![]() |
probleem met wakker worden
ik heb een probleem met wakker worden; ik zet de wekker uit en ik slaap weer.
en ik slaap dwars door de cd-speler heen (door het geluid dan, lol) hoe los ik mijn probleem op? mn ouders gaan nl 2 weken op vakantie... dus die kunnen me niet wakker maken |
Word je wakker van een telefoon-geluid? Er zijn namelijk wek diensten, en anders laat je je vrienden je 's ochtends wakker bellen...
Moet je erg vroeg op? anders even naar goed bevriende buurman gaan en vragen of deze 's morgens op de bel kan rammen als hij de hond uit laat? |
je door je vrienden laten wakker bellen ofzow?
|
slaap je ook door als je je geluid op voluit zet ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jij hebt geen probleem met wakker worden je bent gewoon te lui om op te staan, als je wakker word van je wekken moet je hem niet meteen uitzetten en weer gaan pitten, je moet gewoon eerst opstaan en hem dan pas uitzetten
|
Zet je wekker(radio) aan de andere kant van de kamer, dan MOET je je bed wel uit.
Zet 's avonds een kommetje koud water neer met een washandje erin. Als je op bent gestaan was je je hoofd ff met dat water. Werkt bij mij altijd, daarna spring ik gelijk onder de douche. |
NOu...zoek gewoon even alle wekkers van het huis bij elkaar, desnoods koop je er een paar bij ! Zet ze allemaal op verschillende rottige (verstop) plaatsen in je kamer, of in kamer ernaast een paar ofzo, en zet ze allemaal tegelijk, of 1 minuut na elkaar ofzo..! Nou als je ze allemaal eens eindelijk uithebt ben je wel wakker :D (y)
|
Citaat:
|
Ik word altijd standaar wakker met de wekkerradio.
Alleen ben ik altijd te lui om optestaan :o. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar denk dat het in de disipline zit :p |
Citaat:
|
1. Vroeger naar bed gaan
2. Wekker buiten handbereik zetten 3. Gordijnen een stukkie open zodat je nog wat licht hebt, tenzij je dan helemaal niet meer kunt slapen |
Ik zet mijn wekker ook altijd op een bepaalde tijd, maar heel soms hoor ik hem niet afgaan, dan slaap ik door :D
|
Je telefoon af laten gaan. Daar wordt ik sowieso altijd wakker van. Hoge kutfrequenttie...
|
Ik zet mijn wekker aan eht andere eind van de kamer zodat ik eruit moet komen om hem uit te zetten...als ik er eenmaal uit ben ben ik wel wakker...
|
Citaat:
Wat mss ook een oplossing is, is nog een wekker kopen ;) |
ik heb wekker met 2 alarmen... gaat der een af, zet ik ze alle 2 uit en slaap ik weer.....
:S |
Citaat:
|
Citaat:
|
k heb snooze .. werkt echt (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet jezelf trainen om bij het horen van dat ding op te staan. Niet nadenken enz, gelijk opstaan. Pokke ding.. ik bedoel de wekker daarna gelijk uitzetten en dan je ritueel volgen, daarna NIET meer op bed gaan liggen totdat het weer s avonds is. Dus gewoon net als in het leger, opstaan, hoe vroeg het ook is en hoe moe je nog bent. Als je blijft liggen wordt je nog moeier, zeg maar gerust gaar. |
Koop zo'n ouderwetse wekker die genoeg herrie maakt om de hele búúrt wakker te maken, en leg hem in de ándere hoek van je kamer... Zo'n wekker stopt NOOIT uit zichzelf, als 't goed is.
Trouwens - hoe laat ga je naar bed? 'k Zou rond een uur of negen naar bed gaan, dan kom je je bed wel uit. Succes verzekerd. Als 't niet werkt - gewoon niet gaan slapen. Sim-pol. |
Laat de TV automatisch aangaan op Tel Sell en leg je zapper ver buiten handbereik...ik zweer je...je bent zo wakker...
Of een CD van Andre Hazes kijhard aan laten schieten doet ook wonderen...je weet dan niet hoesnel je die gast zn kop moet laten houden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |