![]() |
geinige sms-jes
Wie weet er nog wat geinige sms-jes?? ik wist er zelf wel een paar:
***Ik wilde je iets heel moois liefs, gevoeligs, gezelligs, erotisch en leuks SMS'en maar helaas pas IK niet op dit schermpje ***Jij met je mooie ogen jij met je bruine haar jij met je mooie lichaam ...o sorry verkeerde nummer ***S'morgens wil ik je in me voelen je met mijn lippen strelen en je met mijn mond naar binnen zuigen heet guts je naar binnen Ja zo moet koffie zijn! ***Smachtend haal ik hem eruit Ik open mijn mond en neem hem tussen mijn lippen Ik wil er wel in bijten De witte lading vult mijn mond Mmmn, lekker zo'n MAGNUM van OLA ***S'avonds ben ik naar je op zoek ik wil je voelen over me naakte lichaam in slaap vallen met jouw waar ben je gebleven? stomme pyama! Greetz! |
Allemaal bekend en oud...
hoewel..die 2e is wel erg lomp/leuk :D |
ok, dat kan zo zijn maar...daarom vraag ik juist... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Jaa ik ken er wel een paar.. mijn broer krijgt ze altijd.. zal ze wel een keer posten :)
En kvin ze leuk :) |
Je mot dit versturen aan vrienden waarvan je weet dat ze hun GSM altijd in hun broekzak hebben zitten: :D
"Hallo dit is je GSM, ik moest even frisse lucht nemen, want de geur van je lul is niet uit te staan, het ruikt een beetje naar rotte eieren. Groeten je GSM" :D:D:D:D Of deze: "Op dit moment worden 10000 lullen afgetrokken, 5000 lullen gepijpt en zitten 2000 lullen te neuken....... en er is 1 lul.... en die zit dit nu te lezen!" :D:D:D:D |
:( beetje flauw
|
Citaat:
Ik ken verder ook geen andere... verstuur zelf amper smsjes... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |