Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   verdrongen herrineringen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=429895)

Lightlady 03-09-2002 18:43

verdrongen herrineringen?

Heb jij zoiets?
Ik hoorde vandaag dat dr wat was gebeurd in de brugklas waar ik nix meer van weet....
Misschien omdat het zo erg was ...:D

Boogie 03-09-2002 18:50

Als ze verdrongen waren, wist ik ze nou niet meer ;)
Maar ik weet zo ook niet iets wat ik graag zou verdringen

the tourist 03-09-2002 18:54

Nu word ik nieuwsgierig naar mijn eigen herrineringen die ik niet meer weet! :confused:
Best vaag, nee zover ik weet heb ik ook geen verdrongen herrineringen. Ik denk niet dat iemand die heeft.

Joanie 03-09-2002 18:57

Heb herrineringen die ik verdrongen heb voor anderen... Op die manier kan ik zeg maar een end weg liegen. Maar deze zijn te ernstig en hou ik voor mezelf!

Paulaah 03-09-2002 19:16

Naja, ik weet niet of ik ze verdrongen heb.. Maar ik heb wel dingen die ik niet meer weet..
Maar verdrongen? kweet het niet..

WolterB 03-09-2002 19:26

heb wel herinneringen die ik lang heb willen verdringen, heb dat ook gedaan, maar ik heb ze langzaam weten te accpeteren. ik praat er niet makkelijk over, maar dat komt hopelijk nog wel.

Gonzo 03-09-2002 19:42

Nee niet. Heb een gelukkige jeugd beleeft.

En stel ik had ze - dan zou ik niet hier op het forum neerzetten :o.

Sjied No Clue 03-09-2002 20:45

owjaaah, heel erg!

En het komt elke keer weer naar boven, even denk ik aan niks en dan *herinnering* en dan gruwel ik weer van mezelf en van alles en dan denk ik weer --ga weg ga weg-- en dan is ie weer weg maar ik heb dat echt te vaaak.

Daarom durf ik ook nooit zo veel te drinken, bang dat alles er uit komt. Blowen durf ik al helemaal niet, veel te veel geheimen en verdrongen herinneringen..

UnUsual 03-09-2002 20:46

een meiske vertelde me over een ruzie die ik een half jaar geleden met haar had (heeele grote ruzie (n)) en zij vertelde me er dingen over die ik niet meer wist.
dat soort dingen wil ik dan zo graag wel weer weten :(

Monica 03-09-2002 20:48

Ik heb ze wel, ja. Maar ze zijn voor mij diep weggestopt, soms komen ze bovendrijven..

Niet echt ernstig ofzo, maar ja, ze zijn er. Geen zin om neer te gaan zetten, maakt verder toch niet uit :)

Shock 03-09-2002 21:11

Ik verdring dingen alleen als ik het niet nodig vind om mezelf er nog langer druk om te maken. Soms kan ik me wel herinneren dat er iets gebeurd was en dat ik daar wat van opgestoken heb, maar de precieze gebeurtenis weet ik dan niet meer, is ook niet van belang.

Secreet 04-09-2002 08:34

Ik heb een hoop verdrongen...maar het helpt niet want zo nu en dan komt het alsnog naar boven...

nare man 04-09-2002 09:27

Citaat:

Gonzo schreef:
Nee niet. Heb een gelukkige jeugd beleeft.

En stel ik had ze - dan zou ik niet hier op het forum neerzetten :o.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.