![]() |
Welke luxe missen jullie thuis nog??
Ik eigenlijk wel een afwasmachine
*heeft om zeven uur vanmorgen al wezen afwassen* Verder euh...een draagbare vaste telefoon zou wel fijn zijn :p En jullie?Welke luxe missen jullie thuis nog? |
Een snelle pc :p
|
volgens mij hebben we hier alle luxe.
Ow nee... Een pc en tv op MIJN eigen kamer zou wel fijn zijn. |
een pc met internet en kabel op mijn kamer:D
|
draagbaar vast toestel zou handig zijn, net als 'n pc op mijn kamer (met inet uf curse :p) en ook 'n eigen auto :o :p
|
een muggenvanger :mad:
|
Een grote luie hangstoel met een massagefunctie..
Maar daar wordt een mens lui van :p |
een video op m'n kamer wil ik :o
|
Een 100-mbit verbinding met het internet en een aansluiting met diezelfde bandbreedte op alle campusnetwerken van Nederland :D
|
hetzelfde eigenlijk...
- een afwasmachine - draagbare telefoon |
een wasmachine.
|
Frituurpan :)
Afwasmachine.. ehm.. magnetron.. ennem.. bubbelbad is ook wel relax.. zwembad erbij :) |
Ehm.. afwasmachine en i-net op m'n kamer
|
Bubbelbad :cool:
|
een tap :o
|
Jaccuzi
|
een bad
|
Ehm... heb alles wel wat m'n hartje begeert.
Ok, een tap zou wel cool zijn :D |
droogtrommel...
|
-we hebben geen videorecorder
-maar 1 tv (dus niets anders dan voetbal kijken :(:)) zou er dus wel eentje meer willen -ik zou wel willen dat we hier op de boerderij kabel of adsl zouden kunnen krijgen.. maar helaas dat zit er ook niet in -trouwens een computer die niet om de haverklap vastloopt heeft ook wel wat.... maar eigenlijk vind ik het zonder dat alles ook dat ik het goed heb.... |
mijn pc op mijn kamer, voor de rest heb ik het echt luxe genoeg
|
een 4 persoonsbubbelbad..
|
hm.. kan niks bedenken :confused:
|
Citaat:
|
een huisrobot die voor mij opruimt :D
|
Frituur, Broodrooster en een supersnel netwerk met allemaal supersnelle computers :(
|
Een wc met stopknop. Dat ding nu verspilt alleen maar water.
REIE |
Niks :o
|
Een afwasmachine :( :mad:
"Nee joh, is toch geen enkele moeite om dat even met de hand te doen.. dat kleine afwasje.. MARCO, WAS JIJ EVEN AF?" :mad: :D |
koelkast op mijn kamer :o, big ass tv of een beamer (film kijken is niet leuk op een 37cm tv :(), een stand alone dvd speler, een (of meerdere) subwoofers, een goed bed (3 weken nog :)).. netwerk/inet aansluiting (ben ermee bezig :p) en ehm. mja eigen douche.. :D
|
Een TV op me kamer (HEB JE DAT NIET!!!!!! nee dat heb ik niet is dat soms vreemd tegenwoordig :D )
Eventueel een eigen PC, maar ik red het nog prima op de PC van me pappie met me eigen Harde schijf... :) |
ik zou echt niet weten wat ik nog mis qua luxe....
ik heb alles al volgens mij... of, ik ben gauw tevreden |
Afwasmachine en internet dat er niet 9 van de 10 keer af ligt!
|
'k mis nog een meisje die thuis op me wacht tot ik terug kom.
|
een bed, pc, normale mensen
|
- afwasmachine
- dvd speler - evt. antwoordapparaat verder hebben we alles wel zo'n beetje :) |
Citaat:
|
een wekker :D
|
Een butler.
|
Eigenlijk helemaal niks, k heb het thuis op zich prima :)
Voor mezelf zou ik een schakelbrommer zeggen, maar das weer een beetje overdreven denk ik |
Ik zou nog wel willen hebben:
- Snellere internetverbinding en hele dag online (kabel/adsl) - Draagbare telefoon - Kabel tv (we hebben alleen maar 1, 2 en 3 en ik woon NIET op t boerenland, in n rijtjeshuis met wel de buren kabel) - Snellere computer die niet zo vaak vastloopt, en ook een op mn kamer die t wel doet. Ik mis t niet echt, maar t zou wel beter zijn. |
waterbed :D
|
Eigenlijk helemaal niets :confused:
|
Een zwembad in de tuin :D;)
|
Ons huis herbergt al wat mijn hartje voorlopig allemaal begeren kan.
|
kabel ipv telefoonlijninternetten, kost giga veel telefoontikken zo, maar dat kunnen we hier (nog?) niet krijgen (n)
afwasmachine, magnetron, bad eigen pc en eigen tv zou ook wel handig zijn:o |
Citaat:
|
zonnehemel
zwembad in de tuin stoeltjeslift zodat ik niet trap hoef te lopen (lui uitgevallen :o :p) hele grote kamer 2 persoons bed (laag:D) koelkast :p |
vaatwasser :rolleyes:
|
een bed in de vorm van een groot Hart :D ow ja en bijbehorende maitresses natuurlijk :rolleyes: :D :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |