![]() |
geen spijt maar wel een gevoel van tja... balen van eigenlijk
Heb je dat ook wel eens dat je iets doet of dat er een situatie plaats vind. In het begin ben je kwaad, wil je er niets meer van weten. Op een gegeven moment gaat het knagen.... je hebt er geen spijt van, je vind het niet erg, je weet dat het beter is. En dan toch er van balen?
Heb je daar wel eens last van? |
ja, dat heb ik ook wel eens
|
Me 2
|
beetje vaag... je bedoelt het in de zin van iets horen wat je niet wilt horen, het in eerste instantie niet willen geloven maar toch rare dingen gaan denken en uiteindelijk de waarheid tegenkomen ofzow?
|
vaag. Als het aan je knaagt, dan zit het je niet lekker, en heb je eigenlijk spijt en vind je het toch ook wel erg. toch? :confused:
wat jij zegt is in mijn ogen tegenstrijdig. of je wilt het niet weten en denkt dat het beter is. maar idd. ik heb het ook wel eens, en probeer er dan ook altijd iets aan te doen. |
Helaas wel ja..
|
Ken het wel ja.. Heb ik nu wel last van!
|
Citaat:
|
jah... heb ik wel eens last van... SUPERIRRITANT!!!!! :mad: :mad: :mad: :( :( :( :( :o :o
|
Ik ook... Op dit moment zelf :(
T is al een maandje uit men ex, en ja, da's balen... Want we houden allebei nog van elkaar, maar we weten dat het beter zo is... |
Citaat:
Het is nu sinds een maand ook weer aan met mijn vriendin! We hadden 2,5 jaar ong. en het ging uit... Zij werd verliefd op iemand anders... ik ook.. en ineens na de vakantie stond ze bij mij op de stoep! :confused: :eek: We hebben heel veel gepraat toen! en nu is het weer goed! Het is trouwens 2 maanden uitgeweest.. |
Jeps... ook wel eens last van
|
Hmmmm ik snap het niet helemaal...
|
Iedereen wel denk ik. Ik in ieder geval ook wel eens.
|
Citaat:
Dat balen gevoel heb ik ookin de omgang met andere (soms) maar dan komt er niet vaak meer spijt van Ik zuig eigenlijk in sociale omgang :-s :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |