![]() |
Met wie van het forum associeer jij je het meest?
Met wie heb je de meeste overeenkomsten?
|
ben het wel vaak met PV eens
|
Nanaki :o
En Morgan C. Hoax, ik kan me meestal wel vinden in zijn meningen. |
Waaromniet?, maar das meestal alleen politiek
|
Cryptic Winterstorm, hij denkt het zelfde als mij over dingen is me opgevallen en ben het praktisch altijd met hem eens
|
P-Chez ?
Alleebij graff n hiphop.. dunno |
Niet iedereen heeft in alle opzichten dezelfde mening als jij. Ik ben het de ene keer met die eens en de andere keer met de ander. En dat ligt ook nog eens aan mijn buien. Soms ben ik het niet eens met mezelf eens...
|
Ieme
|
In actualiteit en nieuws ben ik erg vaak met nare man eens.. :eek:
Verder.. niet echt iemand waar het me van opvalt dat ik het daar zo vaak mee eens ben... |
idoless
|
Citaat:
|
Alicia Silverstone en ~Dark Voice~.
|
gelukkig met niemand.
|
Geen Idee
Bliksem zou de enige kunnen zijn... |
TefnachT en REIE
|
gelukkig ben ik een vak apart :cool:
|
met niemand eigelijk.. :rolleyes: gelukkig.. :D maar soms heb ik bijna dezelfde mening als mijn vriend over dingen.. maar om hem iemand via het forum te noemen is een beetje onzin want hij zit er niet zo vaak op enzo
|
Geen idee eigenlijk. Op seksualtiteit vaak wel met morgan en alicia silverstone, maar verder weet ik het niet echt :)
|
Ik heb wel raakvlakken met bepaalde personen..
|
Nare man op A&N, Alicia Silverstone op L&R. Tenminste, die houden er vaak dezelfde mening op na als ik.
|
Niemand die het ooit met mij eens is?:p
|
Citaat:
|
Citaat:
dat wilde ik nou even horen... ;) |
Citaat:
kan me best associeren met secreet hoor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
echt geen idee..
|
Citaat:
|
Citaat:
*Kusje* jij bent te lief... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jon :)
|
uh... volgens de beruchte 'wat luister je nu' topics op muziek hebben *battlestar* en ik wel ongeveer dezelfde muzieksmaak denk ik... en ]{ing (qua Smashing Pumpkins en drum 'n bass :) ), Morgan C. Hoax en NERD ook wel... telt dat?
|
Optima. :)
|
ehm zit er nog niet echt vaak genoeg op om te weten welke mening ook al weer bij wie hoort...
|
Citaat:
|
hmm ben er een tijd niet meer geweest dus zou 't niet weten.
|
Op L&R herken ik mezelf vaak in ~Dark Voice~
|
ik heb geen flauw idee eigenlijk, jessiej misschien, maar dat is ook maar af en toe.
|
een beetje met SE :)
we houden allebei van (duistere dingen) tekenen, we werken in een drukkerij en een paar andere kleine overeenkomsten :) |
Ik heb niet echt hetzelfde standpunt als iedereen. Maar in een paar topics was ik het heel erg met snoopy/mamo eens
|
ligt er maar aan waar het over gaat... op het ene punt kan je het met iemand goed vinden terwijl je het op een ander punt totaal niet met elkaar eens bent...
|
Citaat:
Qua karakter denk ik dat ik toch wel iemand apart ben. Maar ik merk wel overeenkomsten met Methuus. Zoals muzieksmaak, beetje dezelfde thuissituatie, allebei wat plagerig, dat soort dingen. :) |
UnUsual vaak :o
de meningen van cemslut, punkyfish en nare man ben ik het ook wel is mee eens |
Kweenie :confused:
|
hmmz
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |