![]() |
Welke vakantieganger was jij de afgelope vakantie???
Citaat:
|
ik associeer mij vooral met nummer 8:
- de met rugzak-op-lopende en in-tentjes-slapende gek, die al tyreinend door het land van bestemming kruist en veel wil zien, maar ook wil uitrusten en ook wil drinken en ook wil zonnen |
dan lijk ik toch het meeste op 'de toerist' :o:)
(was in Slovenië deze vakantie) |
Nummer 8: De feestganger
|
epicurist/tourist
|
Ik denk 6. Maar toch eigelijk ook weer niet. Geen van allen denk ik.
|
Citaat:
(y) yup me 2! |
8 de bergwandelaar
veel wandelen door de bergen, genieten van rust, maar toch ook veel lol. Af en toe zwemmen in een bergmeer. En eenmaal terug op de camping schoenen uit en laat dan het bier en de gezelilgheid maar komen. |
de epicurist
|
de sporter
|
toerist met verhoogde culturele interesse
|
Citaat:
Achteraf een beetje jammer, want ik wou eigenlijk best nog veel van Ibiza zien :(. |
Citaat:
|
Combi van 2, 3 en 7. :|
|
Ehm.. denk meer een combi van 6, 5 en 3..
Zoiets.. kweet eigenlijk niet :confused: |
1 t/m 7
|
Nummer zes natuurlijk. :)
*stelt zich eind juni voor* Neeeeed sleeeeeep... :( |
"De harde werker"
ow die staat er niet bij :D |
Citaat:
|
3
|
ben al 2 jaar niet meer op vakantie geweest (n)
|
Citaat:
heb tot 8 juli vakantie gehad, daarna steeds minimaal 40 uur/week gewerkt :/ |
Van alles een beetje eigenlijk, ik heb mij op meerdere vlakken bezig gehouden
|
Ik ben een epicurische natuurliefhebber (of is het epicuristische??)
|
3 De badgast :D
|
De stille genieter. :o :D :P
Ripper |
nummer 13, de stoner
vakantieland: trippen achter me computer |
Citaat:
|
De toerist-antropoloog natuurlijk :cool:
|
Ik zou voor de stille genieter gaan, maar dat 'sober' mag je iets aanpassen.
(zat twee weken in een afgelegen villa @ Algarve, Portugal) |
sporter.
ben een thrill-seeker :) in spanje; 30 gradfen; ff hardlopen... al die luie mensen en spanjaarden kijken je zo aan van "he's gonna get himself killed... call an ambulance!" |
Ik was de tot-over-mijn-oren-verliefde-vakantieganger! :D
Met hem naar het strand geweest, uit eten, naar de disco... Ik denk dat 'de Badgast' het beste bij mij past! |
Als ik op vakantie ben, wil ik graag een mooie omgeving zien, mooie gebouwen, lekker eten, goed weer en leuke cafeetjes/restaurants.
|
7:)
|
Niet een van dat lijstje
|
*herkent zich er ook niet direct tussen*
|
hmm *voelt enige associatie met nr 7*
(maar oowk niet echt veel) of: 8. De Doe-wat-ik-zelf-willer-en-weerhoudt-zich-er-helemaal-niet-van-lui-te-zijn'er |
Citaat:
EN GESTOORD DOEN NATUURLIJK (nouja ik vertrek dinsdag) |
van alles wel een btje maar het meest vd epicurist:) ben ook idd naar australie geweest:D
|
ik ben denk ik een van-alles-wat vakantieganger:
- Natuur is zeer belangrijk bij een goede vakantie - Geïnteresseerd in lange wandelingen - Erg geïnteresseerd in de rijke (!) cultuur van de bestemming: musea, paleizen, tempels ruïnes en in stadsbezoeken - Reis wordt vooraf vastgelegd - Enige belangstelling is de lokale cultuur en de lokale cultuur (gebruiken en gewoontes) - Geïnteresseerd in beetje cultuur, zon en de lekkere keuken extra toevoeging: - is geïnterresseerd in de Afrikaanse cultuur |
epicurist/ natuurliefhebber
|
Nummer 6
Laat me maar weer es lekker genieten van een lekker Dreher-tje :) |
3
|
De lang-uitslapende en geen gezeik aan z'n kop willende zonnebader...
|
eh ik denk 3 ofzo...
het enige wat we gedaan hebben is naar het strand gaan, zonnen en uitgaan :o Nouja, en af en toe wat geslapen dan :) |
geen..
ik heb nog geen vakantie gehad.. zit er ook niet meer in dit jaar :( en ach, waarom zou ik vakantie willen..? kheb toch niemand om samen mee op vakantie te gaan. kan ik beter maar doorwerken. |
badgast, maar enige belangstelling is de lokale cultuur heb ik wel
|
Nummer 8:
De Nietsnut Werken en lekker hangen overal in je home town, al je geld er door heen boren en veel feesten :D, op het einde van je vakantie houd je nog geld over voor Lowlands en ga je heen. Dan ben je na de vakantie blut, nergens geweest (behalve lowlands) en veel gewerkt en genikst met je vrienden |
De badgast.. Hoewel ik wel af en toe een museumpje of bezienswaardigheid mee weet te pikken..
|
de natuurliefhebbende stille genieter die actief bezig was de eerder genoemde natuur in stand te houden en mensjes te helpen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |