![]() |
Wat kan jouw humeur goedmaken??
Wat kan jouw humeur goedmaken??
-Mijn humeur kan goed gemaakt worden als ik gewekt wordt door de zon op mijn smoel. -:cool: Muziekje -Leuke film -Knuffelige vriend -Uitstapje |
wat kan mijn humeur goed maken...
um... als ik echt slechte zin heb moet ik eerst even alleen zijn... en dan denk ik dat ik wel vrolijk word als er vrolijk muziekje op zet, even computeren.. even kletsen met iemand .. :) |
gezellig wat doen met vrienden ofzo
en een sms-je van m'n vriendin kan me ook weer helemal blij maken:) |
- De stem van Marco!
- Een smsje van Marco! - Chocolaaa! - Lekker kletsen met m'n beste vriend! |
Mijn vriend maar vooral het kindje van mn zus
|
Gezelligheid, leuke vrienden om me heen, beetje lachen enzo..
Goed gesprek.. ennem.. nog wel meer :) |
- idd ook wakker worden met het idee dat het druilweer is, en zodra ik mn rolgordijn omhoog doe het zonnetje meteen naar binnen schijnt :)
- dagje leuke dingen doen met vriendinnen - chocola (:o) - heel leuk nummer op de radio - cd vinden waar ik al heel lang naar op zoek was (zaterdag nog, zomaar op een markt voor heel goedkoop :)) - mn haar dat in één keer goed wil zitten (ik heb best wel probleemhaar en ook nog eens weinig geduld ervoor) |
hormonen ;) dat wisselt bij mij heel erg ik kan de ene moment down zijn en de andere moment supervrolijk,heb ik echt een baaldag dan helpt t als ik leuke en gezellige mensen om me heen heb,die me oppeppen en lekkere muziek, en dan ben ik ook vrij snel vrolijk, alleen prikkelbaarder.
|
-Vrolijke (meezing)muziek
-Chocola |
dikke/snelle Mercedes
|
n leuke opmerking van een aardig iemand, of als k bedenk dat dr binnenkort een leuk concert is of als k leuke muziek luister.
|
dat de eerste 3 uur op school uitvalt ofzo :)
zodat ik me nog ff lekker om kan draaien en door kan slapen :) en als ik het eerste uur op school moet zijn kan je beter tot een uur of 1 in de middag niet tegen me praten :D |
vanalles..
in ieder geval, ff weg van huis, gewoon ergens heen gaan, maakt niet uit hoe. lopend/fietsend/met de trein etc.. en muziek |
als iemand me zomaar opbelt (vrienden, of wat dan ook) gewoon om te vragen hoe et met mij is.
Dat kan 'n k*thumeur aardig goed maken.. |
een postieve opmerking
een goed gesprek sommige muziek |
Dikke beats
Een diep gesprek Of gewoon een dikke piece/actie |
vriendjus+vriendinnetjus, leuke opmerking, vrolijke muziek, lekker eten, lekker weer en als ik me op iets kan verheugen enzo :)
|
guns n roses of lekker een dagje werken
|
Als ik 's ochtends om 7 uur in de trein een uur lang tegenover een droomjongen mag zitten :D
Dan ben ik echt wel de hele dag blij!!! Kus Loes |
meestal mn beste vriendin :)
als die niet binnen handbereik is dan uhm een muziekje fsoow :) |
Een lieve vriend
een relaxte schooldag helemaal niks doen |
muziek, mooi weer, goed punt
|
mooi weer...dat scheelt echt zo veel...
en goeie muziek; een goed gesprek.... |
zon, als iemand vertelt dat je wat voor em betekend, of dat iemand een complimentje geeft ofzo, een knuffel van een lieve vriend(in) of vriendje, muziek, spontaan gaan huppelen, roze :o , tja :confused:
|
Vrouwen :o
|
Bryan Adams ;)
M'n vriend Een goed gesprek met iemand onder het genot van een sigaretje |
Ehmz, m'n vrienden op de 1e plaats! En ook van lesuitval, en van de kleuters van de kleutergym (ik=hulpleiding) Die hebbe altijd van die eerlijke opmerkinge:D (kan ok minder leuk zijn haha)
|
een concert ..
chocola :p gezellig met mijn vrienden hangen mijn vriendje zien :D muziek ..*word ik vaak vroolijk van * eeh leedvermaak :o :p winkelen |
-Muziek
-Alcohol -Film -Vrienden -Vrouw om penis |
Citaat:
euh -bier :p -vrienden -vriendin die lacht |
Als ik uit betrouwbare bron te horen zou krijgen dat ik niet meer dat stomme mens voor Engels zou hebben. En verder vrij weinig tot niets. :o
|
IJS!!! haha...nee echt!
en als ik lieve sms-jus krijg |
een spontane kus van m''n vriend. :)
|
Rondje A1!!!! :D
|
een knuffel, of een leuk gesprek
|
*Shrek is altijd in een goed humeur :cool:
|
Citaat:
|
zoveeel :) ..ik ben al heel vrolijk maar ik zou nu samen met mijn lieffige marina willen zijn..*woei*
|
- goed/leuk/gezellig gesprek
- muziek (hangt helemaal van het moment af welke muziek) - als alles gewoon lekker gaat, niet teveel tegenslagen - optreden, of horen dat we een optreden hebben (heb ik iets leuks om naar uit te kijken) - iets leuks afspreken (in de meest ruime zin des woords, al is het iets dat nog maanden duurt, vaag ja) |
op dit moment vakantie en een getuigschrift van eerste kandidatuur
|
- Lief emailtje of SMSje van m'n vriend...
- Als m'n paardje zo lekker dicht bij me komt staan, gewoon om dat 'ie dat gezellig vind... echt lief. |
Biertje en een sigaretje erbij
|
heel veel....maar vooral Daan...*zwijmel* :) :o
|
- m'n vriendin
- een multiplayer 3d shooter (red faction ofzo), gewoon flink in de wilde weg schieten. - in m'n auto stappen en de duitse autobahn op (ben 'k in 10 minuten), muziek hard aan, en gewoon keihard rijden 250+. heeeeeerlijk. |
zonnetje, mooi muziekje, lekker boekje, heerlijk borrelen met vrienden, etc.etc.
|
!!!!!Mijn vriendin!! Henriette!!!
:D :D :D :D |
M'n vriend
M'n beste vriend spreken Sommige vrienden/vriendinnen Leuke film, of leuke muziek Fijne schooldag |
vrienden (y) (y) (y)
|
muziek, vriendinnen die bellen of langskomen, uitstapjes, vrolijk blad lezen
als het maar vrolijk is! |
Dikke kus van m'n vriendin :):o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |