![]() |
Wat ben jij?
Ben jij een ochtend, middag of avond mens?
Ik ben zelf een ochtendmens denk ik! Ik kan dan best goed functioneren en opstaan lukt me meestal vrij goed! Maar eigenlijk ben ik ook wel weer een avondmens, want wanneer ik uitga heb ik altijd zin om te gaan en blijf ook het langste hangen. 's middags is niet echt mijn actiefste deel van de dag. |
ochtend
|
Een eikel.
Savonds snachts whatever |
nachtmens. doe het meeste 's nachts.
|
Hangt er eigenlijk geheel van af. Ik kan 's morgens al actief zijn als ik vroeg op ben (en vroeg ben gaan slapen) ik kan 's middags actief zijn en ik kan van 's avonds 7 tot de volgende ochtend een uur of 7 uitgaan, dus ja...
|
avond/nacht
ik sta 't liefst smiddags op en blijf dan lang wakker. Om 11 uur gaan slapen lukt me eenvoudigweg niet, dan lig ik nog tot 2 uur wakker meestal. |
Een avondmens.
|
middag/avond
ochtend ben ik dood snachts slaap ik (goh..) of ik lig wakker (nog meer goh) maar helder denk ik niet smiddags en savonds staan mijn ogen het meest open, ben ik scherper en huppel ik meer :D |
avond(/nacht)mens. Ik kan 's ochtends erg lang uitslapen en heb dan vrijwel nergens last van. De middag is voor mij het slechtste deel van de dag, 's ochtends ben ik nog wel aardig fit en 's avonds nooit echt moe, maar met de middag weet ik het nooit zo.
Blijf ergens 's avonds dan wel meestal lang hangen :) Toch ga ik doordeweeks om 11 uur richting bed, ik heb geen zin in een verstoord dag- en nachtritme. |
avond/nacht, 100 %
|
Citaat:
|
avond/nacht... :cool:
|
avond/nacht... maar men beweert ook dat ik in de ochtend te vrolijk ben
|
Een super avond/nacht mens.
's avonds kan ik echt niet vroeg gaan slapen, is altijd minstens na 00:00 en meestal wel later. En 's ochtends kan ik echt niet uit mn bed komen, het liefst slaap ik dan tot een uur of 11 uit..... |
avond ben ik wat drukker,s'ochtends meestal nog down s'middags opbouwend,s'avonds topvorm:p
|
Avondmens! :) (y)
Ripper |
Nachts mens en/of ochtendmens... gewoon relaxt als het helemaal stil is :)
|
avond/nacht mens :)
hoewel ik de (vroege) ochtend wel ontzettend mooi vind :/ |
Middag... dan kan ik wel actief doen :) en savonds eigenlij kook wel..
Smorgens zit er ook wel bij.. naja ach oftewel: het ligt aan mijn bui enzo.. |
nacht
|
ja
|
s'ochtends ben ik nie vooruit te branden!
s'middags ben ik redelijk actief! s'avonds ben ik het meest actief! |
Bij mij bouwt het een beetje op. 's Ochtends blijf ik altijd rustig, 's middags begint het te komen en 's avonds ben ik gezellig :)
|
Middag, soms avond
|
gister was k n nachtmens.. morgen ben k n ochtendmens.. k kan vroeg opstaan en genieten van de ochtend.. maar.. s dan werkelijk genieten en de tijd hebben om stillekes wakker te komen
x |
Ik denk ochtend :)
|
Ik ben een avond mens, dan voel ik me echt het best...'s morgens ben ik ltijd zo gaar als een konijn.
|
avond denk ik..
|
om een uur of 7 s'avonds begin ik met leven
|
Ochtend! Niets beters dan de ochtend hoor :p
Als ik een ochtend niets heb gedaan (zoals nu......) heb ik meteen me hele dag verpest :| |
een echt nachtmens
sochtends ben ik zo brak als het maar kan, en savonds/snachts zou ik het liefst tot 5 uur wakkerblijven. maakt niet uit wat ik doe, maar dat doe ik liever dan om 8 uur opstaan |
ochtend en middag-mens :) Ik slaap nooit echt uit, ben meestal vroeg wakker en altijd wel actief (y)
|
Middag.
's ochtends is te vroeg en 's avonds is te laat. s' Middags kan ik goed dingen regelen, huiswerk doen, ben ik het gezelligst en voel ik me het fitst |
ben een avondmens
vroeger en ochtendmens, maar dat is dus absoluut niet meer zo, ik val nu nog bijna om van de slaap :o |
avond/nacht.
kan sochends egt niet mn bed uitkomen. (kill school!) |
Ik ben geen ochtendmens... ik sta niet makkelijk op... ik ben meer een middag- en avondmens, maar kan niet altijd laat naar bed gaan want dan ben ik soms ook wel moe.. :)
|
avondmens
|
Hmz... zeker geen ochtendmens. Ik moet de dag heel rustig kunnen beginnen, dan kom ik langzaam op gang. Ik denk niet dat ik specifiek een middag- of avondmens ben, tis soms een middagmens en soms een avondmens.
|
Avondmens
|
Ligt eraan hoe laat het is
|
ochtend, definately...
|
Citaat:
|
Ochtend
|
avond
|
Ochtendmens... ik sliep om half zes vanochten om om half negen weer wakker te worden. Ik kan absoluut niet uitslapen...btje jammer af en toe....
|
Avond en nacht mens!!
|
duidelijk een avond mens:D
|
avond mens... :o
|
avond/nacht
|
avond/nacht
vind ik ook de mooiste tijd van de dag...... vooral snachts als je over straat loopt ofzo en die rust dan overal echt heerlijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21. |