![]() |
heb jij wel eens wat gewonne?
Heb jij wel eens wat gewonnen?
Zo ja wat? :o Ikke: Een taptoe klok ( wow) kaartjes voor tmf achtig iets ( nog een keer wow) en meer kan ik me nie herrinderen :) maar t was alle 2 de prijsjes waard AHUM :) |
nooit
jawel, op de kermis, een powerpuffgirl poppetje (y) |
Ben een keer op TMF geweest met de dag top 5 toen kreeg ik tmh hitzone 18 en Club dili. 8 :D
en een paar maanden daarna ben ik op MTV gekomen met de dag top 5 (nummer 1) wat ik krijg is een verassing........:D:D |
Heel wat medailles en bekers :cool: en ooit een keer een 'The Mummy' movie-pakket op de mega-festatie :P
|
jah... :)
|
zo'n spel bij een wedstrijd van de taptoe , en een keertje met een kleurplaat een mok van bassie en adriaan :D
|
4 kaartjes voor de megafestatie :cool:
|
Nee...
Ja, een aansteker op de kermis... jeeej... :( |
Belle & Het Beest schilderij :cool:
Intertoysbon van f 25 Poster van Abeltje Dat was t geloof ik...... |
kaartjes voor zwembad met een kleurwedstrijd heeeeeeeeeeeeel lang geleden
vvv-bon voor een slagzin ofzow kaartjes voor 1 of ander flugel feest onlangs en kermisknuffels, horloges en kneut *jeuj :rolleyes: * |
ow jah een een slagersbon met kienen toen ik een jaar of 7 was :D
|
-een playstation spelletje en een waardebon van 2000 fr.
-een stomme CD met gitaarmuziek -geen voorwerp maar gewoon de eer:de A.N.-wedstrijd van het davidsfonds voor Brugge(in Belgie),stond wel lekkur in de krant.:) |
Lego-tshirt, Fl. 2,50 met krasloten, Speelgoedautootje met bingo.
|
een mega napoleon
|
kaartjes voor een concert van linkin park+de cd met handtekening(wow) :confused:
|
een cd van five
een reisje naar salou xx |
kaartjes voorpremiere sum of all fears
kaartjes skyradio beachconcert van blof impulse pakket en wedstrijden van paardrijden :o stuk of 30 bekers enne jah verder weet 'k het niet hoor |
Een weekje naar Washington DC:)
Een kikkerknuffel Ooit toen ik klein was een beer en een keer een barbie met een kleurwedstrijd... En wat kermisknuffels....... |
meerdere bekers, vaantjes en vast nog wel wat meer....
|
2 bekers met judo :)
hmmmmm ik bedoel bekertjes :D en vaantjes omdat ik de moeite had gedaan om mee te doen :D |
bekers enzo en een keer eau de toilette
|
nee
|
* een cd-pakket van kinderen voor kinderen :D :rolleyes:
* verschillende rozetten voor paardrijden * een CD-bon t.w.v 50 gulden ehm..vast nog wel iets.... |
kan me het niet meer herinneren eigenlijk...
keertje op kermis een knuffel.. maar verder.. zou het niet weten :o |
Jah, een bordje, een schaaltje en een beker met 'Kom bij me, in mn armen. Nee Cactus, onze liefde is onmogelijk' erop :D
+ 1e prijs met vissen :o en 2e met waterskien :cool: |
Tsjah..
Een 3 daagse reis naar Parijs Een tas met allemaal make-up zooi (gebruik ik niet eens!!) Een prive optreden van Abel bij mij thuis :Rolleyes: Veeel geld met krasloten en staatsloterijloten :) Video-pakket Een hoop knuffelbeesten bij die grijpmachines op de kermis *verslaafd :o* |
Ergens in Nederland is een school die een vloerontwerp heeft dat ik ooit ontworpen heb voor een wedstrijd... Ik won, en m'n ontwerp werd in die school gelegd...
|
Tja..
Een t-shirt van Hotradio Een gesigneerde CD van Outkast jaja daar was ik wel blij mee via Radio 538 Het Playstationspel Parasite Eve II met TMF, had alleen geen playstation duz heb um maar weggegeven. Gewonnen met het clipspel jaja.. Nog wel meer rotzooi.. maar dit is wat er nu in me opkomt |
een digitale videocamera
|
Diverse gratis kaartjes voor de diverse feesten :)
|
Een casettebandje opberg doosje.. met een kleurwedstrijd :)
En een wekkerradio.. ik weet alleen ff niet meer met wat.. |
soundtrack van MissionImpossible 2 bij the Box :D
was de 1e keer dat ik belde en de laatste :p |
kaartjes voor een één of andere disney film toen ik 8 was
|
Een keer in de dagtop5, een tas en een cdtje. Én een T-shirt, daar deden we het voor natuurlijk :rolleyes:
|
* medailles avondvierdaagse + hardlopen
* cd van o "wie kent ze nog" die drie hahaha bij The Box, moest je vertellen wat het favoriete eten was van een van die meiden, kwam het net in een boxspecial langs dus ik bellen en het antwoord was inderdaad; spruiten :D * vliegreis naar Londen Voor de rest niet veel bijzonders..Wat weddenschappen enzo, maar verder? :confused: |
mjah vaak genoeg, ik deed altijd nogal graag mee aan prijsvragen en kleurwedstrijdjes enzow
het leukste dat ik ooit gewonnen heb vond ik nog een midweekje Port Zelande voor het hele gezin :) |
-3 keer 1e prijs koninginnedag straattekenen (dus 3 kadobonnen en 3 zakjessnoep)
-spreekbeurt-tekenwedstrijd op school (een snoepje :)) dit is het enige wat ik kan herinneren, en misschien ook wel het enige wat ik ooit heb gewonnen.. |
Jaa met kleurwedstrijden:
"n keer 3 beren ( 'n mama, papa + kleine beer) en 'n alfred j kwak knuffel.. en verder niks geloof. |
in de efteling, ballen gooien, wilde een grote knuffel winnen, gooide elke keer teweinig om, resultaat: 10 pluche steenbokjes zo groot als je hand :D
|
2 jaar geleden, 2 kaartjes voor Sensation
dit jaar cd+dvd shockers dit jaar 2 V.I.P. TICKETS voor Mysteryland! :cool: I'm Not Lucky, It's a Gift :cool: |
gesigneerde cd van Di-rect
een pakket met een paar t-shirts van films, 2 videobanden, single van Eternal |
Ja een paar keer iets op de kermis en 1x bij het bingoën had ik wel 6 prijzen op 1 middag gewonnen toen ik een jaar of 11 was :D en iedereen jaloers op me :D
|
Kep wel 'ns wat gewonnen maar niet noemenswaardige dingen ofzo...
|
owjah laatst heb ik niet zelf maar gewoon wij als gezin :o een printer en een dvd speler gewonne :D
|
Ik heb ooit een eetbordje van plastic gewonnen toen ik 3 jaar oud was, met een kleurplaat.
Ook met m'n Donald Duck-pas, de laatste cijfers daarvan wonnen dan iets ofzohw, toen kreeg ik Centipede (computerspel) opgestuurd. Die deed het dus niet. Ook heb ik behoorlijk wat prijzen in de wacht gesleept met sport, maar dat zal wel niet tellen. En, ach ja, kermis... |
Jah, een CD van Samson en Gert
|
Ik heb redelijk vaak wat gewonnen. O.a. een aantal cd's, kaartjes voor films en concerten, boeken en hotelbonnen.
|
Uhm, ik won altijd veel met kleurplaten :o
Barbie's, Walkman, knuffels.. enz.. |
Met een kleurwedstrijd bij de groetenman heb ik een opblaas banaan gewonnen. Voor de rest heb ik nooit met wedstrijden mee gedaan...
|
Gsm :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |