![]() |
Miss-verkiezingen
Help! Ik doe zaterdag mee aan de voorselecties van Miss Diamant (kheb me gewoon ingeschreven en kmag mee doen). We zijn met zo'n 20 meisjes, en op t einde van de avond worden er al 8 gekozen voor de halve finales. We moeten defileren in bikini, en ons voorstellen aan de jury...
Heeft iemand hier ervaring mee? |
Mijn beste vriendin is nu net na een voorronde uitgekozen voor de finale van miss Noord-Holland. Over de voorronde zei ze dat ze gewoon vertelde wat er in haar opkwam (dus niet allemaal praatjes van tevoren gaan verzinnen) en in bikini zeiden ze gewoon dat je even moest lopen om de beurt enzo en dat was het. Duurde iets meer dan een uur en ze heeft geen enkele voorbereiding gedaan ofzo. Ze is daarna uit de paar honderd (er gaan er volgens mij iets van 10 door ofzo) gekozen voor de finale van miss Noord-Holland. Ze heeft er dus nix aan gedaan en je moet gewoon spontaan zijn denk ik. Dat is meestal wat ze zoeken.
|
Ik heb al wel eens een miss-verkiezing gevolgd op tv ja :D
Achja beetje lachen, borsten naar voor en zeggen dat je het milieu wilt redden. Gewoon relaxed doen zou ik zegge. |
Citaat:
Tegenwoordig is het niet meer zo oppervlakkig hoor... |
Damn. Ik heb wel eens zo'n beauty-contestreportage-achtig-iets gezien bij mijn Belgische held Jambers :D. Zag er best grappig uit, maar je zag wel dat de meeste van die meiden al ervaring hadden met zulke wedstrijden.
Jammer dat je geen aanmeldingen hebt voor de jury. Zitten vaak alleen ex-missen (:D:D) en homo's die een of ander lomp modellenbureau bezitten. |
Citaat:
|
Citaat:
ni zenuwachtig lopen doen. |
Ben k ook van plan hoor :)
Kga der ni beginnen faken, zo ben k gewoon ni... |
Citaat:
|
Krijgen wij ook foto's te zien van je?
|
cool! succes ermee :) (ja, verder geen nuttige post :o)
|
Nu? Euhm, er staan er hier wel enkele op het forum (boxershort-topic van Sinix :p) maar kzal er nog is ééntje plaatsten hoor :)
http://images.looknmeet.com:8080/lnm...5997516706.jpg Ja, normaal lach ik wel :o |
zeg altijd:
We moeten streven naar wereldvrede.. ghehehe |
ik denk trouwens niet dat je wint als je zo kijkt :D
|
Citaat:
yup! vooral nix gaan verzinnen...dan weet je het nie meer en dan krijg je een roode kop en dan weet je het al heeeleemaaaal nie meer! |
Wat is het adres, dan kom ik kijken :D;)
|
hey, als ge wint, vergeet ons, gewone Belgskes dan niet eh! ;)
mijne maat heeft Mister Kempen gewonnen, en dieje had al ne vrij dikke nek, ok, maar nu? amai zalle, dieje geeft geeneens zijne nieuwe nummer aan mij, en ik ken dieje al 7 jaar! :eek: :/ |
vrouwen worden voorgesteld als lustobjecten, en naar inhoud gaat geen serieuze interesse uit. zorgt voor goede beeldvorming over vrouwen, anorexiapatientes, depressies, enz
lang leve de missverkiezingen! |
Citaat:
|
gewoon rechtopzitten en mooi zijn.... och jah...
scheer je overal maar ff netjes en zorg dat je benen glimmen ofzo?????????? :confused: |
Citaat:
Maar ik ga lachen hoor :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bwa, blijft uzelf, ik denk da ge't wel goed gaat doen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou gewoon wat over jezelf vertellen, wat je leuk vindt, wat je doet in het dagelijks leven.
En scheer je benen netjes en smeer ze dik in met babyolie ;) |
Citaat:
Mijn hobbys zijn de dieren voederen op de kinderboederij, vooral de ezel, die lacht zo lief. Ik vind het wel vies als hij moet poepen, dan moet ik erg giechelen(giechel). Ik heb een heel lief vriendje, Ronald. Hij noemt me altijd prinsesje en zegt dat ik heel goed zal zijn voor kindertjes in de 3e wereld. En dat zegt ie echt niet omdat ik nu deze miss-verkiezing heb. |
hahaha :D
|
hahahahahhaah :D
|
wat mij wel tof lijkt om te doen:
je staat daar op t podium en je krijgt de microfoon en je zegt meteen; "Toen ik nog Robbert heette wilde ik brandweerman worden" ghehehe :cool: |
Citaat:
hahahhaah jij hebt humor :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
T is wel een juiste opmerking (y) |
Citaat:
er is een verschil tussen je bijvoorbeeld in bikini op t strand begeven en meedoen aan een miss-verkiezing.. mijn vriendin gaat niet naar t strand om bekeken te worden, ze haat t; als je daar op t podium staat doe je expres mee aan vleeskeuringen, hetgeen de vrouw weer in een minder florisant daglicht stelt. |
Citaat:
|
Ze kijken idd eerst naar het uiterlijk, maar als je heel knap bent en niks uitstraling hebt, kan je het wel vergeten... Je moet vooral vriendelijk overkomen, een persoonlijkheid en uitstraling hebben, zonder dat red je het niet...
|
boycot die verkiezing nou maar gewoon :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
lang leve de missverkiezingen! daarom onder andere |
De keuze is aan haar zelf lijkt me.
Ik vind je trouwens wel mooi :) |
Citaat:
|
Missverkiezing? Dat is toch zo'n vleeskeuring? :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Heeft iemand de Belgische missverkiezing vorig jaar gezien? :D "De meisjes hebben vrijwillig een persoon uitgekozen die ze gaan uitbeelden op het podium" Staat daar zo'n doos in een Cleopatra-kostuum lijntjes op te dreunen over haar heldin Jeanne d'Arc. En daarna vroeg een gast ze allemaal "moeilijke vragen" over politiek *lacht zich dood* ... En die meisjes gaven zulke blonde antwoorden. Echt komisch. De enige goeie miss is dina Tersago. Als je haar in de ogen kijkt zie je niet gelijk de leegte aan de binnenkant van de schedel... Ik zou maar alleen voor de poen meedoen. REIE |
EnnE? Heb je gewonnen? :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |