![]() |
Wat is jouw mooiste moment geweest?
Wat is jouw mooiste moment in het leven geweest?... (1 punt)
motiveer je antwoord (5 punten) |
tot nu toe was het mooiste moment in mijn leven: Het applaus krijgen na mijn eerste stille spel vorig jaar met Bye Bye Birdie!
motivatie: je krijgt dan zoon opgelucht gevoel en gelijk ook een gevoel alsof je de wereld aan kan! :D wat is de jouw dan? |
Wauw, wat win je als je alle punten hebt?
|
De geboortje van het dochtertje van mn zus (1)
Ze was (is) zo ontzettend mooi, zo klein, zo onschuldig, zich nergens van bewust. Mijn kleine schatje (morgen 3) (5) 6 punten, en nu :confused: |
nou we hebben de broodrooster nu nog voor de wasmachine gaan :p
|
Romereis met m'n klas in 2001.. waarom?
Topsfeer, ben met sommige mensen heel close opgetrokken, zal het nooit vergeten. En nog cultureel verantwoord ook :p |
Citaat:
|
misschien niet t mooitste maar wel meest recente, het helpen bij de watersnood in Praag toen ik daar op vakantie was, waarom, omdat je gewoon een goed gevoel krijgt dat je anderen kan helpen.
|
Elk moment op zich is mooi dus ik kan er nu echt niet opkomen.
|
dat zijn best veel momenten
woow, me = gelukkig :) |
het is niet echt een moment.. :p maar de mooiste maand.. :) dat was toen ik op vakantie was met me vriendje in frankrijk vorige jaar
|
Toen mijn geliefde met zijn wijsvinger mijn wang streelde. *zucht* :) Maar dat is alweer maanden geleden.... :(
Ripper |
Ik kan geen moment uitkiezen....mijn leven heeft de allermooiste toppen en de allervreselijkste dalen gehad...Er is geen moment uit de mooie moment die boven de andere uitspringen...dat zou kiezen zijn tussen stukjes van mijn eigen hart...
|
Mijn mooiste moment was de avond dat ik een relatie met mijn vriend kreeg. Ik viel flauw (of kreeg een flauwte, weet ik veel), en toen bleek dat hij ontzettend lief was, ipv een beetje afstandelijk, zoals ik eerst dacht.
Verder waren onze eerste weken/maanden samen natuurlijk vreselijk mooi. Ons avondje in de thermaalbaden, ons eerste weekendje samen, samen Kerst en de jaarwisseling vieren... De eerste tijd samen is altijd het mooist, denk ik. Maar ook nu ben ik nog heel verliefd op hem, ook al hebben we ontzettend vaak ruzie. Ach, ik heb zoveel mooie momenten gehad, dat komt meestal erg onverwacht. Als het bijvoorbeeld eind winter is, en dan zie je de koeien in de wei staan...Of het is rond de feestdagen, en je ziet overal lichtjes en oliebollen-tenten...Of je bent op stap en dan draaien zo dat ene mooie nummer... Of je hebt net een nieuwe outfit gekocht...Of je zit in de bioscoop... Ik vind heel veel dingen mooi, en ben snel ontroerd. Zo, nu heb ik toch wel meer dan 6 punten gescoord denk ik??? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
er is tot nu toe niet echt één moment geweest waarvan ik dacht dat dit echt t mooiste moment was tot nu toe. Het is meer een samenvoeging van momenten
|
geen idee
dr zijn gewoon super veel leuke/mooie momenten geweest coole vakanties met vriendinnen...iets leuks doen met vrienden... allebei realiseren dat je toch echt wel veel van elkaar houdt.. blaaablablablablablabla... |
BUNGEE
gewoon omdat het heel gratis en erg cool was <-- deze uitleg is wel 5 punten waard :) |
De ontmoeting met Marco.. Ik leerde toen de liefde van mijn leven kennen! :) :o
En de reis naar Berlijn met school. We zijn daar met z'n allen erg close geworden, veel lol gehad en veel intressante dingen enzo bezocht. Alles was gewoon zeer cool! |
in januari dit jaar. Mij vriend, ik, een vriendin en vriend van mij zaten in een café'tje in leuven, zo'n hardcore dinges :) en mijn vriend ging naar de toog, en begon te praten met de barman, en oppeens speelde ze een slow "bonnie tyler - total eclips of the hart" hij had da liedje voor mij aangevraagd :) zate we te slowe in het midde van da café :) keiiiiii sweet :)
mijn motivatie euuhmmm wa's een motivatie ? :) héhé, euhm hoe ik me op dat moment voelde, en elke keer als ik dat liedje nu hoor op de radio/cd/pc ofzo moe'k gans de dag aan m'n ex denken :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |