![]() |
de leukste-weerman-verkiezing
ff denken, wie hebben we allemaal
*peter timofeef *john bernard *gerrit hiemstra *piet paulusma aanvulling:o *erwin krol *diana woei euh vul dit lijstje gerust aan. wie vind jij de leukste weerman :o |
Citaat:
|
Gaat toch niks boven de armgebaartjes en het enthousiasme van Erwin Krol :)
|
Celsie :p
Ik vind je topic trouwens wel erg onfeministisch hoor, maak er maar 'de-leukste-weerman-en-vrouw-verkiezing' van! :p |
Citaat:
nou en...feministen moeten allemaal afgeschoten worden! het heet gewoon weerman, net als brnadweervrouwen ook brandweermannen heten! niet zeiken, gewoon accepteren :cool: |
Diana woei vind ik de leukste weerman.
|
Citaat:
|
Erwin Krol..
John bernard vind ik alleen maar vervelend.... |
Citaat:
(Mij interesseert het niet hoor) |
Nu John Bernard gestopt is... Erwin Kroll :)
|
Erwin Kroll met stip
|
Erwin Kroll
Piet Paulusma krijg van mij de meest-irritante-weerman-die-niet -op-toon-kan-blijven-en-ook-het-weer-nooit-goed-kan-voorspellen-award (y) |
Citaat:
|
Toen ik klein was, en Piet Paulusma alleen nog op Omrop Fryslân te horen/zien was, heb ik hem (bijna) een keer een fan-brief geschreven :o
|
Diana Woei(y)
|
krol
|
bernard
|
Ed Aldus..
maar die is alleen te zien op TV-Rijnmond :) |
Piet Paulusma natuurlijk.. waar zouden we zijn zonder het barbecque-weer, het watersport-weer en natuurlijk het terras-weer? :cool: :rolleyes: :D
|
Citaat:
|
Hmz... doe maar Johnny Bernhard :D
|
Citaat:
|
Marjon de Hond
|
Citaat:
:D |
zonder Erwin Krol is er niks meer aan Erwin ruled.
|
Erwin Rulez!!!! :D :D :D :D
Zonder Erwin geen zonnetje in de wereld! :D :D |
Erwin Krol die n wolkbreuk op zn kop krijgt, vink t leukst. Dat was n keer bij t jeugdjournaal, toen gooide die presentator een emmerwater over zn kop toen ie t over wolkbreuken had, ik lach helemaal dubbel.
|
Citaat:
Ik vind Erwin Krol trouwens ook wel :cool: |
Die gast van RTV Drenthe is wel :cool:
|
Helga :p
|
Erwin Krol forever!!! :o :p
|
Celsie!
|
hoe heet die vlaamse weervrouw? :D
|
Erwin krol
ps. Piet paulusma=teringoetmoenhoofd |
Citaat:
|
Citaat:
yummy :D |
Erwin heeft al gewonnen dus kom niet met die belgen en frieze poffen aan.
|
Erwin akn het gewoon op een hele leuke en grappige manier brengen.Met soms ook wel humor.
|
Eddy de meyer :rolleyes:
|
hoe heet dat andere NOS paard ook alweer? Wat een sagerijnig wijf.
die mededeling: "maar daaar hebben wij geen last van" vind ik zooooo stom. Waarom meld je het dan?! |
Citaat:
answer on topic: keine ahnung. daar doe ik niet aan. en marion de hond heb ik mijn mening al over gespuid vanavond. |
Piet Paulusma natuurlijk :p met elke dag een zonnetje, een wolkje, regendruppels en een flits.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |