![]() |
tas gejat...
mijn tas is vanmiddag gejat @ skool, rotkids, maare weet iemand manieren om te zorge dat de skool mn boeke dokt?
|
Nee, je bent verantwoordelijk voor je eigen spullen. Had je maar beter op je tas moeten letten..
|
yup, volgensmij is de school verantwoordelijk voor de dingen die in het schoolgebouw gebeuren.
|
of dat de verzekering dokt...als ik iets verzin ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien valt het idd onder de verzekering van de school (inboedel etc...) |
Citaat:
|
Wat heb jij een verschrikkelijk leven, zeg.
Eerst word je bedreigd, nu wordt je tas gejat... Arme jongen |
Wie jat er nou een tas met boeken? :confused:
Dat iemand een grafische rekenmachine jat kan ik nog wel 'begrijpen', die dingen zijn 100 euro, maar boeken?? :confused: |
'k geloof nooit dat je dat terug gaat krijgen...
|
In mijn pasgekregen schoolreglement staat dat de school niet verantwoordelijk is voor diefstal.
|
Jaa.. je zou het altijd kunnen proberen, maa rik denk niet dat je geld krijgt voor je boeken enz..
|
misschien is je tas gejat door die jongen die jou over msn bedreigd heeft...
|
Citaat:
|
Anders zorg je eerst dat je via school je tas terug krijgt, als ie op school gejat is dan is het toch niet zo moeilijk het terug te krijgen.
|
Citaat:
|
Ik zou dus gewoon een dikke wheely bouwen..
|
Ik kan er ook niet echt in komen dat iemand een tas met schoolboeken steelt. Weet je wel zeker dat ie gestolen is en niet ergens verdwaalt onder 'n kapstok ligt?
|
ja idd, of deze jongeman is een vreselijke pechvogel of een vuile leugenaar :p
volgens mij is de school niet aansprakelijk voor je spullen, maar wel voor jou, dus als er iets zou gebeuren onder normale lestijd met jou, dan zijn hun verantwoordelijk. Zo zijn mijn lerares nederlands althans..daarom mogen we ook nooit eerder de klas uit om alvast naar huis te gaan :o |
als je tas echt gejat is, moet je direct naar de dichtstbijzijnde boekhandel met schoolboeken gaan en daar opletten of iemand daar jouw boeken verkoopt. (bijv., door beschrijving van je tas te geven)
|
Goh wat erg... kijk onder/in de prullenbakken,... dat blijkt op onze school een favoriet plekje te zijn.. of onder de bankjes enzo
|
das lullig...
Je krijgt nix terug van school verwacht ik.. Maybe kunnen ze beetje korting regelen... Maar helemaal gratis lijkt me stug.... Succes!! :D Greets |
Citaat:
|
Ik zou eerst maar 'ns goed kijken of hij niet verstopt is. Check alle prullebakken, lokalen, en andere verstopplekjes.
|
Citaat:
nee hoor. van mijn portemonnee, broodtrommel en deo (ja echt :D alleen portemonnee was minder) heb ik ook nooit meer iets terug gezien... maar m'n vriendin heeft wel voor een truitje van 50 piek geld terug gehad. dat was, omdat het gejat was tijdens het gymen en de school is wel verantwoordelijk, geloof ik, voor de spullen die wij in de kleedkamer MOETEN laten (= kleren). (dus niet voor dure dingen, die moeten wij mee de zaal in nemen) |
bijna 100% zeker kwijt. misschien ligt hij wel ergens buiten in de bosjes ofzo....of in de sloot :) :) :)
|
Citaat:
in het vervolg gewoon beter op je spullen letten :p dump er een zendertje in ofzo *james bond euntje gaat draaien* als iemand em dan jat achtervolg je em naar huis waarna je met zijn vriendin vreemdgaat en em daarna peert met je tas... ofzo :o |
Citaat:
|
hmz, ik heb het al geregelt... kan hem nergens vinden, maarjah heb ff in het magezijn genseupt:D ennuh, er word wel vaker wat gejat hiero... onze skool staat in top 10 van crimineelsten van ned.... cornelis trooststraat.. heeft wle in de krant gestaan
|
waaaah,
leer PLEASE normaal nederlands schrijven!!!!! |
Voor zover ik weet zijn scholen niet verantwoordelijk voor spullen die ergens achtergelaten zijn door de leerling zelf, dus als je bijvoorbeeld je tas in de gang legt, en hij is later weg, jammer dan, eigen schuld. Zelfde geldt voor spullen aan de kapstop, mijn school vond altijd dat je daar een kluis voor kunt regelen.
|
Citaat:
|
Politie bellen.
|
ben bang dat je ze zelf moet dokken
bij ons worden er brommers uit de bewaakte stalling gejat en die moeten stuk voor stuk door de gedupeerden zelf betaald worden, de school geeft geen cent |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |