![]() |
werken in het buitenland?
wie heeft hier in het buitenland gewerkt? waar en hoe ben je eraan gekomen? wil zelf graag naar amerika of australie.. weet iemand links voor zulk soort reizen?
thanxxx |
je decaan ofzo weet hier meer van...
Ik twijfel om mijn 4e jaars stage in amerika te gaan doen. Er zijn van die bureaus die dat regelen. Het is een gedoe, maar staat leuk op je CV en je doet veel ervaring op. |
Citaat:
|
Geef een belletje naar activity international of travelactive. Beide hebben een website maar die moet je ff opzoeken met google oid. Ander kan je naar www.joho.nl en via daar naar activity international.
Ik heb het zelf nog niet gedaan maar ik vertrek 30 september naar Costa Rica voor half jaartje |
Citaat:
|
|
Citaat:
ken je misschien nog meer sites? ik wil graag in miami werken maar ik heb geen idee op welke site dat kan :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
[Wannabe FB mode]
Verkeerde forum, of ligt het aan mij? [/Wannabe FB mode] ;) |
Bah, blijf gewoon in NL. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie kent er nog meer van die sites ?
|
|
Hmm, op naar W, G&R. :)
|
Citaat:
|
heeft iemand nog ervaringen met werken in het buitenland????
was het leuk??:) |
Ik wil graag in Noord- of Zuid-Amerika gaan studeren en werken voor een tijdje, maar aangezien dit nog wel een paar jaar gaat duren, heb ik me er nog niet zo in verdiept :)
|
Ik heb 4 jaar in Spanje gewerkt gedurende de zomers in tossa de mar (ligt naast lloret).
Mijn vader had daar een bar/eetcafe erg leuk kan het iedereen aanraden. Ik ga volgend jaar hopelijk weer werken maar dan in Lloret. Hoop werk te krijgen in een hollands feestcafe, lijk me wel leuk. Voor 3 maanden ofzo. Viva la lol :cool: |
ik ben net terug uit frankrijk... daar was ik animateur en barman
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |