![]() |
werk achter de bar of in een club
jaja ik wil gaan werken in de horeca en ben benieuwd naar jullie ervaringen in de horeca!! en hoe zijn jullie erin gerolt etc etc..
tell me ur story |
Ik werk al 4 jaar in de horeca. Vroeger begonnen als afwashulp, en daarna de bediening ingerold bij een restaurant in Valkenburg. Daarna in nog diverse café's gewerkt als barman / terrasloper.
Werk momenteel in één (feest)café en het bevalt nog steeds toppie. (y) Ga gewoon eens bij de diverse café's en/of discotheekjes langs bij jou in de buurt. Er is bijna altijd nog vraag naar nieuwe krachten. En anders gewoon naar en uitzendbureau. Die hebben altijd aparte horeca-afdelingen. :) |
Nie ech een voorkeur, allebei zwaar.
|
Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen in de Horeca. Ik ben gewoon een leuk restaurant ingelopen en gezegd dat ik er wel wilde werken. Ik kon gelijk beginnen als kelner, eerst als vakantiewerk, vervolgens voor een dag of twee per week.
Nu werk in sinds 3 maanden in het chique-ste restaurant van Leiden, weer als kelner. Het moet je liggen maar dan is werk in de Horeca egt ontzettend leuk. Ik snap dat je graag in een bar wilt werken. Het is leuk en niet te moeilijk. Maar geloof me, als je in een leuke tent staat is het wel zwaar werken. En het is meestal zo'n gewild baantje dat wat ervaring gewenst is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |