![]() |
1 Euro - Munt of biljet?
Poll: De 1 euro: een munt of een biljet?
[*] Liever 1 Euro munt [*] Liever 1 Euro biljet [*] Maakt mij niet uit http://www.dubbelf.com/poll/img.php?...=4730&var=.png linkje |
Munt! Biljet is nix joh..
Dan wordt het net zo smerig als al die dollars.. blegh (n) |
munt. kvind 't alleen maar onhandig als 't briefjes worden. die dingen zijn altijd verfrommeld of vies.
|
munt is veel makkelijker om bijvoorbeeld iets uit de automaat te halen, daarvoor heb je een geavanceerde pc nodig om dat met een briefje te doen
|
Munt...biljetten van zo'n lage waarde scheuren erg snel...omdat ze heel vaak worden gebruikt...
|
Het laten zoals het nu is... Munt dus!
|
munt natuurlijk
|
5 Euromunt mag wel... zelfde formaat als de 5 gulden munt...*zucht* wat mis ik de 5 gulden munt...
|
Munt uiteraard
|
Munt.
Briefjes zijn onhandig en waaien eerder weg. Bovendien is het ook handiger i.v.m. automaten enzo |
Munt!
|
munt! :cool:
|
munt
welke 7 mensen hebben briefje gestemd? |
allebei
|
munt
|
Geen euromunt,geen eurobriefje.Gewoon de gulden terug!!!!!!!!!
|
Citaat:
Munt! |
Citaat:
Citaat:
zo te lezen wil iedereen de munt, wie heeft er dan 'briefje' gestemd? :cool: |
Citaat:
|
:confused: huh? het gebeurt toch nooit dat er briefjes worden gemaakt van waarden die al in munten waren, maar toch altijd andersom... (bijv. ƒ5,- die eerst een briefje was, en later een munt...)
|
krijg je zo'n eng dollargevoel van.
|
munt
|
Munt.
|
kop :p
|
PIN-pas :p
|
Citaat:
|
tsss, ik mag niet eens meer stemmen grrrrr :mad:
uhm, munt :) |
Het zit gewoon zo:
BILJET! In Amerika kickte het ass om je zakken helemaaaal vol te hebben met briefjes :cool:. |
Ik stem ook lekker biljet. Altijd een dikke portemonnee, en met uitgaan etc. geen gedonder met zware munten in je broekzak.
|
'maakt mij niks uit'
waar mensen zich tegenwoordig wel niet druk om maken |
Munt
|
Munt, vind ik een stuk slijtvaster en praktischer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |