![]() |
wat wil jij komend jaar verwezenlijken :)
...
|
Kerst vieren :)
|
Dat ik 't red op school! ( qua cijfers)
|
een papiertje met HAVO erop
|
Alle vakken van het derde jaar halen, en de ontbrekende punten van dit jaar en m'n propaedeuse binnenhalen (kzit nu op eerste jaar 41, tweede jaar 36 punten).
|
- Eerste half jaar: stage halen
- Tweede half jaar: alles op school halen - Gezond en gelukkig blijven - Familie ook gezond en gelukkig blijven - Eventueel een vriendin :) |
Citaat:
Ik wil mn P ook halen dit jaar :) |
Ehm, in ieder geval m'n rijbewijs halen. Voorderest niets, ben gelukkig zo :)
|
Citaat:
|
Paradijs op aarde
Alle mensen gelukkig dat soort dingen... |
slagen in 1 keer
naar compostella stappen vanaf bordeaux euhm nog wel wat |
M'n P niet halen, wél veel leren (en genoge halen :o).
Een mooie kamer vinden Veel skiën :cool: |
mijn examen halen
niet opnieuw depressief worden op vakantie kunne/moge met vrienden paar maanden werken |
Ga voor de 3e keer naar 5 havo, en uhm, ik vind het nu wel tijd worden voor een diploma :P En verder uhm, wil ik uhm, veelste veel denk ik :S Dus misschien moet ik es proberen om niets te gaan verwezenlijken ofzow :P
|
Met de vervolgopleiding beginnen
|
Citaat:
|
hmmz.. geen flauw idee eigenlijk..
|
uhww..
leuke tijd hebben. en iettttts meer gaan doen voor school. verder de relaties behouden die ik nu heb :) |
Geen idee, ik ga naar een nieuwe school en ik weet niet eens of die opleiding leuk is (je ik vind het wel leuk, maar misschien valt het nog wel vet tegen)..
Ik ga gewoon leven dit jaar, HALELUJAAAAAAAAA! :D :D |
"P" halen
|
Citaat:
Ripper |
Goeie cijfers halen, een cum laude rapport.. en geen enkele onvoldoende voor wiskunde! Oh..en een 9 voor Geschiedenis en een 8 voor Aardrijkskunde, minimaal..
dat wordt weer blokken dit jaar.. |
Kamer vinden...
Veel geld verdienen.... Genieten van alles.... "dingen" loslaten........ |
mijn eindexamen vwo halen :)
|
Mijn HBO diploma horen en t voor elkaar krijgen om omgeroepen te worden op de diploma uitreiking, aangezien ik de enige ben met 3 extra vakken
Ik wil verwezenlijken dat ik me dit jaar dingen minder aantrek en dat begint me al behoorlijk te lukken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]miro schreef:
p=propedeuse (zal vast verkeerd geschreven zijn) [/QUOTE en dat is... sorry dat k vandaag zo traag ben :o - |
Mijn doel.
|
vwodiploma halen
graag ook wereldvrede, nooit meer hongersnoden, geen natuurrampen of verkeersrampen en iedereen gelukkig maar eerst maar eens mn diploma |
totale innerlijke rust
jaja.. |
Citaat:
Propedeuse: 0.1 eerstejaarsprogramma van een studie 0.2 een examen ter afsluiting hiervan :rolleyes: |
rijbewijs A en of B halen
|
Citaat:
|
Beetje up komen, met piecjes ook
|
Citaat:
|
6 VWO halen , slagen dus
Keuze maken voor volgend jaar en het jaar daarna (naar buitenland en studeren , waar/wat) |
Adem blijven halen...
|
Propedeuse in 1x halen.
|
Citaat:
|
Mijn diploma halen, op mezelf gaan wonen, gelukkig worden, veranderen, veel leren en eigenlijk nog wel veel meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weer eens verkeering het is veeeeeeeeeel te lang geleden. :D
ik heb namelijk nog niemand gehad :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
m'n mavo diploma halen met de 1 jarige mavo op het roc,
1 jaar samen vieren met m'n vriend en naar london gaan in december ongeveer =) |
euh, een leuk en tof jaar hebben en genieten van elke vrije dag en de vakanties
|
Havo 5 halen...
|
een gat in de lucht springen en daar een foto van maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |