ver gaan. Je kunt mensen niet verbieden op het forum hun mond open te doen over mensen die ze kennen. Dat het onbeschoft, lullig en bovendien erg flauw is, zal ik niet ontkennen. Als ik het zo lees heb ik er geen goed woord voor over, die topic had gewoon eerder op slot en verwijderd moeten worden.
Het is in ieder geval niet strafbaar. Ik heb het wetboek hier voor m'n neus liggen. :D |
tis een beetje lullig wat er allemaal gezegd is, maar neem het niet zo zwaar op...
|
mischien neem ik het ook wel te zwaar op maar ik ken de persoon HELAAS die dit heeft gedaan en ik vind het ruim ge zegt gemeen
P.S dat het mischien niet strafbaarheid is wil ik niet twijfelen ik heb geen wedboek van straf recht |
't is maar internet...
en als die jongen dingen van d'r denkt te weten... laat 'm... ze weet zelf beter... en dan nog lezen andere 't... als die mensen je een beetje kennen zullen ze hun blik op d'r hier door niet laten beinvloeden... doen ze dat wel... dan is 't pech voor hun... En ik hoeverre alles wel of niet waar is weer ze zelf 't best... |
Ik wil graag zelf reageren op de topic... Ik ben voornamelijk boos op het feite dat er personelijke dingen over mij werden verteld zonder mijn toestemming, dat is hoe dan ook straafbaar online maar ja... Tuurlijk zit er het een en ander kern van waarheid aan wat ze hebben gepost... Ze waren er op uit om mij te kwetsen dus werd alles ook nog eens lekker aangedikt... Ik weet wie ze zijn en waar ze wonen enz, enz... maar zoals ik zei, ik ga me niet verlagen tot hun nivo... Afgelopen dagen zijn er genoeg tips geweest om wraak te nemen vanuit mijn omgeving... Ik probeer het nu los te laten en wat die twee betreft, ach, die hebben nix anders te doen dus die gaan mensen maar molesteren... Want geloof me... de meeste woede in mijn omgeving is ontstaan omdat zij het vaker hebben geflikt bij mij en bij vrienden van me... Vrijdag ben ik ook nog eens door een kennis benaderd die rechten studeert en toevallig het had gelezen... Die zegt dat ik aangifte moet doen maar dat vind ik te ver gaan... Woede is een gevoel en zoals mijn vriend zegt, die kan je uitschakkelen, dat kan ik nog niet, dus voorlopig ben ik nog boos totdat ik het vergeten ben... Aan iedereen die mij afgelopen dagen me gesteund heeft THNS!!! En aan degene die mij afgelopen weekend hebben laten merken dat ik ook echte vrienden heb, Love you guys! Liefs,
Rach! |
Ik zou er een soap-serie van maken als ik jou was. Verdien je genoeg om voortaan op je lauweren te kunnen rusten.
|
Citaat:
slaat dat nou op joh? |
Citaat:
|
*is het met McCaine eens*
|
Citaat:
|
het spijt me maar als jou zo iets gebeurd ben jij ook niet blij
presies wat devotee zegt ik was ff heel erg pissig |
Citaat:
|
nogmaals ik neem alles terug sorry voor de toon van mijn schrijven
maar als je in mijn schoenen staat zal je mischien anders zien maar even goed je hebt gelijk |
Ironie is trouwens dat ik door te zeggen dat ik er niet over ga klagen het toch gedaan heb. Naja :/
|
Ik zou naar de politie gaan als ik jou was..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |