![]() |
waaraan ben jij verslaafd :)
stond dees week in de flair, wel leuk zo te zien dat mensen niet zonder hun dagelijkse mars of spruitjes of 70 setjes lingerie kunnen..;
k ben verslaafd aan knuffeltjes en broeken kopen x |
ehmz...aan ajstiej
|
Blistex, meloen, muziek, ruzie maken met buschauffeurs.
|
mn vriendin, muziek, dr pepper
|
ja maar dan bedoel k wel niet zo ruim.. als je zegt muziek.. bedoel je dan met 'k leg die cd dagelijks zoveel keer op of k kan m niet missen voor t slapen gaan..'
|
eeeuhm ik ben verslaafd aan chatten, bellen en muziek luistere voor het slapen gaan...ennuh owjah vifit:o
|
internet...! :(
en foto's :| echt verslaaaafd :| |
ook internet en kijken naar andere mensjes, fristi en lekker eten
|
internet, roken, muziek, drop
|
Voetbal
|
Muziek & graffiti
|
i-net, lippenbalsem en smssen! :D
|
muziek luisteren
|
Internet, speelgoed en snoepjes :o
|
i-net, drop en zingen( :confused: )
|
Legato.
|
downloaden, bellen en shirtjes kopen.
|
muziek, internet, energy drink, pepermunt
|
Nicotine :o
|
Ik ben verslaafd aan seks, mijn vriendje, haarverf, bioscoop, uitgaan, chocola, GTST, mueslirepen en een beetje aan internet.
|
Slapen...kan echt niet zonder :o
|
mn vriendin/vrienden, muziek, shoarma i-net.. bier :P
|
Tetris op mn telefoon :)
|
internet,kleding kopen,fotos maken en zure snoepjes :) :o
|
neusdruppels...
|
vroeger was het pepermunt, nu is het een beetje naar winegums toegedraaid
ik kan btw ook niets doen zonder iets in m'n mond te hebben, dus kauwgum is ook een heel goeie verder natuurlijk muziek, internet (valt voor een groot deel ook onder muziek btw) en sms |
kompjoeturruh :D
|
Muziek, kleding en zeker te weten m'n vriendje...daar ben ik totally aan verslaafd :D
|
drop tijdens toetsweken e.d.
zeilen aa-kaa-ceej ^_^ mn zwolle-fiets elmo-boxers muziek, al is dat standaard, mtoch!! *school? tja, wat doe ik daar anders zo goed als élke dag?!* |
internet :o :rolleyes:
|
internet, messen, muziek
|
nicotine :( myn haar verven
|
Geld verspillen aan allemaal troep (echt zwaar extreme koopbuien), muziek (ik kan echt niet zonder muziek), internet.
Euhm meer kan ik effe niet verzinnen. Poeh ben ik vooruit gegaan! (eten, drank, medicijnen, snijden, ik hoef het er allemaal niet meer bij te zetten :)) *happy* |
Citaat:
|
graphics, starcraft, margreet :)
|
muziek en aan auto's sleutelen.
|
hém.....
|
Citaat:
|
Snoep, internet, kleren kopen, mijn kamer veranderen :rolleyes: , water
|
forum, cola
|
Citaat:
ik = verslaafd aan internet (laatst was internet stuk, in de vakantie... na anderhalve dag ben ik maar naar de bieb gefietst, want ik móést gewoon even op internet... dus ik denk dat ik dat wel verslaafd mag noemen, eigenlijk, een beetje :-) en muziek, ik heb altijd een liedje in m'n hoofd, loop vaak te hummen, neurien of zingen of anders heb ik m'n radio aan of m'n discman... ga nergens naartoe zonder discman oh oh en ik heb altijd iets in m'n handen, of anders ga ik met m'n haar spelen, of m'n knokkels laten kraken, ofzo... of pianospelen of typen... kan niet m'n handen stil houden |
muziek luisteren, maken, analyseren, downloaden, kopen, schrijven, erover lezen, erover schrijven, erover praten
|
Citaat:
want ik ben dat echt, ik kan niet zonder hoor, ik kan neit slapen zonder neusdruppels in, ik adem dan nie fijn. MAar iedereen verklaard me voor gek en ik ken oowk niemand die t heeft :D |
aan m'n vriend vriendinnen zien
roken maar ik ga stoppen ennnnnn uhmm.. kweet niet. |
sla (JA!), (cheese onion) sjips, purol(voor lippen), oogpotlood (erg triest...) eh me ratjes :) knuffelen :)
|
Sigaretten, mocha coconut frappucino's van Starbucks, winkelen, internetten, hotdogs, Cowboy Burgers van Applebee's, Mud slides (vanille ijs met Kahlua en chocoladesaus), allerlei dingen met kokossmaak, pffft jezus ik heb best wel een addictive mind eigenlijk :o ohja kben ook nog verslaafd aan zoenen :o
|
Roken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals best veel mensen zeggen 'ik ben verslaafd aan snacks' maar dat is dus geen echte verslaving. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |