![]() |
Impulsiviteit...
Wat is jouw laatste impulsieve actie geweest?
|
Gisteren was het.
Ik ging naar Amsterdam, en heb een trui, t-shirt met lange mouwen, een overhemd en een cd gekocht. Typisch ik :) |
Ehm en dat was dus een impusieve aankoop?
Of een impulsieve actie naar amsterdam te gaan? Heb je niks beters zeg?:p |
ik besloot in me uppie een fles fiero leeg te drinken ineene. maar daar heb ik nu uiteraard spijt van
|
Citaat:
|
toen we gisteren naar huis liepen van het cafe ben ik vlug even langs het stationplein gerend om tegen de "burgers van Heverlee" te gaan duwen. dat zijn een groepje beelden die daar staan en je kan er tegen duwen :D en dan wiebelen ze zo :D das fijn :D
|
een vriend van mij te bellen..
hehe, niet echt super impulsief maar ik bel hem nooit en dacht gister, goh doen we ff :) |
lippiercing laten zetten op lowlands
|
M'n haar (voor mijn doen) kort laten knippen.
|
naar een meeting in Groningen gaan :)
ik dacht, doe eens gek en ga 3 uur in de trein zitten :p |
Ik liep zomaar ineens naar de computer, en toen zat ik hier.
REIE |
Citaat:
|
Ik zei gister iets te enthousiast dat we ook wel naar school konden lopen ipv de bus te nemen. En toen moesten we dat ook.
|
bij Van Leest binnenlopen en met een zooi cd's (en 75 euro armer) weer buiten komen... en ik was zo tegen legale cd's :mad:
|
heel enthousiast gaan skaten terwijl ik super moe was. en dan ook nog verkeerde route nemen zodat dus ineens best wel 1 uur heb geskate :eek: En nou ben ik nog te moe om ook nog maar iets aan m'n huiswerk te kunne doen :rolleyes: :(
Super domme actie duzz :rolleyes: Kuzzz |
toezeggen om mee te gaan naar het concert van Alice Cooper en ZZ Top :)
|
impulsief :confused: :p :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |