![]() |
Restaurant in Maastricht?
Ik heb een date met een meisje uit Maastricht, nu ben ik op zoek naar een Restaurant [prijs maakt niet uit] waar we ook kunnen dansen, ik ben bang dat als ik het haar vertel, dat het haar misschien zal afschrikken, dus als ik het niet vraag dan is het gewoon een 'verassing'.
Heeft iemand een idee voor een restaurant? Dankje!! |
:d:d:d:d
|
die uitleg :D
Sorry ik voeg niet veel toe, want ik weet het niet (woon te ver weg om zoiets van Maastricht voor mezelf nuttig te vinden) Google? http://www.google.nl/search?q=Restau...ken&lr=lang_nl |
* woont in Maastricht *
Wat zoek je eigenlijk, gewoon een normaal cafeetje waar je overdag iets kunt eten en waar 's avonds (donderdag, vrijdag, zaterdag) alle tafels opzij worden geschoven en kunt dansen of echt een tentje waar je op elk moment van de dag kunt eten en dansen? In het eerste geval kan ik je advies geven. Op het Vrijthof zijn veel van dat soort tentjes (Lavita, La Cloche, Celabration (maar daar zijn binnen geen tafeltjes d8 ik) en nog meer) en in de Platielstraat (een zijstraat van het Vrijthof, daar heb je bijvoorbeeld C'est La Vie, Millenium etc.). In het tweede geval mot ik je teleurstellen, kan nie snel iets bedenken. |
Op welke dag wil je gaan chef?
|
Citaat:
vind het heel romatisch! hehehe *zwijmel* |
De Mac Donalds zit vlak naast de snelheid.
|
Of even doorrijden naar Luik. Heerlijke Belgische frieten...
|
en als ze nou niet kan dansen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je daarna nog wat wilt dansen kun je beginnen met bijv. één van de feestcafé's gelegen aan de Platielstraat (C'est La Vie - De Dikke Dragonder - De Twee Heren etc.). Vandaaruit kun je ook nog makkelijk naar het Vrijthof, waar eigenlijk alleen Celebration best grappig is. Als je het erg laat wilt maken, kun je eindigen in discotheek Nightlive (klik voor het programma hier ). Ook best gezellig, maar wel krap is de kleine dancing "Allahboneur", gelegen in een aftakking van de Platielstraat. Tip: wil je voor een leuk bedrag lekker en fatsoenlijk eten, mijd dan het Vrijthof. |
Citaat:
|
dat ene restaurant is heel goed, jeweetwel, niet díe, maar die andere, die naast die ene zit..
snapje? :) |
Citaat:
We zijn al eens naar een griek restaurant geweest, langs de Maas. Alleen daar kon je niet dansen, althands, er was geen ruimte om te dansen. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |