![]() |
de fase van het niet kunnen posten
Heb jij dat wel eens, dan lees je topics en wil je reageren..
Je schrijft al een paar zinnen en dan opeens denk je; nee, ik schrijf m niet; t brengt niks extra's Dit heb ik weer de laatste tijd, best wel irritant! Meer mensen die dit hebben en waarom dan? |
Jaa dat heb ik ook wel eens.. Ligt denk ik aan mijn bui ofzo..
Of gewoon erachter komen dat het totaal geen zinnige reply gaat worden.. |
Continu.
Dan is het vooral doordat ik denk 'wat heeft het voor nut?' |
ja dat heb ik ook wel eens... dan is t voor mij al genoeg dat ik het zelf heb getypt en vind ik het posten weinig zin hebben.
:confused: slaat eigenlijk ook nergens op maarja :p |
mja soms heb ik ook wel ns het idee dat het eigenlijk helemaal niks zinnigs is en het weinig uitmaakt of ik het nou wel of niet neerzet (das eigenlijk altijd zo, maar toch)
|
Ja, dat heb ik ook vaak. En dan stop ik en verzend ik het inderdaad niet. En als me dat te vaak overkomt ga ik gewoon een paar dagen of weken niet forummen. Dat is meestal als er gewoon totaal geen boeiende topics zijn.
|
Dat heb ik altijd,'mijn visie voegt niks toe/is niet nuttig'.ik ben er vaak,maar post niks :)
|
als ik het heb opgeschreven geloof ik het ineens niet meer, ga ik eraan twijfelen enzo blabla
zwaar irritant ja |
Citaat:
|
Ja heb ik wel eens, vooral als ik iets wil typen wat iemand anders ook al heeft gezegd
|
ik heb dat eerder als ik iets wil typen wat tegen de meningen van de rest in gaat..
1 persoon typt iets en stapt daarmee op niemands teentjes, en de rest neemt die mening over.. dan heb ik zoiets van; het heeft toch geen nut om iets te zeggen, want er is altijd wel iemand bij die bijdehand probeert te doen en met de meest rare argumenten komt.. enz.. dan word het zo'n onzinnige discussie.. en daar heb ik geen meer zin in.. |
Mja.. Als iemand 'n probleem heeft.. en met mijn post et er allemaal niet beter op wordt ofzo.. dan denk ik naja lamaar..
|
Ja. Maar dan niet echt omdat ik het gevoel heb dat ik niks toevoeg.
Het lukt me dan gewoon niet om m'n gedachten goed te verwoorden.. |
ik heb ook vaak, dat ik wel iets boeiends weet, maar dat dat te lang is om op te schrijven. Dan ga ik het in het kort schrijven, vind ik dat dat nergens op slaat, en post ik het dus maar niet... :S
|
veels te vaak, dan stop ik halverwege maar weer
|
yup, dat heb ik vaak.....omdat ik 9 vd 10 keer tog maar b/s post :)
|
heb ik ook wel eens. (eigenlijk te vaak)
ook vaak dat wat ik wil zeggen al een keer eerder is geytpt. in zulke gevallen quote ik die tekst gewoon. |
Citaat:
|
ik zit nu in zo'n fase. zelfs op onzin lukt het niet zo goed meer :(
(zou het vlug genezen?) |
Vrij vaak last ervan.
|
Heel vaak. En sommige onderwerpen vind ik bv wel leuk, maar weer niet leuk om zelf op te antwoorden :confused:
|
Heb ik ook wel eens ja. Wie niet?
|
altijd, maar dat weten we allemaal al
|
ja heb ik vaak last van...
|
Mja, als ik te lang zit te forummen, maar t hangt ook wel n btje van mn stemming af.. :confused:
|
Jah dat heb ik vaak ja. Vaak brengen mijn reply's ook nix extra's aangezien er weinig op wordt gequoted.
|
ja. nu.
|
up.
|
altijd,
k heb ook de fase van het 'iedere post wijzigen' |
Citaat:
REIE |
constant.
|
Ja heb ik weleens. Als het te vaak gebeurt en ik merk het post ik het alsnog, omdat ik dan toch het gevoel heb dat ik anders wat weggooi wat misschien toch nuttig kon zijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |