![]() |
Verkoop
Nou als ik zo in de kantine kijk van de school verkopen ze genoeg. Waar ik echt een pleuris hekel aan krijg zijn die uitingen (dit jaar nog erger) :eek: van Coca Cola.
Maar ok...hoe ziet jullie Top 10 eruit als je kijkt naar het verkrijgbare assortiment? Want ik ben van mening dat het allemaal wat teveel van het "goede" wordt. 1. Broodjes (ham - kaas = als in gezond) 2. Zakje Drop of Snoep (Drop of van die Biggen) 3. Zuiveldrankjes 4. Koeken 5. Lollies 6. Candybars 7. Frisdranken (liever geen CC: stelletje schreeuwers) 8. Chips 9. Kauwgom (hebben ze niet; wil ik wel) 10. Vette happen (als ik die wil haal ik die wel bij de Mac) |
1. Appelflap
2. Broodje worst 3. Tosti kaas 4. Sausage broodje 5. chips 6. chocola 7. snoep 8. drinken 9. ... 10. ... |
heb je op repeat gedrukt?
|
Bij mij op school wordt er bijna nix verkocht.....
1. de koekverkoop in de 2e pauze, als die er is (dit jaar, 2 weken, nog niet :( ) 2. appelflap 3. hartige broodjes (ham, kaas, gezond, huzaren) 4. frisdrankautomaat 5. roomcroissantje/broodje 6. sapautomaat 7. donuts, gevulde koeken, kersenflappen. Meer hebben wij niet op school :( |
frisdrankautomaat
broodje kaas/ham meer hebben we niet op school... |
ik zit niet meer op school ik werk en daar hebben ze: friet...
pizza... allerlei soorten broodjes... verschillende soorten ingevroren kant-en-klaar maaltijden bla bla blaaaaaaaaaaat... op mijn vroegere school hadden ze: 1, friet... 2, broodjes kroket frinkandel hamburger etc.... 3, canybars... 4, voorverpakte broodjes... 5, fruitzuivels...en gewone natuurlijk:o... 6, 10 marsapparaten maar dat hoort eigenlijk ook bij candybars enz.... 7, weet ik veel, TEVEEL, maar iig niet echt gezond... |
Weet je wat zo idioot is....al die zooi...alsof we het ook allemaal maar willen hebben.
Geld groeit me dus niet op de rug en vet is lekker maar teveel vet ook weer niet. Ander vraagje (daaraan gehangen) Welke school of welk werk doe je dan?? |
ik werk in een bakkerij...guess what we sell?
Grtz Secreet |
Have a break...
...have a kitkat |
1. Albert Heijn.
:confused: |
<< Dat hierboven was ik. passenger is mijn zusje.. Jaja.
|
Om bij de kantine te komen moet je je langs alle bruggers zien te wringen (die zich daar dus allemaal verzamelen), om er pas eenmaal aangekomen te zijn te merken dat datgene wat je wil (alweer) op is. En ze hebben er al zo weinig. Dus ik kom er eigenlijk nooit..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |