![]() |
Help!!Ik zoek een baantje voor een jaar!!!
En ik kan er geen vinden!
K wist niet echt waar ik dit ergens mocht zetten, dus pleur t maar ff hier neer. Kan iemand me helpen!?!!?!? |
Citaat:
|
Ga naar het uitzendbureau zou ik zeggen
|
ja daar sta ik al ingeschreven!
Maar k kan echt niet een heel jaar vriesvoedsel gaan slepen of cijfertjes intypen! |
Citaat:
anders kijk op www.werk.nl daar staan ook weleens leuke vacatures op |
Mijn broer heeft een jaar bij de bank gewerkt.. gewoon kas/balie idee.. misschien moet je daar eens gaan kijken..
Schijnt best relax te zijn.. |
ga een jaartje naar het buitenland :) *au pair *
|
ga n half jaar werken en een half jaar reizen
|
kijk in de krant bij de vacatures en ga anders gewoon bij bedrijven langs. Wie weet zit er wat tussen. In horeca heb je denk ik ook wel kans.
|
Ik ben ook op zoek! Das best klote om iets te vinden zeg! .... Ben net begonnen... maar jah... :D :D
Greetz |
Overal waar je komt: nee we hebben niemand nodig!
AAHHH waarom is iedereen zo onaardig voor mensen die werk nodig hebben!! En ik wil wel een jaartje naar t buitenland maar daar moet ik eerst geld voor hebben :( |
Citaat:
|
veel succes. ik ben ook op zoek :|
|
allemaal werkloze mensen :/
|
haha. ik zocht werk bij vedior als dtp-er. helemaal niets, krijg wel baan als callcenter medewerker voor een maandje. moest een type test afleggen en haalde 3 keer hoger dan het gemiddelde. kreeg gelijk typist baan voor onbepaalde tijd aangeboden. droge shit. en nee ik ga dat niet de rest van mijn leven blijven doen.
yes. true typemiep :D |
probeer het eenes in een supermarkt vaak wel intresse in vultimersdaar namelijk
GRTZ ivo |
Citaat:
Ik werk nu al bijna 3 jaar fulltime in de supermarkt.. EN IK KRIJG ER NU ECHT DE SCHIJTBALEN VAN!! We hebben hier 2 supermarkten.. De een werk ik nu nog, de ander zijn alleen maar negatieve verhalen over.. Waar ik nu werk BEN IK HET ZAT! :mad: :mad: :mad: VIEZE VUILE NAAIBEREN DAAR! :mad: :mad: :mad: Geen supermarkt meer voor mij! :p :p :D :D :D |
Citaat:
Als data-typiste via een uitzendbureau kan je best veel verdienen... en ik weet niet waar je ze willen inzetten maar als 't bij een grote bank is staat 't ook nog eens mooi op je CV... En 't voordeel van een uitzendbureau... je gaat naar 't bedrijf... hebt een gesprek... en als ze accoord gaan ga je gewoon een week op proef... bevalt 't echt niet dan nok je gewoon... en denk dit hou ik wel een maand of 2 uit... dan werkt 't alleen maar in jou voordeel (geld + werkervaring)... en bij een uitzendbureau kan je altijd stoppen (ok 't is niet netjes... maar 't kan wel) |
Bij welke uitzendbureau sta je dan ingeschreven?
Want ik sta bij een aantal uitzendbureaus geschreven.. maar ze hebben nooit werk voor me. Maar ik ben ook bij asa(/creyfs ofzo is ong hetzelfde) ingeschreven, en die hebben wel altijd werk voor me. ALtijd wel iets anders. En in de krant staat ook veel werk. |
Citaat:
|
Loop een willekeurige winkelstraat door en je ziet genoeg papiertjes bij winkels hangen met verkoopsters gezocht.
|
of ga callcenter werk doen.
|
TIPTIPTIP
ga pizza's bezorgen TIPTIPTIP wel zwaar werk, maar wel cool, je moet enkel kenne rijden |
Citaat:
|
Ik zoek ook nog een baan voor in de winter; met ervaring kom je overal hoor; heb zelfs al diverse banen aangeboden gekregen;
|
Probeer de Horeca, maar hou er wel rekening mee dat je de weekenden zoiezo werkt. En met de kerst als het een restaurant is.
|
moet binnenkort ook op zoek, maar door ervaringen van vorig jaar weet ik dat het best moeilijk is iets leuks te vinden.. :S
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |