![]() |
ben jij een weerspiegeling van je avatar?
misschien al wel 30.000 keer geweest, maar hey, let`s try again:p
mijn avatar is niet echt een weerspiegeling van mij:o kben niet zown trouwe SGP-fan, als mijn avatar doet vermoeden :p |
Het is mn eigen oog :rolleyes:
|
ik ben af en toe wel iemand die niet te volgen is ja :o
|
Ja - een erg goede weerspiegeling en ook van nickname.
Maar daar gaan zulke diepe persoonlijke psychologische voorvallen aan vooraf dat ik er niet over begin. |
m'n eigen getekende comic-figuurtje: Draakiej :)
|
Ja :eek: :D
|
Ik ben geen kok.
|
Ik lust wel graag Bacardi ja.... :o
|
ehm ja, dat ben ik best wel (die persoon achter teigetje dus :p)
|
Ik sta altijd klaar met een belerende vinger (y)
|
Ik ben af en toe best een smurf.
|
Ja ik ben echt een onwijs gave flora en fauna hippie :cool:
niet dus |
nee, ik ben niet geel, draag nooit een hoed, zelden een zonnebril.
|
nouw, neej....
ik ben geen Japans tekentje afkomstig uit een manga-serie :p |
Citaat:
misschien ben je wel van japanse afkomst of misschien is japan je favoriete land of misschien is het wat meer filosofisch... |
Nee.
|
tja ik moet zeggen, bob de bouwer uberheersch! maar pennywise daar heb ik geen cd van ofzo :o.
|
100%
|
ik heb geen avatar en ik besta wel
dus ehm neej :) |
nee, ik vind het alleen maar een mooi plaatje.
|
Jaaaaaaaaaaa, ik ben nl eeen pinquin! (Weezy van toystory 2 is t trouwens, ik lag helemaal dubbel toen ik m zag in de film)
|
jupz.. ik kan me zo dom gedragen als ernie en ik ben zo slim als bert :D;)
|
uhm.... :D Ik vind Keith haring gewoon leuk, heeft eigenlijk verder niks speciaals te beteken!
|
Tis mn sterrenbeeld :)
|
Mijn avatar is meer een weerspiegeling van hoe Nanaki me ziet :o
|
Och... niet bepaald een weerspiegeling ;) Vond hem wel grappig, heb eigenlijk geen reden voor deze avatar...
|
soms krijg ik idd wel eens een optater ja, maar mijn haar gaat gelukkig niet zover overeind staan (zou wel koel zijn :p)
|
jah
|
Me avatar is in wezen wel een samenvatting van een deel van mijn interesses, verder toont 't ook nog een flinke hoeveelheid creativiteit en visueel inzicht die ik erin heb gestoken...
|
Ik hoop het?
|
In een zeker zin, wel ja!
|
neej, ik vinnet een heel mooi plaatje en ik hou wel van elfjes en fantasy enzow...
|
Ja scooters, motoren, enz zijn me grootste hobby op het moment.
|
ik 'blabla' wel veel..
|
ik 'blabla' wel veel en hou van kleurtjes
|
Ja, ik verveel me ook altijd dood in deze oersaaie wereld.
|
Is het teken van I Love Techno dit jaar en ik vind techno wel :cool:
|
Ik zag dit plaatje ergens staan en ik dacht: dat is hem.. Heb verder geen idee wie die gast is :confused: :rolleyes:
|
Citaat:
Techno is ook wel heel erg :cool: |
Hmm, niet echt nee. 'k Vond het gewoon een leuk prentje.
Maar krulletjes en blauwe ogen heb ik ook wel, en ik ben een meisje... dus yay, toch wel enkele dingen die hetzelfde zijn. :) |
Mijn avatar en ik hebben op veel gebieden dezelfde gedachtes. Plus we vallen allebei op Barbie's :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
De mijne, tja, ik heb qua persoonlijkheid misschien wel wat van zijn trekjes. |
Ja hoor.
IK ben ook geel, heb een snavel en breng de enige echte Chobobospraak ten gehore: WARRRRKKK! Kweee-eeh! *doet de Chocobo-Waltz* |
Ja, mijn avatar straalt iets mysterieus en kwaadaardigs uit, en dat ben ik ook (voornamelijk mysterieus, dan). :) :D :o :P
Ripper |
Tsja, daar heb ik 'm voor. Tis een muurbloempje, ik ben een muurbloempje. Zoek de 7 verschillen :confused:
|
ik ben net zo irritant als een oorwurm :confused::o
|
Ja
|
Uhmm....kweetnie...mijn Avatar ziet er nogal schattig uit en dat ben ik niet altijd! :p
xxx |
Nee ik ben geen eenhoorn...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |