![]() |
Kleine "Het spijt me" topic.....
Wiens leven heb jij helemaal geruïneerd en zou je graag je excuus willen aanbieden?...
Noot: Minder erge spijtbetuigingen mogen voor deze éne keer ook... ;) |
heb geen spijt.... bied niet mijn excuses aan. Ik wil wel praten als anderen hun excuses aanbieden. Maar aangezien ze dat niet doen...... ach lekker rustig zo
|
ik heb aan niemand mijn excuses aan te bieden dus ben ik snel klaar hierzo
|
ik sta achter al mijn daden ;)
|
ik heb wel spijt dat ik de laatste schooldag van vorig jaar, beetje ben uitgevallen tegen aardige lerares die me alleen maar wou helpen (n)
|
Het spijt me iedereen dat ik me soms als een achterlijke debiel gedraag (y)
|
m'n ouders, maar ergens hebben ze dat wel aan zichzelf te danken ;)
|
Bij mijn weten heb ik niemands hele leven geruïneerd, of die ene kansloze ex van me moet nog steeds kwaad op me zijn...maar dan is het haar schuld dat zij geen leven heeft waarmee ze mij kan vergeten, niet de mijne.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
euhm ik heb wel wat spijt van dingen die ik gedaan heb, bv. vrijen met iemand uit medelijden (dan niet vrijen in de zin van sexen e, zo'n kreng ben ik dan ook weer niet) en het daarna na 2 dagen gedaan maken terwijl die jongen echt niet zonder mij kon... euhm een meisen dat smstte en mailde naar mijn vroeger vriendje(omdat ze hem wilde afpakken) het leven zuur gemaakt door haar gsm nr te geven aan mijn maten die dan smsten via internet (hebben ze bijna de politie bijgehaald) en haar bijna in elkaar geslagen tijdens een schoolfeest (niet mijn schoolfeest, twas van een paar vriendinnen van me) omdat ze van mijn vriendje moest blijven...
ze moest er toch wel afblijven gvd!!!!! maar toch heb ik wel wat spijt want die kerel was echt een loser, spijtig dat ik dat meisje zo bang heb gemaakt, ik zie ze nog veel ma zeg nooit iets tegen haar... |
Citaat:
|
Ik heb d'r spijt van dat mijn moeder pas na 5 maanden d'r achter kwam dat ze zwanger was van mij, en dat ik niet wat eerder een teken had gegeven, hadden ze me tenminste nog op tijd weg kunnen halen... :( :( :(
;) |
Hmm, aan mn moeder.. omdat ik het haar nogal moeilijk maak..
Ook aan mn ex, voor dezelfde redenen... |
Ik heb niemand aan wie ik mijn excuses moet aanbieden..
|
ik heb spijt dat ik vandaag lichtelijk chagrijnig ben en dat uit tegen iemand:o
|
Het spijt me dat ik op het laatst nog ff ruzie ging maken met een vriendin die gaat verhuizen :(
Hoop dat ze dit leest!!!!! Kuzzz ps. heb regelmatig spijt van dingen, maar dat onthoud ik niet allemaal :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik heb spijt van dat ik zo rot heb gedaan tegen een vriend (ex) jah als je dit leest t spijt me egt :)
|
Citaat:
|
Het spijt me :o
|
sorry Roel, dat ik ni heb gereageerd op je berichtjes :o
(heeft da bellen het nbekke goe gemaakt?) |
Citaat:
|
Bied (naar aanleiding van een hint van een zekere persoon) excuses aan an methusela... (onder protest)
*doet er een knuv bij stoppen* |
Citaat:
|
Ik heb er spijt van dat ik heel hard 'Turken' riep, in de trein. Was btw niet beschuldigend bedoelt. Het kwam er gewoon op neer dat ik moest schreeuwen vanwege een tunnel, ofzo.
|
t spijt me voor iedereen vanwie ik zijn/haar verjaardag ben vergeten! ik ben de laatste tij d zo vergeetachtig
|
Mijn vriend mag wel eens zn excuses aanbieden omdat hij sinds gisterochtend niks meer van zich heeft laten horen :mad: (ik kan hem niet bellen en hij zou dus mij bellen maar waar blijft ie nou?!)
|
Citaat:
ik zal proberen te zorgen voor versgeperst appesiensap bij het ontbijt (ik zeg wel proberen, het is allemaal zo relatief :s) |
[QUOTE]dreen schreef:
[B] Hoop dat ze dit leest!!!!! Kuzzz ps. heb regelmatig spijt van dingen, maar dat onthoud ik niet allemaal :rolleUOTE] hallo dreen!!! je krijgt ook een dikke kuzzz in mijn topic!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
het spijt me voor iedereen die ik teleurstel..
geloof dat ik daar de laaste tijd wel mee bezig ben *schaamt zich* |
Tja ehh, ik kan mijn excuses aan gaan bieden maar het spijt me niet dat ik verliefd ben geworden op iemand die mijn vriend niet was terwijl mijn vriend in Spanje zat.. Gevoelens zijn menselijk en daar kan ik alleen maar eerlijk over zijn.
Wat ik wel heel erg vind is dat ik maandag niet thuis was en op mijn werk moest horen dat mijn vader met zijn truck tegen een andere was opgebotst. Ik schrok me dood, gelukkig was er niet veel aan de hand. |
euhm ik wil vandaag nog even mn excuses aanbieden aan die oude mevrouw met die grijze regenjas die bij het stoplicht kruising vereeniging/rabobank op het keizer karelplein in nijmegen stond om 12.53 uur, omdat ik der bijna omver reed, mja...ik had haast :(
|
Ik wil m'n excuses aanbieden aan....euhm......
Heb ik ruzie met iemand of heb ik naar tegen iemand gedaan? Mwah neuh niet echt... Dan bied ik mn excuses maar aan de kat, omdat ik vanochtend op zn pootje ging staan. |
die van roderick
ghehe, maar hij vraagt er gewoon om met zo'n hoofd :D |
aan mn cavia:(
we waren aan het schommelen en toen liet ik dr vallen:( |
Citaat:
da hoeft nie zalle, ne warme chocomelk is zelfs nog beter :o :) |
Mijn ouders:
sorry dat ik mijn fiets niet op slot zette:( ('k had 'm net twee weken, zij hadden 'm voor me gekocht en nu is 'ie door m'n eigen stomme schuld gejat:() |
Citaat:
(btw chocochino = warme chocola met slagroom :) hmmmmmmm) |
voor zover ik weet heb ik niks om spijt van te hebben, en waarvoor ik dus mijn excuses aan zou moeten bieden......
|
Het spijt me dat ik een beetje egoïstisch ben geweest tegenover mijn tweelingbroer in de baarmoeder met als gevolg dat ik als enige overlevende uit die baarmoeder.
Sorry broertje, jij had waarschijnlijk je levenwat zinvoller benut. (zwaar è ;)) |
ik EIS een "het spijt me" van Jip :mad:
|
Citaat:
|
ik bied mij excuses aan aan jantiena omdat zij dor mijn 'hulp' 3 dagen niet kon forummen :o
|
sorry aan de personen die weten dat het voor hen bedoeld is..
|
Sorry tegen Luudje voor mijn achterlijke gedrag soms.
Verder heb ik nergens spijt van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |