![]() |
Batterijen inleveren is cool!!!!
Wat zou jou (en je medescholieren) er toe aanzetten om lege batterijen in te leveren? M.a.w. wat voor een cool idee heb jij hierover wat bijv. bij jou op school neergezet/ uitgevoerd zou kunnen worden!? Denk mee, en misschien wordt het wel echt uitgevoerd!
|
gebruik oplaadbare batterijen
|
gewoon ergens een batterijenbak neerzetten...ik zou niet weten wat er nog meer zou helpen.
Tenzij ik geld kreeg voor iedere batterij die ik inleverde :p |
erg cool trouwens :rolleyes:
|
*rent meteen naar de winkel om batterijen te kopen* ...hoort er nu echt bij en is nu echt :cool: :rolleyes: :rolleyes:
|
-> kantine
|
Effe serieus, jullie kunnen toch wel iets spannendere dingen bedenken! En oplaadbare gooi je uiteindelijk dus ook weg
|
bouw er een mooi chemisch kunstwerk van op het schoolplein
|
Citaat:
en meestal gooien mn ouders gewoon de batterijen weg, dus.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmz... batterijen inleveren en... geld daarvoor terug krijgen :) :D ;) (y)
|
Citaat:
|
chemoboxen genoeg toch??? En bovendien, ze kunnen de hoeveelheid batterijen niet verwerken, dus oplaadbare lijkt me echt het beste..
mensen zijn te schraal om ze te kopen.. :S |
niets. ik gebruik geen batterijen.
heb geen vibrator. scheerapparaat is 220.(of mesje) heb geen walkman/minidisc oid. Afstandsbediening gaat toch (bijna niet leeg) |
Je begint goed.
Maak er een 'over de top' enthousiaste campagne van. Grote overdreven spandoeken die zeggen "Batterijen inleveren is COOL!!" of "Nelson Mandela levert zijn batterijen in, JIJ OOK?!" "Ik heb mijn batterijen ingeleverd en nu heb ik 6 vriendinnen! WOW!" 'Over de top' dus. |
Weggooi battarijen? Dat is zonde, ik gebruik altijd oplaadbare.
|
Citaat:
|
geef een lollie voor elke batterij
|
Citaat:
|
Wat moet je HIER nou weer op verzinnen, k probeer wat creatiefs te verzinnen, maar t lukt niejj egt... :- (
|
Batterijen?? Die gebruik ik al jaren niet meer...
|
JA weet je hoe wreed? batterijen inleveren!!!
|
Wij gebruiken in walk- en discmans, gameboys en dat soort spul sowieso oplaadbare batterijen, in afstandsbedieningen niet altijd omdat ze misschien eens in de 1,5 jaar op gaan. Maar goed, dan stoppen we ze dus gewoon in de chemobox of gooien we ze in de supermarkt weg... is dat nou zo moeilijk? :confused:
|
Gewoons statiegeld op die troep zetten
|
Citaat:
|
goed om te horen dat de batterijen dus eigenlijk al allemaal ingeleverd worden en dat condooms een goed ruilmiddel zijn... ;)
Als iemand nog wat meer inspiratie krijgt dan hoor ik het graag (ben nml. echt met een projectje bezig om scholieren aan te moedigen batterijen in te leveren) dus... |
Nix want mn pa kan álle batterijen laden :D
|
Statie geld op batterijen:)
|
Bij ons hadden we een bak daar stond Heb het lef wapens weg
en wat lag erin: scharen van school messen van school (koken) rommel:D de meestem gebruikten het als Prullen bak :D:D:D |
Citaat:
Dan geef ik liever een fortuin uit aan normale batterijen... |
hahaha toen ik in groep 3 van de basisschool zat had onze basisschool de landelijke wedstrijd gewonnen met batterijen inleveren, toen gingen we met de hele school naar Artis :) jeuj :)
|
Citaat:
artis is :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hebben al zo'n batterijenbak op school.
|
Citaat:
Nieuw idee: Heb het lef, batterijen weg? |
Citaat:
k vind de gewone oplaadbare batterijen alleen toch ietsie makkelijker :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |