![]() |
Op welk *land* lijk jij?
Met welk land ben jij te vergelijken?
Ik met Amerika... één grote tegenstelling. |
Citaat:
|
HOe kan je je zelf nou met n land vergelijken?
|
ik ben met geen land te beschijven...
ofzo :o wat is dit voor onzin? |
ik lijk heel erg op Italië. ik ben één grote laars :rolleyes:
|
Motivatie voor dit topic:
Al die idiote 'op welk figuur uit *** lijk je', 'op welk personage lijk je'-topics... nu eens een interessante. Ik heb 't dus over politiek. Frankrijk bvb. is altijd een getikt land (ze leverden wapens aan Irak tijdens de Golfoorlog, waar ze zelf aan de andere kant in meevochten, en leveren nu wapens aan China)... |
denk ik nooit zo over na eigenlijk... misschien Lapland (ik ben enorm cool) en Afghanistan (ik ben nooit bang). :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
schotland en india
vraag me niet waarom :confused: |
Belgie, zo dom ben ik.
Nou goed? :rolleyes: |
zwitzerland, want ik ben neutraal ofsow? :confused: :rolleyes:
|
IJsland ofzo..
|
Ik lijk op Zulu, want ik zit ook altijd in de bosjes.
|
ik met Nederland; laat me maar lekker mn gang gaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
noorwegen, ik hou van extremen
|
Citaat:
Ik bedoelde... Als je een meid met cup F plat neerlegt, en je vergelijkt het met het relief van Nepal... ;) :p |
Citaat:
eeeuhm... Ik vind Luxemburg wel en mooie, zelfstandig en tóch afhankelijk va nde groep. |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, Nepal is toch best een leuk land. Qua cultuur dan, politiek weet ik niet... |
De Tokelau eilanden ofzo, iets onopvallends ;)
Of anders Paaseiland, maar dat is weer zo bekend ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cuba!!!...... FUCK Amerika :D
|
Citaat:
|
Motivatie voor dit topic:
Al die idiote 'op welk figuur uit *** lijk je', 'op welk personage lijk je'-topics... nu eens een interessante. Ik heb 't dus over politiek. Frankrijk bvb. is altijd een getikt land (ze leverden wapens aan Irak tijdens de Golfoorlog, waar ze zelf aan de andere kant in meevochten, en leveren nu wapens aan China)... Hoor dit jongentje eens lullen zeg,de V.S is een van de grootste wapen verkopers en bezitters. Hoe dacht je dat die afrikanen aan wapens kwamen. Hoe wil je je vergelijken met de v.s republikeinen en democraten. |
uh?
|
Friesland :cool:
|
Needeland
|
Legoland: ook klein maar fijn
:rolleyes: |
Limboland :o ... :D :D :D :) :) :) :cool: (y)
|
Smurfenland
|
best wel belgië/vlaaderen : relaxt en gestoord :D
|
Citaat:
België roels :) |
Oezbekistan :p maar ik heb ook wel een vleugje Kirgizië :o
|
Hongarije,
die mesen zijn soms ook echt onnavolgbaar |
Ik vind mezelf heel erg op Peru lijken.
|
Ik heb wel wat weg van Zuid-Afrika:
ontzettend ver weg, maar het is er even laat als hier |
Plopsaland. Nauwelijks inhoud, wel lol
REIE |
Wat een klotetopic.
Als de forumbazen van dit geheel nou eens fatsoenlijk zouden leren optreden; dit topic draagt immers niet toe aan het fenomeen 'de Kantine' en hoort gesloten te worden. Helaas zijn de forumbazen niet bekend met het begrip 'consequentie'. |
oostenrijk. hou van lederhosen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Dan ben ik maar Canada
|
Wat een zielig gedoe is dit zeg wat voor land lijk je op.
M'n ogen lijk op de kleuren van de vlag van Japan. zuip me helemaal de tering als Hongaren,neem te veel nakkies als Colombianen,vreet te veel pado's als Mexicanen,ikheb de iq van een Amerikaan redneck dus nog erger als een pimfan,ikben zo gierig als een Nederlander,ik heb een hekel aan rechtse zakken. Bij wat voor land hoor ik, boeit me dus geen ene tering. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |