![]() |
zal ik een CU2 maken?
en waarom (niet)?
|
Mja als je dat wilt, gaa je gang :)
Ik ben zelf eerder het type dat uitdaagt om me via msn ofzo te leren kennen, niet echt om een lijstje op te stellen wie ik ben. Cu2's lezen doe ik zelf ook zelden tot nooit, al die antwoorden op die vragen zijn zo relatief... |
nope..
cu2 is vrij erg met gedoe enzo |
Citaat:
|
Het is wel leuk om te doen als je je verveelt..
|
Nee, als je je verveelt moet je maar een boek lezen :).
|
Citaat:
|
nee.. allemaal zo standaard met bij iedereen dezelfde vragenlijstjes enzo. Maak dan zelf een site ergens, als je het toch perse wilt.
|
nee,want cu2's zijn zielig..(vind ik) maar als je het wilt moet je het vooral doen..
|
Lekker belangrijk, doe waar je zin in heb.
|
Citaat:
|
Ja is kewl :D :cool: (y)
|
Vaak is het wel efficient, hoef je niet iedereen uit te leggen hoe je heet, wat je hobby's zijn, etcetera.
Scheelt je weer tijd. Als je regelmatig nieuwe contacten opdoet, is het raadzaam er een paar minuten voor vrij te maken. |
moet jij weten :rolleyes: :o
|
Ik heb er 1, heb het laatst sinds een jaar weer gewijzigd. Stond veel te veel onzin op.
|
ja..zoveel moeite is het toch niet? :D
|
die simpele dingen waar iedereen zo'n vragenlijst heeft en zo graag een grootte "Vriendenlijst" wil hebben..
Ik heb er wel 1... met een heel klein basic vragenlijstje.. waar ik het voor nodig heb? geeeeen idee |
als je er maar GEEN vragenlijst op zet :|
ik vind die cu2's met enkel een foto en een vragenlijst zo waanzinnig zielig.. en ja, mijn cu2 is wel boeiend :p |
|
nee. cu2 is voor mensen zonder leven.
|
kun je doen.. AIk heb er een, maar doe er niks mee. Het voegt totaal niks toe. Puur de lol van het maken (voor zover je die eraan kan hebben), is dan misschien de moeite waard.
|
Citaat:
|
Tuurlijk moet je dat doen, stel je voor dat je niet in de samenleving wordt geaccepteerd als je geen cu2 hebt :rolleyes:
|
Cu2 is zooi... bepaal zelf of je daarbij wilt horen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nogsteeds geen vriendjes :D :rolleyes:
|
(y) moe je zekers doen :D
|
Citaat:
maar niemand wil me vriendje worden :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |