![]() |
Geld topic
Wat zou je doen..
met 5 miljoen :o |
mooi huis en een paar Mercedessen kopen.
|
Hetzelfde als nu, denk ik...
|
duurdere en verre vakanties houden (misschien wereldreis)
Voor de rest zal ik niet anders met m'n geld omgaan als ik dat nu doe |
Zou leuk zijn, maar ik vind geld pas van waarde als ik 'r zelf (hard) voor gewerkt heb.
Ik ben een trots mannetje |
Citaat:
|
Citaat:
Op 5 miljoen kan je niet je hele leven verder |
Hmmmm leuk huisje kopen?
leuke auto? leuk feestje geven? |
Citaat:
Neem bijvoorbeeld een simpele spaarrekening, daar zit zo'n 2 à 3 procent rente op? Weet je hoeveel rentje je al krijgt. Ik weet alleen niet hoe het met de belasting zit, maar stel je gewoon voor dat je die rente echt over die 5 miljoen krijgt ;) Maargoed dat is dan in eeerste instantie niets daarvan uitgeven :p |
Citaat:
Dat lukt me dus niet :rolleyes: |
Citaat:
|
5 miljoen
ik zou denk ik gek worden en niet weten wat ik ermee zou moeten doen :p |
Citaat:
En sociale isolatie leidt geregeld tot zelfmoord.. Dus daar zit wat in (y) |
Heel erg flink gaan zuipen komend weekend.
|
1. huis kopen voor mij + broer E 300.000
2. nieuwe auto voor m'n broer, en eentje voor mij 3. sparen :) |
aan mijn vrouwelijke knappe mede-forummers schenken, met als enige voorwaarde dat ze wel wat activiteiten na mijn keuze moeten uitvoeren :D
|
Op de bank zetten tegen een fors rentepercentage en vervolgens de komende tien jaar niet aankomen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op de bank zetten, nu veel leren en werken, en t geld ondertussen maar lekker rente op laten komen en over 10 jaar verder kijken,iig een leuk huisje kopen,misschien eigen bedrijfje en een vakantie huis,mooi huwelijk de rest weet ik nog niet
|
Uhm..
Ten eerste met al mn maten 2 weken op vakantie op mijn kosten.. Daarna een mooi huisje kopen met prive bios en jacuzzi enzo en een dikke porsche.. Ik zou de huizen van mn ouders/schoonouders afbetalen zodat die geen echte vaste lasten meer hebben.. En verder gewoon nog wat cadeau's kopen voor iedereen. De rest gaat op de bank zodat ik nog wat heb voor later... |
groot feest geven
regelmatig uit eten wat geld aan goed doel schenken op vakantie gaan leuk pc'tje kopen :o rest voor de bank blijf wel dezelfde dingen doen |
1. Studie afmaken
2. Rijbewijs 3. Auto 4. Familie in Ghana opzoeken 5. Reizen; beetje wintersporten, of paragliden 6. Bruiloft En dan is 't op :D. |
Een auto kopen, een huis met zwembad kopen, veel zuipen, een gedeelte aan MVV geven :D:D:D ...hmz en verder zien we wel het gaat toch wel op :D
|
Een eiland kopen op de filipijnen voor 1 miljoen en vervolgens mn leven lang daar wonen :cool:
|
Citaat:
|
5 miljoen?? pffff das wel heel veel.
maare denk dat ik als eerste naar new-york ofzo zou gaan, en dan een hele maand ...of jaar zou gaan winkelen..*wauw!* en mooi huis kopen in een warm land... enne ik zou ook wat aan famillie en vrienden geven en goede doelen...en en ...ik zou er zo veel mee doen!! |
Offtopic:
Citaat:
|
m'n vrienden op een vakantie trakteren
deel aan goede doelen (warchild, amnesty, greanpeace, wnf) geven deel op 'gewone' bankrekening zetten en dan daarvan wat vaker uitgaan en vrienden die ver weg wonen opzoeken en heeeel gul met cadeautjes worden en de rest op spaarrekening zetten tot ik het nodig heb (voor huis, auto, enz) |
Konijn kopen of laten we gek doen, ik koop er dan twee...
BAS lekker verwennen :$ |
een appartementje kopen ergens midden in amsterdam en inrichten.
mijn motorrijbewijs halen, en alvast een dikke honda kopen voor over twee jaar. en de rest achter slot en grendel voor later |
Grootschalige dance-evenementen organiseren :D
|
Of mijn eigen discotheek- & eetcaféketen opzetten door heel Europa :D. Geil :o.
|
Veel cans kopen, en een trein-yard opkopen, en te veel wholecar's doen :eek:
|
Transport bedrijf van vader uitbreiden en de helft op mijn spaar rekening zetten
en leven van de rente |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |