Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   geen spijt maar wel een gevoel van tja... balen van eigenlijk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=429877)

simple creed 01-09-2002 20:28

geen spijt maar wel een gevoel van tja... balen van eigenlijk

Heb je dat ook wel eens dat je iets doet of dat er een situatie plaats vind. In het begin ben je kwaad, wil je er niets meer van weten. Op een gegeven moment gaat het knagen.... je hebt er geen spijt van, je vind het niet erg, je weet dat het beter is. En dan toch er van balen?

Heb je daar wel eens last van?

*Liene* 01-09-2002 20:30

ja, dat heb ik ook wel eens

Ilsje 01-09-2002 20:36

Me 2

Shock 01-09-2002 21:45

beetje vaag... je bedoelt het in de zin van iets horen wat je niet wilt horen, het in eerste instantie niet willen geloven maar toch rare dingen gaan denken en uiteindelijk de waarheid tegenkomen ofzow?

Shrek 01-09-2002 22:06

vaag. Als het aan je knaagt, dan zit het je niet lekker, en heb je eigenlijk spijt en vind je het toch ook wel erg. toch? :confused:

wat jij zegt is in mijn ogen tegenstrijdig.

of je wilt het niet weten en denkt dat het beter is.

maar idd. ik heb het ook wel eens, en probeer er dan ook altijd iets aan te doen.

Paulaah 02-09-2002 12:42

Helaas wel ja..

Piccola 02-09-2002 12:48

Ken het wel ja.. Heb ik nu wel last van!

BBEM 02-09-2002 15:26

Citaat:

simple creed schreef:

iedereen heeft daar weleens last van

SpeedGerard 03-09-2002 10:09

jah... heb ik wel eens last van... SUPERIRRITANT!!!!! :mad: :mad: :mad: :( :( :( :( :o :o

-Meisje- 03-09-2002 11:11

Ik ook... Op dit moment zelf :(
T is al een maandje uit men ex, en ja, da's balen... Want we houden allebei nog van elkaar, maar we weten dat het beter zo is...

SpeedGerard 03-09-2002 12:04

Citaat:

-Meisje- schreef:
Ik ook... Op dit moment zelf :(
T is al een maandje uit men ex, en ja, da's balen... Want we houden allebei nog van elkaar, maar we weten dat het beter zo is...

hehehe.. Hoe lang hadden jullie?? Ik weet zeker dat het goed gaat komen tussen jullie.. Durf dr bijna om te wedden...
Het is nu sinds een maand ook weer aan met mijn vriendin! We hadden 2,5 jaar ong. en het ging uit... Zij werd verliefd op iemand anders... ik ook.. en ineens na de vakantie stond ze bij mij op de stoep! :confused: :eek:
We hebben heel veel gepraat toen! en nu is het weer goed!

Het is trouwens 2 maanden uitgeweest..

Demeter 03-09-2002 14:55

Jeps... ook wel eens last van

Secreet 04-09-2002 08:27

Hmmmm ik snap het niet helemaal...

Nighttime Bird 04-09-2002 10:59

Iedereen wel denk ik. Ik in ieder geval ook wel eens.

Frida 04-09-2002 11:34

Citaat:

simple creed schreef:
Heb je dat ook wel eens dat je iets doet of dat er een situatie plaats vind. In het begin ben je kwaad, wil je er niets meer van weten. Op een gegeven moment gaat het knagen.... je hebt er geen spijt van, je vind het niet erg, je weet dat het beter is. En dan toch er van balen?

Kheb dat balen gevoel bijna constant betreffende de omgang met mijn ouders. Dat gaat later wel om in gevoel van spijt.

Dat balen gevoel heb ik ookin de omgang met andere (soms)
maar dan komt er niet vaak meer spijt van

Ik zuig eigenlijk in sociale omgang :-s :eek:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.