![]() |
hans klok: homo, bi, hetero?
he, ik ben fan van hans klok, maar er is een vraag, waar ik graag het antwoord op wil: weet iemand van jullie of wat zijn seksuele geaardheid is?
ik wil het graag weten, niet omdat het me iets uit maakt, maar omdat ik er nieuwsgierig naar ben. op mijn werk zeiden ze dat hij homo is, maar anderen zeiden van bi. weet iemand het? vertel het me!!!! |
Hij is zoolofiel
|
Volgens mij zei ie een keer in een interview homo, maar weet het niet zeker, want het boeit me eigenlijk niet echt
|
Ach laat die man toch lekker in z'n waarde.. hij doet maar.
Ik zou zeggen zoek een paar sites op waar wat info over hem staat, misschien dat er bij staat offie getrouwd is en/of kinderen heeft..... |
Men neme een zoekmachine, laten we zeggen Google, men typt in:
Hans Klok homo En wat vinden we: http://members.lycos.nl/lennzonline/nieuws.htm En hier vinden we ook de naam van Hans Klok? En ben je nu gelukkiger? |
Citaat:
Het lijkt me ook niet boeiend, maar als je een fan bent wil je dat weten. |
unique, zo bedoel ik het niet, wat kan mij het bouten of hij het met jongens of met meiden doet, maar ik was gewoon nieuwsgierig, mede omdat ik hem super sexy vind, en ik hoopte nog kans te maken.
nemesiz: bedankt voor het zoeken, ik was al op zijn eigen site geweest en daar staat het niet op. |
hij is homo volgens mij, maar ik ga het nu napluizen op internet
|
Weet ik veel, boeit me eigenlijk nie
|
Citaat:
En rara wat staat daar? Een antwoord :eek: |
Dan is dat ook weer opgehelderd. Ik blijf het een raar topic vinden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |