![]() |
Welke Forummer Zou Je Meenemen Naar Een Onbewoond Eiland Als Je Maar 1 Mee Mag Nemen?
En daar issie weer! Terug van weggeweest.
^*Het Grote Welke-Forummer-Zou-Je-Meenemen-Naar-Een-Onbewoond-Eiland-Als-Je-Maar-1-Iemand-Mee-Mag-Nemen-TOPIC*^ Duzz, welke forummer zou je meenemen naar het eiland?? En het mag er maar eentje! En natuurlijk: Waarom juist die? |
mezelf :)
|
op het vorige eiland mochten Simple Creed, Amidala, Martijn1985,
kHebTrekInWatLekkers, Fleet Admiral, Secreet, Methuselah & Fruitmand mee hier moeten er dus 7 van afvallen. Nu kan ik dus heel makkelijk iemand meenemen die ik niet irl ken, maar dat zal waarschijnlijk totaal niet goed komen (sorry Methuselah & Fruitmand) Ook mensen die ik wel irl gezien heb maar nooit echt goed mee heb gesproken vallen af (sorry kHebTrek...) Ook heb ik geen zin om over treintjes en bootjes te praten (sorry FA :p) Mensen met een totaal ander karakter lijkt me ook geen goed idee (Simple Creed & Secreet vallen af) Nu blijven er nog twee over: Aangezien ik geen zin heb om over de meest kleine dingen in discussie te treden (wat af en toe gebeurt, niet persoonlijk of beledigend bedoeld) valt Martijn1985 om die reden af, omdanks dat ik er goed mee kan praten. Dan kies ik voor Amidala omdat ik dan iemand heb waar ik mee kan praten, iemand waar ik het vaak (niet altijd!) mee eens ben. |
Ok, ik draai het onderwerp ff om: Wie wil er met mij mee??
Niet allemaal tegelijk! :rolleyes: |
Citaat:
|
ehm..... das een lastige, ik denk iemand die standaard een levensvoorraad wiet bij heeft
|
euh..
|
Citaat:
doe ik ook niet ;) |
Citaat:
|
R
|
Citaat:
|
Mijn vriendje en *****!!!( ik weet dat de laaste niet mag, maar ik MOET ook die persoon meehebben!!!
Loes :o |
Citaat:
Nu doet ie trouwens ook raar, kan hem niet updaten :( |
Citaat:
|
Citaat:
[edit] Ik mis een beetje de foto's :) [/edit] |
Damn wat een moeilijke vraag....
ik moet kiezen tussen WolterB en Amidala. Nou zou ik voor die laatste kunnen gaan, omdat de eerste mij niet mee wil hebben :P maar dat vind ik toch ook weer een btje lullig. ik kan echt niet kiezen.....:D nouja, om dan toch maar een antwoord te geven: Amidala. Maar ik heb geen reden waarom... |
Citaat:
wel even ontopic blijven!! :mad: |
Methuselah.. scheelt weer foto's inscannen :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
Angeles, voor een goed twistgesprek met een goed einde.
|
Ik neem niemand mee naar een onbewoond eiland.. want als wij er zijn is het nou eenmaal bewoond...
|
I.i.g. niet iemand die de hele dag tekno gaat draaien :|
|
Citaat:
damn, kennen jullie niemand irl? omg, get a life!!! |
Citaat:
kusje |
Citaat:
O o o, door mensen zoals jij gaat dit forum nou ten gronde.. Stel je voor dat iedereen hier ongegeneerd eigen rechtertje zou spelen! Ken je verantwoordelijkheden jongen! :D :p :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
reden: omdat ie lief is, je kan met hem lachen, leuk mee praten, van hem winnen met spelletjes haha en volgens mij kan hij heel goed hutten bouwen :o èn hij heeft onweerstaanbare groene ogen ;) |
Citaat:
sorry :rolleyes: |
de persoon die met deze reeks topic is begonnen.. je moet van hoge klasse zijn om zo'n onderwerp te verzinnen! Subliem!
|
Misschien wel een bepaalde forumbaas :confused: :o
|
niemand
|
"linda!!", omdat t m'n vriendin is :o
|
tis er 1tje die al een hele tijd (sinds kerst) geband is. En diegene is Forza_Barca. :p
en omdat ik weet dat ze goed kan zoenen, en zeer opwindend is. :cool: |
Citaat:
Die foto's komen nog, er staat niet voor nix boven: this page is under construction! |
Citaat:
ik wil en kan niet kiezen, teveel leuke mensen hier :o :( |
girlmetwijdebroeken. Kan ik sexen :o
|
Questor
|
Citaat:
Oké, dan neem ik Denise mee. Omdat ze altijd naar mijn onzin en mijn gekke verhalen zit te luisteren. En ook omdat ze heel erg grappig is! Maar bovenal ze heel erg lief is;) En ze heeft prachtige bruine ogen!;) |
Dat ijn er verschillende: AMIDALA!!! De aanstichter van deze topic, zou ik wel eens mee kunnen nemen. Lily, die zal ongetwijfeld al wel een hele tijd niet meer zijn geweest. Repsaj (M) zou ik ook nog wel een tijd je mee kunnen leiden aangezien dat het een oud klasgenoot is... Maar het beste eigenlijk wel met NIVAVA!!! Die komt ook al eeuwen niet meer, mij wij kennen elkaar nu ook persoonlijk via een discotheek in de buurt... Die heeft trouwens weer verkering met Fughwaz
Greetz, Goezz AKA Goes15 |
ik neem niemand mee, zij moeten mij meenemen ;) :D
|
Luca!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfff iig tampert... verder geen idee
|
SuSHiJoW.
omdat wij dikke vriendinnen zijn en elkaar dus ook IRL kennen. wij hebben altijd veel lol en nooit ruzie:):D |
DJ FLem :p
of smilie me. Kunnen we heerlijk dagenlang de liefde bedrijven :) |
Citaat:
ik zou jou ook meenemen maar om een andere reden. |
Citaat:
|
murwari
|
Thetallguy! :)
Omdat ie heel erg grappig is en ik dus altijd om hem moet lachen. Hij kan me echt vrolijk maken! En hij is heel lief! :o En daarbij ga ik ook met hem trouwen als mijn vriendje me niet meer wil! :D :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |