![]() |
Wat is het eerstvolgende evenement in jou woonplaats?
Hier is het vandaag Bloemencorso
Met ruim 1.000.000 dahlia's verdeeld over 15 praalwagens, honderden figurenten en de beste Nederlandse showbands één van de grootste van nederland. |
de kermis is vandaag begonnen *jeej*.
|
De keunefeesten :eek: hahahaha
|
Citaat:
|
um...dr is iets opt abdijplein hier geloof ik
|
volgend weekend heb je hier zomerfeesten ofzow... komen weer van die goedkope artiesten, kgeloof niet echt dat ik benieuwd ben
|
Zomerfeesten, volgend jaar juni.
|
niks, he-le-maal niks
|
het is Dordt monumenteel....
|
Dis niet het eerstvolgende, maar het is wel het eerstvolgende dat een Beetje boeiend is :)
14 september: Op Laundry Day en Night staat de relatie tussen het verleden en zijn tradities tegenover de nieuwe jongere subculturen. Een ontmoeting tussen jong en oud waar lifestyle, muziek en de ruimte tot zelfexpressie centraal staan. Laundry Day is een Gratis evenement waar de buurt wordt omgetoverd in één groot volksfeest met 4 podia, live optredens, dj sets en randanimatie. De straat wordt één grote dansvloer waar jonge beeldende kunstenaars zorgen voor decoratie, videoperformances, de algemene inkleding en visuals. (Hiervoor wordt de Kammenstraat met zijn zijstraten voor één dag volledig autovrij gemaakt.) Deze lijn wordt doorgetrokken bij de Laundry Night: de lokatie wordt volledig gedecoreerd en aangekleed. Deze avond wordt bewust op kleinere schaal georganiseerd om de unieke sfeer te behouden. Voor de muziek ontfermen we ons over Belgisch grootste talenten. |
Melbuul'n zijn net achter de rug... uhm.. verder gebeuren er nooit echt boeiende dingen in Borne :p
|
De Airshow is hier vandaag
|
Citaat:
|
Kermis begint over 2 weken ofzo
|
De Druivenfeesten
|
uhhhh een of andere braderie of rommelmarkt of zo? :confused:
|
Werkelijk geen flauw idee. Zal wel weer iets met kaas worden :/
|
Geen idee
|
- Kroegentocht 20 september
- Trance Energy 21 september |
Citaat:
Naja t was wel druk in borne das wel positief!! Kuzzzz |
dát wil je niet weten :)
|
Citaat:
|
Sluis en Bruggen feest is nu hier
en de kermis, die is er ook nou dat is heel wat voor een gehucht :o |
Vandaag het NK Triathlon (Almere dus)
|
de triathlon:rolleyes:
|
morgen Leuven kermis en volgende week waversebaan-straatfeesten :rolleyes: gelukkig ben ik hier dan niet
|
De een na grootste kermis van de Benelux! :D
|
Pieperfestival!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm, ik denk Gorredijkstermarkt...
Woeij, kijk er nu al naar uit :rolleyes: |
Hmz... vorige week was hier in Mestreech nog het Preuvenement :)
Ehehehm tjah het volgende evenement... denk dat dat de kermis is in september/oktober. :) |
Rodermarkt :D :D :D
Begint iets van 21 september ofzo |
Ik geloof t Belcantofestival......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehm.. ik denk dat alle grote evenementen al zij ngeweest hier..
Zoals, kermis braderie en bloemencorso enzo.. En anders ben ik niet op de hoogte van de evenementen in dit dorpje.. |
sint-michielse feesten.. drie kraampjes kermis.. rommelmarkt.. en fanfare :p
|
Triathlon is dus gisteren geweest :)
En wat het komende evenement is? Ik heb geen flauw idee :D |
Euhm een EHBO-cursus?
:D |
pieperfestival van 11 t/m 15 september
wordt echt helemaal toppie!!!!!! :) |
corso was trouwens onwijs RELAXED
dat feest naar afloop.... men dat was echt geweldig!!!!!!! |
de Uitmarkt ofzo. Of the promms of Heiloo
|
volgend weekend Reusel kermis
|
Enschede muziek festival
Circus festival |
ik durf het niet te zeggen :D
hint: veel klompen en traditionele kleding aanwezig :p |
de derde dinsdag in oktober is hier een grote markt, met voorafgaand een kermis :o
|
Hehe *denkt aan plannen over bloemencorso St Jansklooster* zouden we met groep heen, lang verhaal :D
Uhm ik weet het niet... Aan het begin van onze 'stad' staan wel van die borden "In steenwijk gebeurt het" ... (Is heel grappig als er dan onderstaat 'orgelconcert' en verder niks;) ) Wielerspektakel misschien.. of dat moet al geweest zijn.. ik zou het niet weten eerlijk gezegd, de fancy fair was gisteren, dat weet ik wel. |
ehmmm 14 september Drum 'n Bass :D :cool:
|
Citaat:
Waar ik woon, ík zou t niet weten, woon er nl. nog maar 1 dag :), maar tis net kermis geweest (toen woonde ik er nog niet :() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |