![]() |
Over 3 weken familieweekend!!!
Wie zn familie doet dat ook en wat doen jullie dan zoal?
|
Een weekend houden we het niet met elkaar uit! ;)
Maar we hebben wel vaak familie-etentjes... |
Onze familie doet het niet. Maar heb wel verhalen van een goede vriend van mij met zijn Brenninkmeijer familie sportweken, echt leuk lijkt me het wel maar ik heb niet zo'n enorm hechte familie, we gaan meer bij elkaar op bezoek etc.
|
nooit van gehoord...
|
Mjah wij hebben pas een soort van familie barbecue gehad, maar dat was nou niet echt dat je zegt geweldig... Ik ga liever eens bij m'n tantes, ooms of oma apart eten, das veel interessanter.
Met dat soort happenings gaat het ook vaak alleen maar over familie, allemaal mensen die al jaaaren dood zijn enzo... vind ik persoonlijk niet zo boeiend, ik leef nu |
nog nooit van gehoord, zal wel iets van Nederland zijn zeker? Nouja, STEL dat het hier ook zou zijn, dan deed ik er toch niet aan mee.
|
Jah. Eind oktober gaan we met de hele familie (gaap) op een soort skybaan spelen. De bedoeling is dan dat je met grote banden van die heuvel af gaat glijden.
Ik hoop dat er ergens een verdwaald snowboard staat dat ik mag proberen :) |
Damn.. moeten wij ook nog een familieweekend organiseren? We hebben elke week wel een verjaardag van de een of de ander of er komt een nieuw kind bij of er gaat iemand trouwen en als we dat niet hebben (kan niet, maar ja) dan zitten we zondags bij oma.. Moeten we oooooooook nog een heel weekend samen optrekken.. AAAAAH.
Nee, niet echt dus :D |
zo hecht is onze familie niet meer sinds de dood van mijn opa en oma van mijn vaders kant.
eerst was het daar iedere zondag bij elkaar komen. ik heb sommige oom's/tante's/neven en nichten al jaren niet meer gezien. (en dan overdrijf ik niet!) |
Heerlijk, die familieweekenden.
Komt de facto op niks anders neer dan met z'n allen een tafel met groot banket leegvreten en veel bier drinken. Jeej. |
Wij hebben dat ook met de familie van mijn moeder... Die familie is echt super hecht... En familieweekenden zijn dus ook iets waar iedereen het hele jaar naar uit kijkt... Het is altijd super gezellig... Ik ben alleen de oudste das soms wel minder... Mijn neefje van 8 is degene na mij... Dus dat scheelt wel zo'n tien jaar... Maar meestal komt het erop neer dat ik overdag heel de dag met alle kleintjes (8 in de leeftijd van 1 tot 8) op pad ben en 's avonds gezellig met mijn ooms en tantes (ja gezellig!!... ik heb erg leuke ooms en tantes... komt omdat ze allemaal nog best jong zijn... vandaar ook de kleine kinderen...)... Het is gewoon een super leuke gezellige familie!! Naja ik zou nog wel een half uur door kunnen gaan over mijn familie maar ik zal er maar weer eens mee ophouden :)
Greetzzz... |
Hm. Ik ken het wel, maar onze familie doet er niet echt aan. Er worden al genoeg grote eet- en drinkfestijnen georganiseerd door the family :D (y)
|
lol... nee.
|
een familie-weekend hebben we niet echt, maar we zijn wel heel vaak als hele familie bij elkaar tijdens verjaardagen enzo, meestal zijn we dan t hele weeknd bij elkaar. Iedereen woont ook lekker dicht bij elkaar behalve wij, dus om nou een speciaal familie-weekend te oragiseren lijkt mij niet echt nodig
|
hmja hebben we wel, min of meer...met sinterklaas gaan we altijd met z'n allen naar een bungalowpark en vieren we sinterklaas, en met oud&nieuw komen we ook altijd samen en vieren we dat...dus dat is wel leuk altijd :)
|
juh wij doen dat elk jaar met één kant van de familie.
mijn opa en oma huren dan een kampeerboerderij of zoiets af... is altijd wle gezellig, leer je je familie ook eens anders kennen (y) |
Ja, ik heb 14 september ook een familiedag. Best leuk hoor, alleen waar moet ik over praten met al die mensen die ik amper uit elkaar kan houden?
|
Neuh niet vaak, wij hebben niet zo'n superhechte familie of zo. Bovendien woont een deel in het buitenland. Wel hebben wevan die bepaalde dagen zoals begin januari een nieuwjaarsborrel met de hele familie en zo. Ik heb er nooit zo veel mee, wel gezellig op zich maar niet dat ik me daar nou super vermaak, neven en nichten zijn allemaal ook stuk ouder.
|
Wij hebben 8 september een familiedag...ik weet niet precies wat we nu gaan doen, maar meestal gaan we bowlen of we doen oud-Hollandse spelletjes en dan nog wat eten...
|
yep, hebben we....... wat ze dan doen?.... beetje eten....muziek luisteren uit het jaar nul, kijken hoe de kindertjes al gegroeid zijn, roddelen.... kortom.... iets waar je echt niet bij wilt zijn :)
ik ben dan altijd ziek zodat ik niet meekan :) (y) |
Nou we gaan nooit weekendjes weg.. wel eens gewoon een dagje dingendoen..
eten en bowlen ofzo.. :p reunie (met puntjes op de u:)) noem ik het altijd maar.. |
Wij doen het wel eens. Alleen niet erg vaak... heb dat geloof ik 2 keer meegemaakt ofzo, gingen we naar de Ardennen... eind dit jaar doen we geloof ik weer zoiets... :cool:
|
nee, hebben wij niet. al zou 't niet zo'n slecht idee zijn; heel wat neefjes en nichtjes zou ik nooit herkennen als ik die op straat tegen kwam!! (heb nogal grote familie)
|
Jah, doen wij ook altijd. Volgende week weer (dikke pret hoor... :p) Gaan we barbecuen enzo...
|
neej.
op de verjaardag van mijn oma komen we altijd bij elkaar en ook op feestdagen. |
nee, dat soort dingen hebben we niet, in Nederland dan.
Alhoewel ik in ut buitenland natuurlijk wel een (soort) familievakantie heb :) :) |
wij hebben familie dag
altijd vet gezellig 15 sept weer een ben benieuwd wat we gaan doen.. wordt igg ieder jaar georganiseerd. |
yeah ik ga dit weekend met mn familie een bungalow in duiken... verschrikkelijk die koters van 8 tot 12 jaar (n)
(zelf)moordneigingen de gexte! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |