![]() |
Spekulaas Koekjes
Waar denk je aan bij spekulaas koekjes??
Ik aan een molen waarom een molen dat is het meest bekende maar wwarom een molen en niet iets anders ofzo wie kan mij dit uitleggen?? BVD maradinus |
sinterklaas!!
naja eigenlijk denk ik nergens aan bij speculaaskoekjes, maar goed, ik ben dan ook blondt:p |
hmmmmmm het nivo is dalende.... maar ok.... volgensmij denk je aan een molen omdat die zijn afgebeeld op de meeste spekulaasjes? :confused: :rolleyes:
|
Jaa idd.. staan op die dingen afgebeeld..
|
volgens mij bedoelt hij misschien waarom er vaak een molen staat afgebeeld, en niet iets anders? nja, molens zijn typisch Nederlands he, net als speculaas..
|
Maar ze kunner er toch ook een leeuw op afbeelden??
mss ook wel omdat de molen het meest bekende plaatje is van de koekjes die andere plaatjes kan je bijna niet ontcijferen :D :D :D :D (y) |
Sinterklaas (y)
|
ik denk dan gelijk aan koude chocomel uit zo'n fles, want dat kregen we vroeger altijd met een speculaasje op de basisschool als Sinterklaas kwam:D
|
Ik vind dit eigenlijk meer een onzin topic...
|
Citaat:
REIE |
dan denk ik aan paps, want hij lust ze graag
|
Brr..Dan denk ik aan een flinke hoeveelheid vet..
|
koffie :s kan je ze lekker in soppen :)
|
aan lekker!! :)
|
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
|
Je kan m ook verplaatsen als dat nut heeft:D:D:D
Ik ben slim :D :D :D |
Citaat:
|
Ik denk aan mijn broek die niet meer dichtgaat....
|
aan mn school die dinsdag 50 jaar bestond (toen kregen we ook speculaas, yeah :rolleyes: :))
|
aan winter brrrrr
we hebben ze wel es als het nog best warm is, is toch minder lekker vind ik :) |
dat je ze kunt opeten duh...
|
als ik aan speculaas denk denk ik aan...scouting :) wij eten die dingen echt zoveel, echt een pak per week ofso (1x per week is het, dus naja 1 pak per dag zegmaar) :p
|
een ouwe viespeuk met een baard die meerdere meisjes per dag op schoot heeft :rolleyes:
|
aan een teleurdsteling als je gehoopt had op andere koekjes
|
Aan de geur van speculaas ;)
|
Citaat:
|
ik maak die stuff altijd zelf *ZONDER molentjesvorm :)*
en dus denk ik aan dat deeg, is nl ook heeeel lekker! alleen daar wordt je nog dikkerder van :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |