![]() |
enquete!
Haai,
Voor aardrijkskunde zijn wij een praktische opdracht aan het maken, daarvoor hebben we jullie hulp nodig! Het duurt niet lang, we vragen je enkel de volgende vragen te beantwoorden: (helaas zijn er geen prijzen aan verbonden, sorry) 1) Hoe oud ben je? 2) Ben je een jongen of meisje? 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen Alvast keibedankt voor jullie medewerking! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1. 18
2.v 3.A of B ligt eraan waar ik zit |
1) Hoe oud ben je?
15 2) Ben je een jongen of meisje? Meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen Veel succes ermee |
1)17
2) vrouw 3)cultuur!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
1) Hoe oud ben je? 19
2) Ben je een jongen of meisje? Jongen 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen |
1) Hoe oud ben je? 17
2) Ben je een jongen of meisje? Meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen |
1) Hoe oud ben je? 18
2) Ben je een jongen of meisje? V 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) |
1) Hoe oud ben je? 18
2) Ben je een jongen of meisje? meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen uhhmmmmzzz, ligt eraan waar ik ben.. eigenlijk een combinatie van a, b en e sorry, aan mij heb je niet zo veel ;) |
1) 16
2) Meisje 3) d |
Citaat:
|
Citaat:
|
1) Hoe oud ben je?
16 2) Ben je een jongen of meisje? meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? b) Cultuur |
17
v evenementen |
1) Hoe oud ben je? 17
2) Ben je een jongen of meisje? meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) <--- Sport ! b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen Lot |
[B]1) Hoe oud ben je?
16 2) Ben je een jongen of meisje? Meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen |
1) Hoe oud ben je?
14 2) Ben je een jongen of meisje? meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen |
Citaat:
2) meisje 5) E!!!!!! en A!!! Maar dat mag zeker niet! doen dan maar E |
Citaat:
|
1) Hoe oud ben je? 19
2) Ben je een jongen of meisje?meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen ik heb moeite met kiezen tussen b, c en e..en af en toe wat d..ehmz...sorry..:S |
18, jongen, recreatie/winkelen.
|
1) Hoe oud ben je? 17
2) Ben je een jongen of meisje? jongen 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen |
1. 15
2. meisje 3. A en E |
16 V Cultuur en Sport
|
Citaat:
|
16 man --> recreatie en sport
|
1) Hoe oud ben je?
18 2) Ben je een jongen of meisje? jongen 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? Cultuur |
1) Hoe oud ben je? 19
2) Ben je een jongen of meisje? Een jongen 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) Hmz... jah niet alleen sport, maar recreatie betekent ook lekker relaxed aan het zwembad of op het terras zitten, lekker luieren en meedoen aan dingen op de camping (neem aan bij toerist dat ik kampeer :D )... cultuur al helemaal niet en natuur en winkelen ook niet. Dan blijven 2 dingen over, nou dan kies ik toch eerder voor recreatie. |
1) Hoe oud ben je? 14
2) Ben je een jongen of meisje? jongen 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) |
1) Hoe oud ben je?
-16 2) Ben je een jongen of meisje? -meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? b) Cultuur |
Lijkt me niet echt representatief, alleen maar jongeren ondervragen. Of is dat nu juist de bedoeling van het onderzoek??
|
1) Hoe oud ben je? 17
2) Ben je een jongen of meisje? meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? e) Winkelen |
1) 23
2) een meisje 3) voor een combinatie van b) en e), ik ga graag naar steden om dingen te bekijken, maar ik mag dan ook graag een winkeltje binnenlopen. |
sport (bierdrinken en skien)
|
Citaat:
|
1) Hoe oud ben je? 18
2) Ben je een jongen of meisje? jongen 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? d) Natuur |
1) Hoe oud ben je?
13 2) Ben je een jongen of meisje? meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen ] |
Citaat:
2) meisje 3) e) winkelen & c) evenementen |
Wow!!
Echt heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties! We hadden niet verwacht dat jullie allemaal zo snel zouden reageren! Hier komen we al een heel stuk verder mee, maar hoe meer reacties hoe beter! Bedankt allemaal. Danielle en Danielle |
Citaat:
|
1) Hoe oud ben je? zeventien
2) Ben je een jongen of meisje? meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? c) Evenementen (festivals enzo) |
1) Hoe oud ben je?
17 2) Ben je een jongen of meisje? meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen b, e en soms d |
17 jaar
meisje A (of E) |
1) Hoe oud ben je?
* 15 2) Ben je een jongen of meisje? * meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen * C. evenementen |
Citaat:
(n) |
17
M Cultuur |
1) Hoe oud ben je? 13
2) Ben je een jongen of meisje? meisje 3) Als je een toerist zou zijn en je zou moeten kiezen tussen de volgende 5 vormen van toerisme, welke kies je dan? a) Recreatie (sport enzo) b) Cultuur c) Evenementen (festivals enzo) d) Natuur e) Winkelen d |
1) euhmz NÉT 16 :D
2) zie mijn avatar ensow :) (V) 3) a iguess, zeilen rulez :D jullie mógen van mij onderzoek doen als ik de uitslag krijg te lezen, owke? das dan geregeld ;):) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |