![]() |
hoe noem je je beste vrienden?
roeland = galo, roel
bas = pronk, besses, galo martijn = tinus, galo jaap = djeep, jaap plplplplugge |
Galo.
|
gewoon bij hun voornaam (y)
|
Allemaal GODFRIED
|
stelletje rattenvangers...
|
Anus (anneke)
Hanekut (hanneke) Hannus(hanneke) Tam (Tamara) Ellebel (Ellen) Drol (Yvonne) Snollie (Laura) Ik word (gekke)Nel genoemd. |
moatje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aicha verander ik wel eens in Ischa of Iga omdat dat gwoon korter is.
En Bianca, Bianc. Samira, Sam (maar zo noemt ze zichzelf ook :D, tog Sam? :p). Folkert word Mudde (is z'n achternaam). Zegt bijna iedereen omdat ze weten dat hij 'n hekel aan z'n naam heeft :o. Ruud blijft meestal gwoon Ruud of Rudie. da wast wel ongeveer :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
collega's..
in andere woorden: para, dork, kapitein wolbol, opperhoofd groot voorhoofd, maav, spermo, penis |
bijna altijd anders, de ene keer gewoon netjes bij hun voornaam en de andere keer iets van "aap" of "billhead" ...ligt eraan
|
Gewoon bij de naam, of een afkorting ervan..
Zoals meerdere hier :) |
gewoon bij hun voornaam? :confused:
|
Tekkel
Collega Walfred Sjonnie Maar eigenlijk altijd voornaam :) |
he homo!
|
Lon, Reech en gewoon Melissa of Melis.
|
mmmmm
anneloor : anneke belinda : bellie freya : fré, fré'ke, frichke erwin : speppy david : davve michael : fluyt laurent : mat nico : boemme melissa : missa my noeme ze bolleke :-) |
gewoon bij hun naam :confused: toch? of een verkleinwoorde van hun naam. sommigen hebben wel iets anders: joachim=jos, bram=bam, jannik=j, ik = eefje, hannelore= hannelerre...)
of gewoon iets als: bollie, vriendinnetje, maat, belemniet, orthoklaas (ja wat zijn we vaag he) bij mijn broer zen vrienden is het wel alemaal bijnamen: digge (hij dus), flap, paetus, bramBL, wousj, peet, pee, zweet, veest, nokke, aco, bobien, muis, jakke, jerre, ... |
Muis, Gneet, Suus, Saar, Nesje, Wousepous, Ypo, Kasje, Dizzy (= arjen :P) , Kneej... Enz.
Mja zoals je ziet... I luv naampjes verkorten :P |
voornaam of lief
|
Citaat:
|
boepe(nanneke)
jen(jennifer) |
loontje-------> Ilona en Stefje---------->Stefanie, Stefanovich---------------->Stefan(vriendje) en Stephanus--------->Stephan
|
Citaat:
|
ik kort namen alleen af.
Wesley = Wes Boudewijn = Bou en m'n broertje Niels noem ik altijd Nelis |
Hmz ik noem ze meestal bij hun naam maar als ik een bijnaam moest verzinnen zou het voor mijn vrienden zo zijn:
Michiel: Ouwe gek, rukker, gielebak, gielke Jan: Foto, Blade Joost: Schwuchtel, heim Pascal: Calke Gert-Jan: Djerry Gerben: Gerby, Gerbos Jeroen: hmz hebk geen bijnaampie voor... Kim: Gewoon Kimmie of Kimmeke Marjolein: Leintje Christine: Clistientje En mijn zussie noemt mij altijd Spook :o :rolleyes: ... :D |
Vera --> Veer, Veertje
Cindy --> Cindy Pindy, C-Girl Patricia --> Patty, Patje Murielle --> Muur, Muri Sarah --> Saar, Saartje Hanneke --> Hannie, Hannibal :D Ripper |
Voornaam, eventueel een afkorting daarvan, of de achternaam.
Zelden tot nooit een ander woord ofzo.. |
Citaat:
|
Noem meestal geen namen, je ziet mekaar wel. Moet je iemand roepen, dan is het gewoon de voornaam.
|
Citaat:
|
voornaam, of een afkorting daarvan!
|
urkel, need
mac pat, flapdrol doos jeronimus |
Oude, vertrouwde, Plisher
|
'dude' of 'hippie'
Ik kan ze wel aanspreken met allemaal licht beledigende namen, maar dan krijg ik een vuist imme gezicht, want vriend of geen vriend, beledigd worden wil niemand....ik zou etzelfde doen....al wordt et niet gemeend, ik kan dr niet tegen....maar dat zal wel weer aan mij liggen... |
Rosanne -> gewoon eigen naam of Roos
Jochem -> hee pik/kerel Marlies -> Liesje Overige vrienden/studiegenoten met hun achternaam... |
madelon -> mad
arco -> arkie bas -> knossos, andere bas -> knosje, brouwer guido -> gied alex -> aal, kaas, pop hanna -> hane wilco -> wilceeuw carlo -> kahr, raaf jonah -> vos marieke -> mar, tiet op pootjes |
Emmy : Loutjuh
Mirjam: Mirvje Arjan:Chaos Bram: Bam Bam Denise:Dniezow Marjolein:Lein Janna:Jannaatje En nog wel meer..kan er ff nie opkomen ben net wakker xxxx |
Citaat:
|
k'wil geen trut zijn ofzo, maar ik vind het onwijs debielig als mensen hun vrienden niet bij hun voornaam noemen.
okee, rianne kan rian worden of susanne suus maar om nou een martijn 'tinus' te noemen, of nanekke 'boepe' te noemen... :rolleyes: ...beetje erg triest |
es en stien
esther en christine en ik ben bij hun gewoon hel...(helen) |
Citaat:
Ik noem iedereen gewoon bij hun eigen naam of afkorting ervan, niet moeilijk doen :D |
welke vrienden :p
de voornaam lijkt me logisch ;) |
Sjoerd -> Gast
Koen -> Rare Annemarie -> Ann, Eggs Bernd -> Bernardt Olivier -> Olie, Ollie Brouwer Ewout -> Srpuitenburg Christiaan -> Doos Suzanne -> Sushi Edwin -> Ed Kola andere Edwin -> Ed Skeletonhead en nog een paar andere verzinsels. |
Dwayne - Dwayne, Deep, Dweep, Dwein, Dwaynetje (en miljoenen 'lieve' naampjes)
Esgo - Es, Kleintje, Vriend Bart - Sukkel Linda - Lihin Nicoline - Clien, Klein Anke - Ank Rianne - Janne, Nellie Marleen - Leen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |