![]() |
Bromfietscertificaat
Hee Mensjes
Ik heb een vragie, ik ga over 2 weken op exame voor mn bromfietscertificaat, maar nouw had ik gehoord dat je vanaf mei ook praktijkexamen zouw moete doen. 2 vriende van mij hebbe na mei exame gedaan en die hoefde da nie, nouw wilde ik wete of iemand hier daar iets vanaf weet.... xxx ps ik weet nie of dit egt hier moet staan, maar wist nie goed waar anders |
Tis denk ik DK..
Ik weet verder niet of het waar is. Er zijn altijd al praktijk-cursussen geweest voor de brommer, maar heb er niets over gehoord of dit officieel gaat worden. Zou ik opzich best een goed plan vinden, aangezien de meeste ongelukken gebeuren doordat mensen nog niet goed met hun scooter kunnen omgaan, omdat ze hem pas net hebben. |
Citaat:
|
Ik weet het eigenlijk niet... volgens mij is dit pas na mei 2003 duz nu nog niet!
Wel goed leren hoor!!< niet onderschatten.. want ik zat met mijn brommerexamen naast iemand die al voor de 5de keer opging.. jah daz dan wel dom en zo.. |
"vanaf mei" kan ook wel eens "vanaf mei 2003" betekenen......
|
Citaat:
Maar ja er werd bij mij ook iemand de zaal uit geramd (nou ja niet zo lichamelijk :p) en dus hadden wel vraag 43 gratis :rolleyes: |
Citaat:
|
Waarom wil iedereen zowat op z'n 16de verjaardag zo'n ding halen?
Scooters zijn ondingen. Ik haat ze. (n) Mijn voorstel: Snorfietsen vanaf 18 jaar Bromfietsen vanaf 21 jaar Auto's vanaf 21 jaar Vrachtwagens/Bussen vanaf 24 jaar En de straf voor opvoeren. 6 maanden onvoorwaardelijke celstraf 500 uur dienstverlening TBS |
Citaat:
|
Citaat:
Maar geloof me: als je 3x €90 moet betalen omdat je zonder helm rijdt, dan zet je voortaan je helm wel op, omdat je weet dat ze vaak en op onverwachte plaatsen controleren... |
Citaat:
|
Als je over 2 weken voor je brommercertificaat moet, dan hoef je nog geen praktijkexamen te doen. Alleen theorie dus :)
|
Citaat:
En mensen zoals mij dan, vwo-ers die keurig op hun 16e wachten omdat ze weten dat de consequenties groot zijn als je onder de 16 op een bromfiets gaat rijden... hebben wij ook psychiatrische hulp nodig? Denk na man voordat je iets zegt! :mad: |
Citaat:
|
TBS? Alleen maar omdat iemand op een brommer rijdt?
Volgens mij mag jij nie op een brommer rijden ofzo en ben je nu zo gefrustreerd dat je vindt dat niemand het maar mag... Wat een onzin topic.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |