![]() |
Wat voor GSM heb je?
Ik Sony CMD-J5 Lekker plat apparaatje met grappige toontjes! :)
|
nokia 3310
|
Citaat:
|
Motorola uit de V-serie,kleine grijze.
Het is niet zo'n kermisattractie gelukkig :) |
Phillips Ozeo (was een cadeautje :o )
|
Citaat:
|
Een alcatel
|
De postbankblauwe Siemens M35i
M'n vorige (alcatel pokkeline wave) werd stiekem toch wel wat zwaar, maar als die actie niet was geweest had ik die waarschijnlijk nog gehad |
Zo eentje waarmee ik kan bellen en SMSen.
|
Citaat:
|
3210 :o
|
nokia 6310
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf heb ik een Nokia 3310 met een superknap covertje... |
Nokia 6150, zakentelefoon van het jaar 1999 (jawel :D)
|
Siemens C35i...
|
siemens c-25
|
sony cmd-c1 meer een soort afstandbediening
|
Sony Ericsson T68i
|
Nokia 3310.
|
Panasonic GD93
|
Nokia 3210
|
geen, ben mobielloos
|
Citaat:
|
Nokia 3310 met prepaid.
Hopelijk krijg ik binnenkort I-mode, als ik met een goede presentatie kom en juiste feiten aan m'n vader verstrek... Já, er is soms wat nodig om m'n vader te overtuigen dat abonnement op een I-mode hopelijk goedkoper is dan een nokia prepaid:) |
laat je 3310 eens vallen.. ;)
ik heb een siemens m35i, je weetwel, zo'n gratis ding van de postbank :) hij begint al kuren te vertonen, hij blijft af en toe hangen.. mja.. hij is ook al meerdere keren gevallen.. van 2 trappen, van de fiets.. :D |
Citaat:
|
Sinds kort een Ericsson t65. Had eerst een Nokia 3210 :)
|
Citaat:
|
Had een Nokia 5110, NU een Nokia 3410
|
sinds 2 dagen een nokia 3510, daarvoor een 3310
|
Citaat:
|
samsung a110
|
nokia 3330
|
Ik 'HAD' nokia 3310, ik vind dit een kutapparaat zijn voorganger de 3210 is dan ook veel beter.. :rolleyes: :rolleyes:
|
nokia 5210
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een 3310
|
nokia 8210
|
een alcatel one touch 512
|
een nokia 6210
|
Motorola V3690.
Ik wil een V70 of Nokia 8310. |
Citaat:
en of 't overbodig is weet ik niet... men riep ook dat WAP nergens goed voor was... maar als ik even snel moet weten hoelaat een bepaalde trein gaat dan werkt 't toch echt prima en goedkoper dan een 0900 nr bellen... voro I-mode geldt iig dat ook... alleen dan is 't nog goedkoper... en je heb natuurlijk de mailfunctie... als je veel mail of mail krijgt... kan dit best handig zijn... maar goed... dit zijn dan dingen die ik wel de moeite waard zou vinden... maar dat verschilt natuurlijk per persoon... |
GEEN (dat kan namelijk ook)
|
7110
Lekker lompe telefoon die je tenminste niet kwijtraakt :D Met heel hip schuifdingetje :cool: (en maar 50 euro 2e hands :P ) |
Citaat:
|
3310
Net als de rest van de wereld. |
Nokia 3410
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |